Την πώληση δύο τάνκερ ΜR2 του στόλου της δρομολογεί η Latsco Shipping, ο ναυτιλιακός βραχίονας του ομίλου Λάτση, με επικεφαλής τον Πάρι Κασιδόκωστας – Λάτση. 

Πρόκειται για την πρώτη πώληση της εταιρείας στη second hand αγορά εδώ και έξι χρόνια, και σύμφωνα με τους ναυλομεσίτες εντάσσεται στο πλαίσιο της ανανέωσης του στόλου της, αναφέρει το tradewinds.

Ναυλομεσιτικές πηγές επισημαίνουν ότι τα χωρητικότητας 51,200 dwt MR2 τάνκερ Hellas Enterprise και Hellas Explorer (κατασκευής 2008) θα διατεθούν προς πώληση.

Τα αδελφά πλοία, είναι τα παλαιότερης κατασκευής εκ των 18 τάνκερ μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου που περιλαμβάνει ο στόλος της Latsco. Η εταιρεία τα εξαγόρασε το καλοκαίρι του 2012 από την Scorpio Tankers, στην τιμή των 25,2 εκατ. δολαρίων έκαστο.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι τα τάνκερ είναι ναυλωμένα στην ST Shipping & Transport, θυγατρικής της Glencore, από τον Οκτώβριο, για χρονικό διάστημα δύο ετών, με ημερήσια ναύλα 14.500 δολάρια.

Σύμφωνα με τις Market Strategies International (MSI) και VesselsValue η εκτιμώμενη αξία των συγκεκριμένων πλοίων αυτή την περίοδο, κυμαίνεται στα 14,2 εκατ. δολάρια με 14,6 εκατ. δολάρια.

Σημειώνεται ότι πρόσφατα ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης προχώρησε σε συμφωνία με τα ναυπηγεία της Hyundai Heavy στη Νότια Κορέα, για την κατασκευή δύο σούπερ τάνκερ VLCC μεταφοράς αργού πετρελαίου. Τα δύο πλοία, τα οποία σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς θα κοστίσουν 180 εκατ. δολάρια, αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία μέσα στο 2022.

Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί την επιστροφή της ναυτιλιακής στην αγορά των υπερ τάνκερ από την οποία είχε αποχωρήσει στα τέλη της δεκαετίας του 1990, όταν πούλησε τα VLCC της στον εφοπλιστή John Fredriksen.

Ο εγγονός και συνεχιστής της κληρονομιάς του Γιάννη Λάτση, έχει πραγματοποιήσει και άλλες κινήσεις επέκτασης σε νέες αγορές.

Ακολουθώντας τη νέα τάση της παγκόσμιας ναυτιλίας, ο όμιλος Latsco εισήλθε στην αγορά μεταφοράς LNG στα τέλη Νοεμβρίου του 2018, με την παραγγελία δύο νεότευκτων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου χωρητικότητας 174,000-cbm, που επίσης κατασκευάζονται στο νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries. Τα νέα πλοία αναμένεται να παραλάβει η εταιρεία το 2021 και την διαχείρισή τους θα αναλάβει η  Latsco LNG Marine Management του Ομίλου Λάτση.

Νέο ναυπηγικό πρόγραμμα για τον Πάρι Κασιδόκωστα-Λάτση: Στα σούπερ τάνκερ μπαίνει η Latsco Shipping

Πάνος Λασκαρίδης εκ βαθέων στο mononews: «Ποτέ μου δεν φοβήθηκα ούτε την γραφειοκρατία, ούτε τους πολλούς αυτόκλητους συκοφάντες μου»

Μαρίνα Χατζηπατέρα: Το venture capital TMV και η καινοτομία στη ναυτιλία

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση