ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Η ναυτιλιακή Latsco Marine Management με επικεφαλής τον Πάρη Κασιδόκωστα Λάτση επιστρέφει στα ναυπηγεία για την παραγγελία νέων LPG carriers.
Στο εβδομαδιαίο της report η Intermodal αναφέρει ότι η εταιρεία έκλεισε συμφωνία με το Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (KSOE) της Νοτίου Κορέας για την κατασκευή αρχικά δύο πλοίων μεταφοράς LPG χωρητικότητας 88,000 cbm, με option για δύο επιπλέον, με στόχο την ανανέωση του στόλου της.
Tο κόστος για τα δύο αρχικά LPG carrriers θα ανέλθει στα 197,7 εκατ. δολάρια και η παράδοση τους έχει προγραμματιστεί για το 2025.
Σύμφωνα με την Allied Shipbroking κάθε πλοίο θα έχει κόστος 97,8 εκατ. δολάρια ενώ αν ασκηθεί η option τα άλλα δύο πλοία θα παραδοθούν το 2026.
“Ήταν μία σχετικά ήπια εβδομάδα όσον αφορά τις νέες παραγγελίες, ενώ δεν ανακοινώθηκαν κινήσεις στα τάνκερ και στα bulker. Αντίθετα, συνεχίζεται η φρενίτιδα στον τομέα των LPG carriers”, αναφέρει η Intermodal.
Η Latsco Marine διαθέτει στόλο με 29 πλοία, συμπεριλαμβανομένων εννέα LPG carriers, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της.
Σημειώνεται ότι τα τελευταία δύο χρόνια η ναυτιλιακή έχει προχωρήσει σε πωλήσεις των παλαιότερης κατασκευής LPG carriers του στόλου της.
Σύμφωνα με την Seasure Shipbroking, τον Οκτώβριο του 2021 είχε πουλήσει το VLGC (Very Large Gas Carrier), Hellas Fos (χωρητικότητας 82.352 cbm και κατασκευής 2008 στη Νότια Κορέα) στην τιμή των 48,5 εκατ. δολαρίων.
Ακολούθησε τον περασμένο Απρίλιο η πώληση του χωρητικότητας 80,800 cbm Hellas Serenity, κατασκευής 2008, έναντι 47,5 εκατ. δολαρίων. Σύμφωνα με το marinetraffic το πλοίο έχει μετονομαστεί σε Gas Felicity.
Άνοιγμα στα VLCC
Στο τέλος του 2020 η ναυτιλιακή έκανε άνοιγμα στα μεγάλα τάνκερ προχωρώντας σε νέες παραγγελίες και φέτος παρέλαβε τέσσερα νεότευκτα VLCC, τα οποία μάλιστα ταξιδεύουν με ελληνική σημαία.
Συγκεκριμένα, τον περασμένο Ιούνιο ενέταξε στον στόλο της τα Yiannis Latsis και Erietta Latsi. Ακολούθησε τον Αύγουστο το δεξαμενόπλοιο Hellas Fos, που ναυπηγήθηκε στις γιάρδες της Hyundai Heavy Industries της Νοτίου Κορέας, ενώ στη συνέχεια παρέλαβε το Hellas Paliros.
Διαβάστε ακόμη:
Οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν και πούλησαν 473 πλοία συνολικής αξίας 10,3 δισ. δολ.
Έλληνες εφοπλιστές: Νέες παραγγελίες πριν την εκπνοή του 2022 – Στροφή στα τάνκερ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ρωσία: Σύγκρουση τρένων στην περιφέρεια Μούρμανσκ – Περισσότεροι από 10 τραυματίες
- Τάσεις MRB: Στο 22,9% η ΝΔ και 14,2% το ΠΑΣΟΚ – Ποιες λέξεις εκφράζουν τους πολίτες
- Μπακογιάννης: Οι Τράπεζες είχαν ενημερώσει από τον Απρίλιο τον Δούκα για το χρηματοδοτικό κενό στο γήπεδο του ερασιτέχνη ΠΑΟ
- Υπουργείο Παιδείας: Ανακοινώθηκαν οι ελάχιστες βάσεις εισαγωγής για τις Πανελλήνιες