ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Επισημαίνεται ότι η Capital Maritime είναι η πρώτη φορά που παρήγγειλε boxships στην Κίνα
Υπενθυμίζεται ότι η τελευταία συμφωνία, του Βαγγέλη Μαρινάκη, μέσω της Capital Maritime & Trading, αφορούσε κατασκευή μιας σειράς από πλοία 8.400 teu στη New Times Shipbuilding, αρχικά με δυνατότητα επέκτασης και για άλλα τέσσερα πλοία.
Η πληροφορία για την Capital ότι σχεδιάζει να παραγγείλει τα μεσαίου μεγέθους Boxships διπλού καυσίμου LNG αναφέρθηκαν για πρώτη φορά στο TradeWinds τον προηγούμενο Μάιο.
Πρόκειται ουσιαστικά για την πρώτη παραγγελία πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της Capital στην Κίνα, αν και η ελληνική εταιρεία άρχισε να στρέφεται σε ναυπηγεία της για νέα χωρητικότητα πριν από δύο χρόνια.
Το Shipping Intelligence Network του Clarksons εμφανίζει ότι η Capital έχει 24 πλοία που περιλαμβάνει από υπεράκτιες μονάδες έως VLCC κατά παραγγελία στους New Times.
Διαβάστε επίσης:
Νικόλας Πατέρας: Τιμήθηκε με το βραβείο «Ευκράντη» – Τι είπε ο Θανάσης Μαρτίνος
Evalend Shipping (Κρίτων Λεντούδης): Άλλη μία παραγγελία 4 πλοίων αξίας 190 εκατ. δολ.
doValue: Επαναδειοδοτήθηκε απο την ΤτΕ ως διαχειριστής πιστώσεων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τι ζητάει ο Μασκ για να δουλέψεις στο υπουργείο κυβερνητικής αποτελεσματικότητας
- Αντίστροφη μέτρηση για την αξιολόγηση της Fitch – Περιορισμένες προσδοκίες για αναβάθμιση – Αποκαλυπτήρια στις 22 Νοεμβρίου
- Prem Watsa: Τα χρυσά μερίσματα των €400 εκατ. από την επένδυση στη Eurolife
- Metlen: Ανοίγει ο δρόμος των επιχορηγήσεων για την επένδυση βωξίτη-γάλλιου-αλουμίνας ως Εμβληματική Επένδυση