Με την εξαγορά ενός φορτηγού πλοίου τύπου panamax η ναυτιλιακή Velos Tankers του εφοπλιστή Πασχάλη Διαμαντίδη, κάνει ντεμπούτο στην αγορά ξηρού φορτίου.

Τρία χρόνια μετά την ίδρυση της και την δυναμική είσοδο της στον κλάδο της ναυτιλίας με εξαγορές δεξαμενόπλοιων μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου, η εταιρεία, σύμφωνα με πηγές, επεκτείνεται σε έναν ακόμη τομέα, στα bulkers.

Στο εβδομαδιαίο της report η Intermodal συνδέει την Velos με την εξαγορά του χωρητικότητας 77,134 dwt panamax Nord Libra, κατασκευής 2014, έναντι 22 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο είναι οικολογικού τύπου και εξοπλισμένο με scrubber.

Πρόκειται για το 10ο πλοίο που εντάσσει στο στόλο της η ναυτιλιακή.

H Velos Tankers ιδρύθηκε το 2019 και διαχειρίζεται εννέα δεξαμενόπλοια διαφόρων μεγεθών, Panamaxes, MR και Aframaxes, τα οποία ναυλώνει είτε στη spot αγορά είτε με μακροπρόθεσμες συμβάσεις.

Μετά την εμπειρία που αποκόμισε από την ενασχόληση του με τις οικογενειακές ναυτιλιακές επιχειρήσεις, ο Πασχάλης Διαμαντίδης, αποφάσισε να χαράξει τη δική του πορεία στον κλάδο “ποντάροντας” στις ευκαιρίες που εντόπισε τότε στον κλάδο μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου.

Στόχος του ήταν να διαφοροποιηθεί από την αγορά στην οποία δραστηριοποιούνται οι δύο ναυτιλιακές του πατέρα του Διαμαντή Διαμαντίδη: η Delta Tankers, που ιδρύθηκε το 2006 και κατέχει και διαχειρίζεται στόλο 30 μεγάλων πετρελαιοφόρων τάνκερ VLCC, suezmax και aframax, και η Marmaras Navigation που διαθέτει στόλο με bulkers.

Η απόφαση του να στραφεί τώρα στην αγορά ξηρού φορτίου έρχεται σε μία καλή περίοδο κατά την οποία οι αξίες των bulkers έχουν υποχωρήσει και υπάρχουν ευκαιρίες εξαγορών. Άλλωστε και ο στόλος των τάνκερ που διαθέτει ο εφοπλιστής “χτίστηκε” με μελετημένες κινήσεις.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι το νέο πλοίο θα ενταχθεί στην Velos Dry, θυγατρική της Velos Tankers.

Η εξαγορά του Nord Libra δεν είναι η πρώτη κίνηση που πραγματοποιεί ο Πασχάλης Διαμαντίδης φέτος στη second hand αγορά.

Κατά του προηγούμενους μήνες εξαγόρασε ένα ακόμη τάνκερ τύπου MR. Πρόκειται για το Hafnia Green, χωρητικότητας 40,000-dwt και κατασκευής 2007, που πουλήθηκε στην τιμή των 11,9 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο μετονομάστηκε σε Velos Topaz.

Διαβάστε ακόμη:

Performance Shipping: Νέο δάνειο 22 εκατ. δολ. από την Alpha Bank

Νίκος Τσάκος: Δύο νέα τάνκερ για την ΤΕΝ και συμφωνία ναύλωσης