ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Με απόλυτη επιτυχία ξεκίνησε από τα μεσάνυχτα η 24ωρη Παμπειραϊκή απεργία σε όλα τα πλοία στην γεωγραφική έκταση του Πειραιά, τονίζει με ανακοίνωση της η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού.
Ειδικότερα, από τα ξημερώματα κλιμάκιο της ΠΕΝΕΝ βρέθηκε στο λιμάνι για την ενημέρωση και περιφρούρηση της απεργίας.
Επίσης, η ΠΕΝΕΝ, επισημαίνει: “Με αφορμή το πολύνεκρο έγκλημα στα Τέμπη ο πρωθυπουργός συγκάλεσε σύσκεψη στο Μαξίμου στην οποία πήρε μέρος και ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας. Αποτελεί πρόκληση η αναφορά του Υπουργού ότι διεξάγονται καθημερινοί- συστηματικοί έλεγχοι και εφαρμόζεται η υφιστάμενη νομοθεσία σε όλα τα καράβια, μεταξύ των οποίων και η ασφάλεια στα εργασιακά δικαιώματα!
Αυτό είναι μύθος και εξαπάτηση της κοινής γνώμης αφού το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα που είναι άρρηκτα συνυφασμένο με την ασφάλεια των πλοίων της επιβατηγού Ναυτιλίας είναι η υπερκόπωση και η εργασιακή εξουθένωση που έχουν ως αφετηρία το ίδιο το ΥΕΝ το οποίο μέσω του ΣΑΣ εγκρίνει δρομολόγια τα οποία νομιμοποιούν πλήρως το καθεστώς της εργασιακής κόλασης με 14 – 15 έως 18 ώρες το 24ωρο..
Από την άλλη νομοθετεί μέτρα στο όνομα της ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας των εφοπλιστών υπονομεύοντας ευθέως την ασφάλεια των Ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών των επιβατών και των Ναυτεργατών.
Ένα τέτοιο επικίνδυνο τερατούργημα αποτελεί ο νόμος 4150/2013 ο οποίος είναι κίνδυνος θάνατος για την ασφάλεια των Ακτοπλοϊκών πλοίων (συμβατικά – ταχύπλοα και Ο/Γ)!
Τέτοια συγκλονιστικά περιστατικά κατέγραψε και κατήγγειλε η ΠΕΝΕΝ σε κινητοποιήσεις της το περσινό καλοκαίρι και το ΥΕΝ αντί να πράξει τα αυτονόητα το συγκάλυψε και τα φαινόμενα διαιωνίζονται..
Καθιστούμε αποκλειστικά υπεύθυνους και υπόλογους για την κατάσταση αυτή τους εφοπλιστές, το ΥΕΝ και τις Λιμενικές Αρχές!
Οι ευθύνες είναι και θα είναι βαρύτατες στην περίπτωση Ναυτικού ατυχήματος!
Παλεύουμε για δημόσιες – ασφαλείς συγκοινωνίες στα τρένα, στην επιβατηγό Ναυτιλία και σε όλα τα ΜΜΜ”.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΔΕΗ: Γιατί οι αναλυτές την τοποθετούν στις κορυφαίες επιλογές τους το 2025
- FT: Γιατί το Κατάρ απειλεί να σταματήσει τις πωλήσεις φυσικού αερίου στην Ευρώπη
- FT-Σύμβουλοι Τραμπ: Αποχώρηση από τον ΠΟΥ «από την πρώτη μέρα»
- Πούτιν: Υπόσχεται ακόμη περισσότερες «καταστροφές» στην Ουκρανία μετά τη χθεσινή επίθεση στο Καζάν της Ρωσίας