Τερματίστηκε η ομηρία των Ναυτεργατών του πλοίου DELTA POSEIDON η οποία ξεκίνησε στις 27 Μαΐου 2022, όταν το πλοίο καταλήφθηκε από ένοπλους στρατιώτες που ανήκουν στους φρουρούς της ισλαμικής επανάστασης του Ιράν, γνωστοποίησε η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών με ανακοίνωση της.

Επίσης, η ΠΕΝΕΝ, επισημαίνει ότι το Δ/Ξ αυτό ανήκει στον εφοπλιστή Διαμαντή Διαμαντίδη και προσθέτει: “Η ενέργεια αυτή των ιρανών έγινε σε αντίποινα προς την Ελλάδα, αφού η χώρα μας είχε κρατήσει παράνομα το ρώσικο πλοίο LANA (στην Κάρυστο), το οποίο μετέφερε ιρανικό πετρέλαιο και στη συνέχεια μεταφόρτωσαν το πετρέλαιο στο δεξαμενόπλοιο <<ICE ENERGY>> ελληνικής πλοιοκτησίας, το οποίο είχε μισθωθεί από τις ΗΠΑ με σκοπό να μεταφέρει το φορτίο στη χώρα αυτή στα πλαίσια των κυρώσεων που έχουν επιβάλει οι ΗΠΑ στο Ιράν!

1

Επρόκειτο για μια ανεπίτρεπτη παρέμβαση της ελληνικής κυβέρνησης (Δένδια και Πλακιωτάκη), προκειμένου να ικανοποιήσει το αμερικάνικο αίτημα ενέπλεξε τα δύο ελληνόκτητα πλοία και κυρίως τους Ναυτεργάτες σε μια απίστευτη ταλαιπωρία και επικίνδυνη περιπέτεια, η οποία ακόμη δεν τερματίστηκε, αφού στο δεύτερο πλοίο <<PRUDENT WARRIOR>> συμφερόντων Σπύρου Πολέμη, δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η διαδικασία επιστροφής – παλιννόστησης των ελλήνων και των αλλοδαπών ναυτεργατών.

Η ΠΕΝΕΝ όλο αυτό το διάστημα είχε εντονότατη και σημαντική παρέμβαση με πλήθος πρωτοβουλιών και κατεύθυνση απεμπλοκής των πληρωμάτων από τις διαφορές μεταξύ Ιράν – Ελλάδας.

Το πλήρωμα του πλοίου μεταξύ και οι δύο Έλληνες έχουν επιστρέψει στις χώρες τους.

Σχετικά με τις εξελίξεις που αφορούν τους Ναυτεργάτες του  Δ/Ξ <<PRUDENT WARRIOR>> θα ακολουθήσει αύριο σχετική ανακοίνωση μας”.

Διαβάστε επίσης

Alberta Shipmanagment (Ν. Ιγγλέσης): Νέα κίνηση στην αγορά των τάνκερ

Ένωση Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων: Το ETS τροχοπέδη στην ανάπτυξη του Shortsea

Στην Μάλτα ο Πλακιωτάκης για το Malta Maritime Summit