Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Ναυτιλία

Performance Shipping (Αλίκη Παληού και Ανδρέας Μιχαλόπουλος): Κέρδη στο 9μηνο 34 εκατ. δολαρίων

Ανδρέας Μιχαλόπουλος, CEO Performance Shipping

Ανδρέας Μιχαλόπουλος, CEO Performance Shipping

Η Performance Shipping Inc., η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία της Αλίκης Παληού και του Ανδρέα Μιχαλόπουλου, κατέγραψε καθαρό εισόδημα 12,4 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρό εισόδημα που αποδίδεται στους μετόχους 12 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίτο τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024.

Αυτά τα αποτελέσματα συγκρίνονται με καθαρό εισόδημα 10,4 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρό εισόδημα που αποδόθηκε μετόχους 9,9 εκατομμυρίων δολαρίων για την ίδια περίοδο του 2023.

Τα καθαρά κέρδη για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024, ανήλθαν σε 34 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με καθαρά έσοδα 44,5 εκατομμυρίων δολαρίων για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023.

Τα καθαρά έσοδα που αποδίδονται σε κοινούς μετόχους για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024, ανήλθαν σε 32,7 εκατ. δολάρια. Το καθαρό εισόδημα που αναλογεί στους κοινούς μετόχους για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023, ανήλθε σε 32,4 εκατομμύρια δολάρια.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2024, ο Ανδρέας Μιχαλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:

«Είμαστε ικανοποιημένοι με τις σταθερές επιδόσεις μας για το τρίτο τρίμηνο του 2024, οι οποίες αντανακλούσαν αύξηση των εσόδων, των καθαρών εσόδων και κερδών σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο. Κατά τη διάρκεια αυτού του τριμήνου, οι τιμές ναύλωσης δεξαμενόπλοιων διατήρησαν τα μέσα επίπεδα από το έτος μέχρι σήμερα, υποστηριζόμενα από την περιορισμένη αύξηση της προσφοράς και την αυξημένη ζήτηση τονομιλίων που προέκυψε από τα ταξίδια δεξαμενόπλοιων μεγάλων αποστάσεων λόγω των διακοπών της Ερυθράς Θάλασσας και της ανάπτυξης του εμπορίου Ατλαντικού-Ασίας. Στο μέλλον, πιστεύουμε ότι η ισορροπημένη στρατηγική μας για την ανάπτυξη στόλου, σε συνδυασμό με την έκθεσή μας στην άμεση αγορά μέσω ομαδικών συμφωνιών, θα παρέχει σταθερές ταμειακές ροές και ευκαιρίες για κεφαλαιοποίηση των σταθερών θεμελιωδών στοιχείων της αγοράς του κλάδου μας.

Αναμένουμε ότι θα μπορέσουμε να αναδιατάξουμε τα πλοία μας με ελκυστικές τιμές ναύλωσης κατά την εποχικά ισχυρή φθινοπωρινή και χειμερινή περίοδο. Ταυτόχρονα, παραμένουμε επικεντρωμένοι στην απασχόληση των πλοίων και στη συνέχιση της εξασφάλισης χρηματοδότησης παράδοσης για τα νεότευκτα πλοία μας.

Κοιτάζοντας το μέλλον, το πρόγραμμα κατασκευής νεότευκτων μας υποστηρίζεται από μια στρατηγική συνεργασία με έναν κορυφαίο ναυλωτή και διατηρούμε στενές σχέσεις με διεθνείς ναυτιλιακούς ηγέτες. Ταυτόχρονα, ο υπάρχων στόλος μας συνεχίζει να δημιουργεί ισχυρές ταμειακές ροές. Εφαρμόζουμε μια σαφή στρατηγική και πιστεύουμε ότι έχουμε ισχυρά θεμέλια για συνεχή ανάπτυξη και δημιουργία αξίας για τους μετόχους».

Διαβάστε επίσης

Castor Maritime (Πέτρος Παναγιωτίδης): Κέρδη 48 εκατ. δολάρια στο 9μηνο και ισχυρή ρευστότητα 171,5 εκατ. δολάρια

Ίδρυμα Λασκαρίδη – κύκλος ομιλιών: Από το τυπογραφείο στη βιβλιοθήκη

Στέφανος Γκίκας: Στο Υπουργείο Ναυτιλίας χτίζουμε μια νέα κουλτούρα και μια νέα ψηφιακή πραγματικότητα