ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μεταξύ άλλων, ο επικεφαλής της Diamond S, υποστήριξε ότι η διοίκηση της προσανατολίζεται στην επέκταση του αριθμού των πλοίων του στόλου της που θα φέρουν scrubbers, εν όψει των νέων κανονισμών του IMO που θα τεθούν σε ισχύ στις αρχές του 2020. Μάλιστα επισήμανε ότι αυτές οι κινήσεις αφορούν τα suezmaxes τάνκερ της, τα οποία παραμένουν για μεγαλύτερη χρονική περίοδο στη θάλασσα.
Παράλληλα ο Craig H Stevenson Jr και ο νέος CFO της εταιρείας Kevin Kilcullen, διευκρίνησαν ότι η Diamond S θα αναζητήσει ευκαιρίες ανάπτυξης εστιάζοντας σε μοντέρνα, μεταχειρισμένα πλοία, ίδιου τύπου με τα υφιστάμενα του στόλου της, καθώς ο ισολογισμός της περιλαμβάνει μόλχευση μόλις 51%.
Το conference call πραγματοποιήθηκε με αφορμή τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων Ιανουαρίου-Μαρτίου 2019 της εταιρείας, η οποία διαθέτει στόλο 68 τάνκερ τύπου MR και suezmax. Ωστόσο, καθώς η συγχώνευση της DSS Holdings L.P. με το στόλο των τάνκερ της ναυτιλιακής Capital Product Partners του κ. Μαρινάκη ολοκληρώθηκε στις 27 Μαρτίου 2019, μόνο τέσσερις ημέρες της κοινής τους πορείας περιλαμβάνονται στα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του έτους.
Ειδικότερα, η εταιρεία εμφάνισε ζημιίες 1 εκατ. δολαρίων ή 0,04 δολ. ανά μετοχή έναντι ζημιών 13,7 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018. Η σημαντική συρρίκνωση των ζημιών αποδίδεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση των εσόδων λόγω της βελτίωσης των συνθηκών στην αγορά των δεξαμενόπλοιων. Τα συνολικά έσοδα ανήλθαν στο πρώτο τρίμηνο του 2019 στα 102,7 εκατ. δολάρια έναντι 93,1 εκατ. δολαρίων πέρυσι.
Ο Craig H. Stevenson Jr. σχολιάζοντας τα τριμηνιαία αποτελέσματα της εισηγμένης ναυτιλιακής δήλωσε: “Η συγχώνευση του Diamond S με το στόλο των δεξαμενόπλοιων της Capital Product Partners δημιούργησε έναν από τους κορυφαίους εισηγμένους διαχειριστές δεξαμενόπλοιων στον κόσμο. Εργαζόμαστε σκληρά για να ολοκληρώσουμε τη συνένωση των δύο στόλων. Η είσοδος μας στη χρηματιστηριακή αγορά δεν θα μπορούσε να έρθει σε καλύτερη χρονική στιγμή, καθώς πιστεύουμε ότι η ευρύτερη αγορά δεξαμενόπλοιων εισέρχεται σε πολυετή ανοδικό κύκλο λόγω της περιορισμένης αύξησης της προσφοράς πλοίων, της σταθερής βελτίωσης της ζήτησης και των τεράστιων αλλαγών στη βιομηχανία που οφείλονται στους νέους κανονισμούς για την περιεκτικότητα των καυσίμων σε θείο.”
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τουσκ: Η απειλή για μια παγκόσμια σύγκρουση είναι πραγματική
- Εθνική μπάσκετ: Παράπλευρες απώλειες από την εκκένωση του αεροδρομίου στο Λονδίνο – Καθυστερεί η επιστροφή της ομάδας
- COP29: Η συμφωνία για το Κλίμα ορίζει να αντληθούν 250 δισεκ. δολάρια από τις πλούσιες χώρες
- ΑΣΙΓΑΣΤΟΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΣ: «Για να μπορέσουμε κάποια στιγμή να ζήσουμε όλοι ελεύθεροι»