Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Ναυτιλία

Performance Shipping ( Αλίκη Παληού και Ανδρέας Μιχαλόπουλος): Πουλά και επαναμισθώνει νεότευκτο τάνκερ

Αλίκη Παληού - Ανδρέας Μιχαλόπουλος

Αλίκη Παληού - Ανδρέας Μιχαλόπουλος

Η ναυτιλιακή εταιρεία Performance Shipping συμφώνησε την πώληση και επαναμίσθωση ενός νεότευκτου δεξαμενοπλοίου της.

Η εισηγμένη στο Nasdaq εταιρεία, η οποία κατέχει και διαχειρίζεται επτά aframaxes, αποφάσισε να πουλήσει ένα δεξαμενόπλοιο LR2 σε Ασιάτη πλοιοκτήτη που δεν κατονομάζεται και στη συνέχεια να το ναυλώσει για δέκα χρόνια bareboat.

Το ποσό χρηματοδότησης bareboat ανέρχεται συνολικά σε περίπου 45,39 εκατομμύρια δολάρια, ή το 70% της τιμής ναυπήγησης του πλοίου, που θα αρχίσει με την παράδοσή του από το ναυπηγείο Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding που είναι συνδεδεμένο με την CSSC το πρώτο τρίμηνο του 2026.

Η συμφωνία είναι η δεύτερη πώληση και επαναμίσθωση που έκανε η εταιρεία για αδελφό σκάφος, χωρητικότητας 114.000 dwt που παρήγγειλε στα τέλη Δεκεμβρίου 2023.

Επισημαίνεται ότι τα δύο πλοία έχουν σταθερή ναύλωση στην Clearlake Shipping, θυγατρική της Gunvor, με 31.000 δολάρια την ημέρα.

Η Performance, της Αλίκης Παλιού, συμφώνησε να επαναγοράσει το πλοίο για 20,2 εκατομμύρια δολάρια, συμπεριλαμβανομένης της τελευταίας δόσης, όταν θα λήξει η δεκαετής συμφωνία bareboat, αλλά έχει επίσης επιλογές για πρόωρη επαναγορά μετά την παρέλευση δύο ετών από την έναρξη της ναύλωσης.

Ο Ανδρέας Μιχαλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Performance Shipping, σχολιάζοντας τη συμφωνία, είπε:

«Αυτή η συμφωνία πώλησης και επαναμίσθωσης δείχνει την ικανότητά μας να εξασφαλίσουμε ελκυστική χρηματοδότηση για το πρόγραμμα νεότευκτων, επεκτείνοντας τις συνεργασίες μας με αξιόπιστες εταιρείες leasing στην Ασία.

Θεωρούμε ότι η στρατηγική χρηματοδότησής μας είναι αποτελεσματική, με το ποσό χρηματοδότησης bareboat των 45,39 εκατομμυρίων δολαρίων που αντιπροσωπεύει το 70% της τιμής της ναυπηγικής σύμβασης του πλοίου των 64,85 εκατομμυρίων δολαρίων και ένα ακόμη χαμηλότερο ποσοστό μόχλευσης λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαίτερα εκτιμημένη τρέχουσα αγοραία αξία του πλοίου.

Οι όροι χρηματοδότησης είναι ανταγωνιστικοί, με περίπου 24.390 δολάρια την ημέρα.

Αυτό καλύπτεται άνετα από την εξασφαλισμένη ημερήσια ναύλωση των 31.000 δολαρίων για την αρχική 5ετή περίοδο λειτουργίας του πλοίου.

Πιστεύουμε ότι οι ισχυρές μας σχέσεις με διεθνείς ναυτιλιακούς δανειστές και οι στρατηγικές μας συνεργασίες με κορυφαίους ναυλωτές μας δίνουν τη δυνατότητα να εφαρμόσουμε την επιχειρηματική μας στρατηγική, εστιάζοντας στην ανάπτυξη μέσω επιλεκτικών εξαγορών, επικερδούς απασχόλησης στόλου και τη δέσμευσή μας σε συνετές χρηματοοικονομικές πολιτικές».

Διαβάστε επίσης:

Χρυσές λίρες: Μειώθηκε κατά 16,1% το ποσοστιαίο spread των τιμών αγοράς και πώλησης από την Τράπεζα Ελλάδος

Το φλερτ της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, τι πούλησε το Fiera για να μπει στην Αττικής, τα χαμόγελα Στουρνάρα και Παπασταύρου, η στρέβλωση της Πειραιώς, ο Πατέρας και ο Ευαγγελισμός, τα λαμπερά dinners της Βάσως και της Ρόσμαρι και 2 hot quiz για τον «φαγάνα» και το «φάντασμα»

Ο Μητσοτάκης στην Βουλή, η αντιπολίτευση σε αναζήτηση ρόλου