Το πρώτο νεότευκτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου LNG Carrier προσέθεσε στον στόλο της η Latsco Shipping Limited.

Πρόκειται για το Hellas Diana, το οποίο εντάχθηκε στο στόλο της εταιρείας την Τετάρτη 31 Μαρτίου, έχει χωρητικότητα 174.000 cbm και ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries, στη Νότιο Κορέα.

H εταιρεία αναμένεται να παραλάβει από τα ίδια ναυπηγεί ένα ακόμη LNG Carrier, το Hellas Athina, τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος Latsco εισήλθε στην αγορά μεταφοράς LNG στα τέλη Νοεμβρίου του 2018, με την παραγγελία των δύο προαναφερθέντων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου.

Μαζί με τα τέσσερα Very Large Crude Carriers (VLCC) που έχουν παραγγελθεί στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries με παράδοση το 2022, o συνολικός στόλος της Latsco αυξάνεται σε 43 πλοία, έναντι των 11 που κατείχε προ οκτώ ετών, όταν ο Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης ανέλαβε την διεύθυνσή της εταιρείας.

Εξ αυτών, 11 είναι πλοία μεταφοράς πετρελαϊκού αερίου (LPG), 13 είναι δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου μεγέθους MR (Medium Range Tanker) και πέντε είναι μεγέθους LR2 (Long Range Tanker). Η ναυπήγηση των τεσσάρων VLCC σηματοδοτεί την επιστροφή της Latsco σε μία αγορά από την οποία είχε αποχωρήσει το 1997.

Σημειώνεται ότι ο ναυτιλιακός βραχίονας του Latsco Family Office περιλαμβάνει και τις ναυτιλιακές εταιρείες, Marla Tankers, με τέσσερα πλοία Aframax, και Marla Dry, με τέσσερα πλοία Supramax.

Διαβάστε επίσης:

Alert για νέες επενδύσεις από το family office της Μαριάννας Λάτση- Η ισχυρή θέση στη ναυτιλία και που έχει επενδύσει μέχρι τώρα

Μαριάννα Λάτση: Γιατί επένδυσα 88 εκατ. ευρώ στη ΓΕΚ Τέρνα

Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης: Νέο deal της Latsco για VLCC με τα ναυπηγεία Hyundai

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση