ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε δύο κινεζικά ναυπηγεία, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, παρήγγειλε η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία ΤΕΝ, του Νικόλα Τσάκου, άλλα πέντε πλοία LR1.
Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές, το ναυπηγείο New Times φέρεται ότι εξασφάλισε μια συμφωνία για έως και τέσσερα δεξαμενόπλοια και το Yangzijiang ένα δεξαμενόπλοιο.
Οι ναυλομεσίτες εκτιμούν ότι το κάθε πλοίο κοστίζει 55 εκατομμύρια δολάρια και η χωρητικότητα τους ανέρχεται σε 75.000 dwt.
Τα πλοία, όπως προβλέπει η σχετική συμφωνία, θα παραδοθούν το 2027 από το ναυπηγείο Yangzijiang και στη διετία 2027 – 2028 από το ναυπηγείο New Times.
Σύμφωνα με το Shipping Intelligence Network του Clarksons, το βιβλίο παραγγελιών LR1 περιλαμβάνει 47 πλοία.
Οι ναυτιλιακές εταιρείες που έχουν παραγγείλει αυτόν τον τύπο πλοίου περιλαμβάνουν τις ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες Cape Shipping, Dynacom Tankers, Metrostar Management, Performance Shipping και Evalend Shipping.
Το ναυπηγείο Yangzijiang οδηγεί τον πίνακα παραγγελιών LR1 με 24 νέα πλοία, ακολουθούμενο από την K Shipbuilding της Νότιας Κορέας με οκτώ και την China New Times Shipbuilding με έξι.
Τέλος, επισημαίνεται ότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν συνάψει περίπου το μισό του βιβλίου παραγγελιών δεξαμενόπλοιων LR1.
Διαβάστε επίσης:
Ομοσπονδία Λιμενικών: Πρωτοφανής διαδικασία μεταθέσεων “τιμωρεί” τα στελέχη με περισσότερα μόρια
Ενεργειακή μετάβαση: Η πυξίδα του Οργανισμού Λιμένος Βόλου για την επόμενη μέρα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οικογένεια Γεωργούδη: Οι ελαιοπαραγωγοί από το Πήλιο που κατακτούν τον… Parthenon της παγκόσμιας αγοράς ελιάς
- Τι φέρνει το νέο νομοσχέδιο για τα μέλη ΔΣ των εταιρειών: Οι ποσοστώσεις και η δυσκολία εξεύρεσης κατάλληλων στελεχών
- Εφιαλτικά τα σενάρια για την ελληνική ακτοπλοΐα – Η κυβέρνηση αναζητά λύσεις για να μην εκτοξευτούν τα εισιτήρια
- Στον «αέρα» το Mega News, έρχεται το Athletico, γιατί δεν πουλάει ο Ιβάν, νέες συνεργασίες για Κοκλώνη και 2 δημοσιογράφοι γίνονται… ηθοποιοί