ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Επίσης, η ΠΕΝΕΝ, επισημαίνει ότι το Δ/Ξ αυτό ανήκει στον εφοπλιστή Διαμαντή Διαμαντίδη και προσθέτει: “Η ενέργεια αυτή των ιρανών έγινε σε αντίποινα προς την Ελλάδα, αφού η χώρα μας είχε κρατήσει παράνομα το ρώσικο πλοίο LANA (στην Κάρυστο), το οποίο μετέφερε ιρανικό πετρέλαιο και στη συνέχεια μεταφόρτωσαν το πετρέλαιο στο δεξαμενόπλοιο <<ICE ENERGY>> ελληνικής πλοιοκτησίας, το οποίο είχε μισθωθεί από τις ΗΠΑ με σκοπό να μεταφέρει το φορτίο στη χώρα αυτή στα πλαίσια των κυρώσεων που έχουν επιβάλει οι ΗΠΑ στο Ιράν!
Επρόκειτο για μια ανεπίτρεπτη παρέμβαση της ελληνικής κυβέρνησης (Δένδια και Πλακιωτάκη), προκειμένου να ικανοποιήσει το αμερικάνικο αίτημα ενέπλεξε τα δύο ελληνόκτητα πλοία και κυρίως τους Ναυτεργάτες σε μια απίστευτη ταλαιπωρία και επικίνδυνη περιπέτεια, η οποία ακόμη δεν τερματίστηκε, αφού στο δεύτερο πλοίο <<PRUDENT WARRIOR>> συμφερόντων Σπύρου Πολέμη, δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η διαδικασία επιστροφής – παλιννόστησης των ελλήνων και των αλλοδαπών ναυτεργατών.
Η ΠΕΝΕΝ όλο αυτό το διάστημα είχε εντονότατη και σημαντική παρέμβαση με πλήθος πρωτοβουλιών και κατεύθυνση απεμπλοκής των πληρωμάτων από τις διαφορές μεταξύ Ιράν – Ελλάδας.
Το πλήρωμα του πλοίου μεταξύ και οι δύο Έλληνες έχουν επιστρέψει στις χώρες τους.
Σχετικά με τις εξελίξεις που αφορούν τους Ναυτεργάτες του Δ/Ξ <<PRUDENT WARRIOR>> θα ακολουθήσει αύριο σχετική ανακοίνωση μας”.
Διαβάστε επίσης
Alberta Shipmanagment (Ν. Ιγγλέσης): Νέα κίνηση στην αγορά των τάνκερ
Ένωση Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων: Το ETS τροχοπέδη στην ανάπτυξη του Shortsea
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν