ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα ερωτήματα για υποτιμητική κερδοσκοπία σε Πειραιώς και Εθνική, η δυνατή ΔΕΗ, τα ανέκδοτα με τις πρόωρες εκλογές, ο Σαμαράς και το μήνυμα Μητσοτάκη, οι οργισμένοι βιομήχανοι και ο παραλογισμός με το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη
Στη συνέχεια η ΠΕΝΕΝ, τονίζει: “Από τα στοιχεία τα οποία έχουν δημοσιοποιηθεί μέχρι στιγμής (η ναυτιλιακή εταιρεία ακόμη δεν έχει αξιωθεί έως και τώρα να δώσει τον κατάλογο των επιβαινόντων) προκύπτει ότι υπάρχουν 11 αγνοούμενοι και οι δύο οι οποίοι εγκλωβίστηκαν στο γκαράζ!
Επίσης προληπτικά έχουν μεταφερθεί στο νοσοκομείο της Κέρκυρας 22 Έλληνες (15 επιβάτες και 7 από το πλήρωμα) που ταξίδευαν με το πλοίο.
Σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες, τόσο μέσα από το πλοίο όσο και από σχετικές δηλώσεις επιβατών και οδηγών προκύπτουν τα παρακάτω:
– Παράνομα, κατά εξοργιστική παραβίαση της σχετικής νομοθεσίας, υπήρχαν οδηγοί οι οποίοι κοιμόντουσαν μέσα στα αυτοκίνητά τους στον χώρο του γκαράζ. Οι μόνοι που δεν έχουν ευθύνη για αυτό είναι οι εργαζόμενοι οδηγοί, η αιτία πρέπει να αναζητηθεί στις κάκιστες συνθήκες ενδιαίτησης (καμπίνες), στα πανάκριβα εισιτήρια, χωρίς να παραγνωρίζεται και το γεγονός ότι πολλές φορές δεν υπάρχει επάρκεια στις καμπίνες…
– Με το πλοίο επίσης ταξίδευαν χωρίς εισιτήριο μικρός αριθμός μεταναστών, οι οποίοι στην απόγνωσή τους να βρουν διέξοδο για τις χώρες που έχουν προορισμό, είχαν μπει στο πλοίο και βρίσκονταν σε φορτηγά οχήματα. Η ρατσιστική πολιτική της Ε.Ε δεν είναι μόνο υπεύθυνη και υπόλογη για τους χιλιάδες νεκρούς στη Μεσόγειο και το Αιγαίο αλλά και για την σημερινή τραγωδία του “Euroferry Olympia”!
Ενώ το πλοίο φέρεται ότι επιθεωρήθηκε από τις αρμόδιες αρχές στις 24/1/2022, διαπιστώνεται ότι δεν λειτούργησε το σύστημα πυρανίχνευσης, πυρόσβεσης, δεν υπήρχε το διαθέσιμο προσωπικό για τον διαρκή έλεγχο στα γκαράζ, ενώ τα αυτοκίνητα δεν τηρούσαν τις προβλεπόμενες μεταξύ τους αποστάσεις!
Επίσης στο συγκεκριμένο πλοίο ο αριθμός του πληρώματος απέχει παρασάγγας από τις πραγματικές ανάγκες, με αποτέλεσμα η ανεπάρκεια στον αριθμό των Ναυτεργατών να επιφέρει δραματικό και τραγικό αποτέλεσμα στην ασφάλεια των επιβατών, του πληρώματος και του ίδιου του πλοίου.
Πάνω στην μείωση του Ναυτεργατικού κόστους και των δικαιωμάτων των Ναυτεργατών οι εφοπλιστές και οι κυβερνήσεις Ελλάδας – Ιταλίας χτίζουν την ανταγωνιστικότητα και την κερδοφορία των εφοπλιστών.
Αυτή η πολιτική, σε συνδυασμό με τους ανεπαρκείς ελέγχους στην τήρηση όλων των κανόνων για την ασφάλεια των πλοίων, ήταν και είναι εγκληματική!!!
Απαιτούμε να γίνει διεξοδικός έλεγχος από ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες για την πραγματική κατάσταση του πλοίου και όχι από αυτούς που υπέγραψαν και νομιμοποίησαν τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας του πλοίου!
Εκφράζουμε τα συλλυπητήριά μας για τον άδικο χαμό επιβατών και μεταναστών που έγιναν θυσία στον βωμό του εφοπλιστικού κέρδους”.
Διαβάστε επίσης
Euroferry Olympia: 12 οι αγνοούμενοι, Αφγανός λαθρεπιβάτης ο δεύτερος που απεγκλωβίστηκε
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στη Βουλή το τελικό κείμενο του προϋπολογισμού – Τα μέτρα των 1,1 δισ. για το 2025
- Ποιοι Ελληνες πήγαν στο Gala του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης στη Νέα Υόρκη που είχε εισιτήριο 2.500 δολάρια
- Πλειστηριασμοί: Νέο σφυρί για Λαϊνόπουλο – Σε αναστολή τα ιμάτια του Παζαρόπουλου
- Πάνος Λασκαρίδης: Επιστροφή στο «κύτταρο» του Ιδρύματος