ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σημαντικά κέρδη εξασφάλισε η εταιρεία Marla Tankers Shipmanagement, συμφερόντων της οικογένειας Λάτση από την πώληση των δύο τελευταίων τάνκερ που διαχειρίζονταν.
Ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι τα χωρητικότητας 115,800 dwt αδελφά πλοία Fos Picasso και Fos Da Vinci (κατασκευής 2009) άλλαξαν χέρια, έναντι συνολικού τιμήματος μεταξύ 80-84 εκατ. δολαρίων.
Πρόκειται για τιμή υψηλότερη κατά τουλάχιστον 32 εκατ. δολάρια σε σχέση με αυτά που κατέβαλε η εταιρεία για την απόκτηση των δύο τάνκερ πριν από έξι χρόνια.
Υπενθυμίζεται ότι ο εφοπλιστής Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης εξαγόρασε τα συγκεκριμένα πλοία τον Μάιο του 2018 -με την τότε ονομασία Amorea και Aegea– από την Chandris Hellas, έναντι 23,7 εκατ. δολαρίων το καθένα, συνολική τιμή 47,4 εκατ. δολάρια.
H Marla Tankers Shipmanagement ιδρύθηκε επίσης το 2018, και ανέλαβε την διαχείριση τεσσάρων τάνκερ aframax/LR2. Τα Fos Picasso και Fos Da Vinci ήταν τα τελευταία της πλοία.
Πριν από δύο περίπου χρόνια, η εταιρεία είχε πουλήσει το LR2 Fos Hamilton, χωρητικότητας 105,408 dwt (κατασκευής 2013) στην Performance Shipping, της Αλίκης Παληού και του Ανδρέα Μιχαλόπουλου, έναντι 43,75 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο έχει μετονομαστεί σε Long Beach.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η οικογένεια Λάτση είχε αγοράσει το συγκεκριμένο πλοίο το 2018 έναντι 29,5 εκατ. δολαρίων, από την τουρκική Marinsa Shipping.
Ακολούθησε η πώληση του χωρητικότητας 105,200-dwt Fos Athens (κατασκευής 2015) σε τουρκική εταιρεία έναντι 50 εκατ. δολαρίων.
Η Latsco Shipping, με επικεφαλής τον Πάρι Κασιδόκωστα-Λάτση, διαθέτει στόλο με 36 πλοία, τάνκερ και gas carriers, μέσης ηλικίας 7 ετών και συνολικής χωρητικότητας 2,7 εκατ. dwt.
Παράλληλα, η εταιρεία τρέχει ναυπηγικό πρόγραμμα 11 πλοίων, bulkers, τάνκερ και gas carriers, τα οποία θα παραλάβει την διετία 2025-2027.
Σε αυτά περιλαμβάνονται και τέσσερα δεξαμενόπλοια LR2, τα οποία, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, παρήγγειλε φέτος στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard. Η συνολική τους αξία προσεγγίζει τα 280 εκατ. δολάρια.
Διαβάστε επίσης:
Ακτοπλόοι εφοπλιστές: Έχουμε αθροιστικές ζημιές 98 εκατ. ευρώ στην 5ετία