ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το 15% της τιμής αγοράς θα καταβληθεί εντός 30 ημερών. Το 10% θα πληρώνεται σταδιακά και σύμφωνα με την πρόοδο των εργασιών και το υπόλοιπο 55% της τιμής αγοράς θα καταβληθεί κατά την παράδοση του σκάφους. Η εταιρεία αναμένει να παραλάβει το πλοίο κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2025.
Το σκάφος θα είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρονική κύρια μηχανή με επιλεκτικό καταλυτικό αντιδραστήρα υψηλής πίεσης (HPSCR) για συμμόρφωση με τη Βαθμίδα III (Εκπομπές NOx), Σύστημα Καθαρισμού Καυσαερίων (EGCS) για συμμόρφωση Tier II (Εκπομπές NOx) και σύστημα επεξεργασίας νερού έρματος (BWTS).
Σχολιάζοντας τη σύμβαση ναυπήγησης, ο Ανδρέας Μιχαλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να εξασφαλίσουμε μία από τις εναπομείνασες θέσεις παράδοσης για τα δεξαμενόπλοια LR2/Aframax με ημερομηνία παράδοσης το 2025. Η κατασκευή αυτού του δεξαμενόπλοιου LNG/αργού πετρελαίου, που διαθέτει τις πιο πρόσφατες απαιτήσεις κινητήρα υψηλών προδιαγραφών και εκπομπών, και εξοπλισμένο με σύστημα επεξεργασίας έρματος νερού, θα πραγματοποιηθεί στο μεγαλύτερο και πιο αξιόπιστο κρατικό ναυπηγείο στην Κίνα. Αυτή η σύμβαση συνάδει με την άποψή μας ότι η ιστορικά χαμηλή ανάπτυξη του στόλου των δεξαμενόπλοιων τα επόμενα χρόνια και η γήρανση του στόλου κατά τη διάρκεια μιας περιόδου υψηλής ζήτησης θαλάσσιου εμπορίου θα έχουν ως αποτέλεσμα σταθερά ισχυρά θεμελιώδη μεγέθη και υψηλότερες αξίες ενεργητικού».
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Volkswagen: Στα άδυτα της συμμαχίας με τη Silicon Valley για τη διάσωση της αυτοκινητοβιομηχανίας
- Ελληνικό: Κέρδη 0,98 ανά μετοχή για τους μετόχους της Lamda από τα τελευταία deals για οικόπεδα
- Γιώργος Στάσσης: Διπλάσιες επενδύσεις, ισχυρά κέρδη, νέα σχέδια ανάπτυξης
- Η κυβέρνηση βρίσκει τον βηματισμό της και η αντιπολίτευση τον ψάχνει