ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Με επιστολή που απέστειλε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών (ΠΕΝΕΝ), Αντώνης Νταλακογιώργος προς τις εφοπλιστικές οργανώσεις, το ΥΕΝ και τις αρμόδιες λιμενικές αρχές και υπηρεσίες, επισήμανε τον κίνδυνο ότι η έλλειψη στην προσφορά εργασίας σε διάφορες ειδικότητες Ναυτεργατών θα δημιουργήσει μέσα στο καλοκαίρι σοβαρότατα κενά στην τήρηση των οργανικών συνθέσεων με αποτέλεσμα να διαμορφωθούν εργασιακές συνθήκες εξόντωσης των πληρωμάτων!
Εφοπλιστές και ναυτιλιακές εταιρείες, όπως δείχνουν τα πράγματα, όχι μόνο δεν ευαισθητοποιήθηκαν, τονίζει ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ, και δεν νοιάστηκαν, αντίθετα είδαν αυτή την έλλειψη προσφοράς σαν μία ευκαιρία να εγκαινιάσουν την είσοδο χαμηλόμισθων αλλοδαπών στην εσωτερική επιβατηγό και φορτηγό Ναυτιλία.
Απόδειξη για αυτό που η ΠΕΝΕΝ αποκάλυψε και έδωσε στη δημοσιότητα ήταν οι διαδοχικές επιστολές της Ένωσης Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων (ΕΕΝΜΑ) με τις οποίες προκλητικά ζητούσε άμεσα να μπουν στα πλοία τους Ουκρανοί χαμηλόμισθοι Ναυτεργάτες!!
Ακολούθως την σκυτάλη πήραν στα χέρια τους διάφορες εταιρείες της Ακτοπλοΐας, οι οποίες σε αυτή την φάση, για τις ελλείψεις στα πλοία διαφόρων ειδικοτήτων, παίρνουν καθημερινά σημειώματα μη προσφερόμενου από το ΓΕΝΕ και παράλληλα ζητούν μετ’ επιτάσεως την απελευθέρωση της υποχρεωτικότητας για την πρόσληψη Ελλήνων στην Ακτοπλοΐα.
Από την άλλη κυβέρνηση – ΥΕΝ – ΔΝΕΡ – Λιμενικές αρχές σιωπούν, αδρανούν και νομιμοποιούν σε μεγάλη κλίμακα τις ελλιπείς συνθέσεις, το ΓΕΝΕ έχει μετατραπεί σε μηχανισμό έκδοσης σημειωμάτων μη προσφερόμενου και με τον τρόπο αυτό όλοι μαζί στρώνουν τον δρόμο, στο όνομα της έλλειψης Ναυτεργατών, να εισέλθουν αλλοδαποί χαμηλόμισθοι Ναυτεργάτες!!!
Εκατοντάδες πλοία σε Ακτοπλοΐα, φορτηγά, δεξαμενόπλοια εσωτερικού, RoRo, τουριστικά περιηγητικά σκάφη, πορθμεία κ.λπ παρουσιάζουν τεράστιες ελλείψεις στην επάνδρωση, σε μία έκταση που δεν είχε εμφανιστεί ποτέ τα τελευταία 50 χρόνια στην εσωτερική ναυτιλία της χώρας μας ενώ τώρα το διάστημα που διανύουμε πάνω από τα μισά έχουν ελλιπή σύνθεση, τονίζει σε ανακοίνωση της η ΠΕΝΕΝ.
Διαβάστε επίσης:
Ξεκίνησαν οι διαδικασίες για την απομάκρυνση του ναυαγίου SLOPS από τον κόλπο της Ελευσίνας
Πρόστιμα από την Επιτροπή Ανταγωνισμού στις εταιρείες των πλοίων στη γραμμή Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Νέα «λαϊκά έντοκα» – Τοποθετήσεις σχεδόν 1 δισ. ευρώ σε ένα χρόνο – Κυνηγούν τις αποδόσεις οι καταθέτες
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία