Με ένα ακόμη τάνκερ τύπου MR ενίσχυσε τον στόλο της η ναυτιλιακή Velos Tankers του εφοπλιστή Πασχάλη Διαμαντίδη, που παραμένει εστιασμένη στον τομέα μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου.

Σύμφωνα με την Intermodal και την Allied Shipbroking, η εταιρεία εξαγόρασε το χωρητικότητας 74,902 dwt δεξαμενόπλοιο Justice Victoria που κατασκευάστηκε το 2010, σε ιαπωνικό ναυπηγείο. Η τιμή της συναλλαγής ανήλθε στα 17,3 εκατ. δολάρια.

Άλλες ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι η συμφωνία ολοκληρώθηκε στο καλοκαίρι και το τίμημα ήταν χαμηλότερο.

Μετά από την εξαγορά, ο στόλος της Velos Tankers αποτελείται από οκτώ τάνκερ MR και LR. Η εταιρεία προχωρά με σταθερούς ρυθμούς στην ανάπτυξη του στόλου της, ενώ τον περασμένο Φεβρουάριο επέστρεψε και πάλι στη second hand αγορά αναζητώντας ευκαιρίες αγορών, μετά από ένα χρόνο απουσίας.

Συγκεκριμένα, απέκτησε το χωρητικότητας 48,008 dwt δεξαμενόπλοιο Bright Fortune, που κατασκευάστηκε το 2010 στο ιαπωνικό ναυπηγείο Iwagi Zosen. Το πλοίο εντάχθηκε στον στόλο της Velos με την ονομασία Velos Forza.

Ακολούθησε, ένα μήνα μετά, τον Μάρτιο, η εξαγορά του LR2, Falcon Express, κατασκευής 2008, το οποίο σύμφωνα με την marine traffic έχει μετονομαστεί σε Velos Emerald.

Η εταιρεία

Η Velos Tankers ιδρύθηκε το καλοκαίρι του 2019, με έδρα στα νησιά Μάρσαλ, και εισήλθε δυναμικά στην αγορά προχωρώντας άμεσα σε εξαγορές δεξαμενόπλοιων μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου. Μέχρι το τέλος του έτους είχε αποκτήσει τα πέντε πρώτα second hand πλοία της, επενδύοντας συνολικά 74,6 εκατ. δολάρια.

Μετά την εμπειρία που αποκόμισε από την ενασχόληση του με τις οικογενειακές ναυτιλιακές επιχειρήσεις, ο Πασχάλης Διαμαντίδης, αποφάσισε να χαράξει τη δική του πορεία στον κλάδο “ποντάροντας” στις ευκαιρίες που εντόπισε στον κλάδο των LR και MR τάνκερ.

Στόχος του ήταν να διαφοροποιηθεί από την αγορά στην οποία δραστηριοποιούνται οι δύο ναυτιλιακές του πατέρα του Διαμαντή Διαμαντίδη: η Delta Tankers, που ιδρύθηκε το 2006 και κατέχει και διαχειρίζεται στόλο 30 μεγάλων πετρελαιοφόρων τάνκερ VLCC, suezmax και aframax, και η Marmaras Navigation που δραστηριοποιείται στην αγορά ξηρού φορτίου.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η Velos Tankers δεν έχει χρησιμοποιήσει δανεισμό για την ανάπτυξη του στόλου της, πολιτική που ακολουθεί και ο Διαμαντής Διαμαντίδης στις εταιρείες του.

Διαβάστε ακόμα:

Μαρία Αγγελικούση: O πρώην CEO της Höegh LNG, Sveinung Stohle, εντάσσεται στον ελληνικό ναυτιλιακό όμιλο

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση