«Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες όλα δείχνουν ότι η ομηρία των 47 Ναυτεργατών που αποτελούν τα πληρώματα των δύο ελληνόκτητων δεξαμενοπλοίων που κρατούνται από τους ένοπλους φρουρούς της ισλαμικής επανάστασης οδεύει σε αίσιο τέλος», αναφέρει με ανακοίνωση της η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών.

Ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ Αντώνης Νταλακογιώργος, αφού επισημαίνει ότι η περιπέτεια των Ναυτεργατών στα δύο πλοία ξεκίνησε όταν κατάσχεσαν Δ/Ξ ρωσικής σημαίας με ιρανικό πετρέλαιο στην Κάρυστο προκαλώντας την άμεση αντίδραση των Ιρανών οι οποίοι επιχείρησαν ρεσάλτο καταλαμβάνοντας με ελικόπτερα και ένοπλους στρατιώτες τα δύο πλοία θέτοντας ταυτόχρονα υπό ομηρία τα πληρώματά τους προσθέτει:

1

«Την επικίνδυνη αυτή εξέλιξη είχε καταγγείλει από την πρώτη στιγμή η ΠΕΝΕΝ απαιτώντας να δοθεί πίσω το ιρανικό πετρέλαιο!

Η πρωτοβουλία εκείνη είχε χαρακτηριστεί «εξωφρενική, λαϊκίστικη και έξω από τα διεθνή ισχύοντα»!!!

Να όμως που η παρέμβαση της ΠΕΝΕΝ ήταν όχι μόνο εύστοχη, βάσιμη αλλά και απολύτως τεκμηριωμένη αφού στην συνέχεια και με δικαστική απόφαση κρίθηκε παράνομη η απόφαση των ελληνικών αρχών για την κατάσχεση του πλοίου, του φορτίου καθώς και η μεταφορά του πετρελαίου στις ΗΠΑ.

Είναι γνωστό ότι ακολούθως η ελληνική κυβέρνηση έβαλε την ουρά στα σκέλια της και δρομολόγησε την διαδικασία για την επιστροφή του πετρελαίου στο Ιράν!

Έτσι το ρώσικο Δ/Ξ LANA απελευθερώθηκε τον Ιούνη, ρυμουλκήθηκε από την Κάρυστο στο αγκυροβόλιο του Πειραιά και ήδη άρχισε και ολοκληρώνεται η μετάγγιση του πετρελαίου με σκοπό να πάει στο Ιράν!

Το γεγονός αυτό οδήγησε τις ιρανικές αρχές να σταματήσουν από την μεριά τους αντίστοιχα την διαδικασία για την μεταφορά των καυσίμων από τα δύο ελληνόκτητα πλοία που κρατούνται κοντά στις ακτές της χώρας!

Το πρόβλημα με την απελευθέρωση των δύο πληρωμάτων ίσως καθυστερήσει ακόμη αφού το ρώσικο Δ/Ξ LANA πρέπει να εκτελέσει επισκευές ώστε να καταστεί αξιόπλοο και στην συνέχεια να αναχωρήσει με προορισμό την παράδοση του πετρελαίου στο Ιράν!

Αποδεικνύεται ότι η απερίσκεπτη και επικίνδυνη πολιτικά απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης οδήγησε στην αντίστοιχη «πειρατική» ενέργεια των ιρανικών αρχών και θύματα αυτής της εμπλοκής είναι 47 έλληνες και αλλοδαποί Ναυτεργάτες που ζουν τον δικό τους γολγοθά και οι ευθύνες πλέον για τον απεγκλωβισμό τους είναι στα χέρια της ελληνικής κυβέρνησης”.

Διαβάστε επίσης:

Ο.Λ.Ελευσίνας: Τέλος οι παράνομες επιχωματώσεις στον όρμο της Βλύχας – Ολοκληρώθηκαν τα έργα καθαρισμού

Cosco: Τα κέρδη της θα φτάσουν στα 64,7 δισ. γουάν ή 9,7 δισ. δολάρια

Yu Zenggang (ΟΛΠ): Η Ελλάδα παραμένει το πιο ενεργητικό κέντρο της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας και παράγοντας ανάπτυξης