ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο εφοπλιστής Βαγγέλης Μαρινάκης, της Capital Maritime, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές που δημοσιεύει και η Tradewinds προέβη σε μια μεγάλη παραγγελία ναυπήγησης νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικού ύψους 1,25 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Επισημαίνεται ότι η Capital Maritime είναι η πρώτη φορά που παρήγγειλε boxships στην Κίνα
Υπενθυμίζεται ότι η τελευταία συμφωνία, του Βαγγέλη Μαρινάκη, μέσω της Capital Maritime & Trading, αφορούσε κατασκευή μιας σειράς από πλοία 8.400 teu στη New Times Shipbuilding, αρχικά με δυνατότητα επέκτασης και για άλλα τέσσερα πλοία.
Η πληροφορία για την Capital ότι σχεδιάζει να παραγγείλει τα μεσαίου μεγέθους Boxships διπλού καυσίμου LNG αναφέρθηκαν για πρώτη φορά στο TradeWinds τον προηγούμενο Μάιο.
Πρόκειται ουσιαστικά για την πρώτη παραγγελία πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της Capital στην Κίνα, αν και η ελληνική εταιρεία άρχισε να στρέφεται σε ναυπηγεία της για νέα χωρητικότητα πριν από δύο χρόνια.
Το Shipping Intelligence Network του Clarksons εμφανίζει ότι η Capital έχει 24 πλοία που περιλαμβάνει από υπεράκτιες μονάδες έως VLCC κατά παραγγελία στους New Times.
Διαβάστε επίσης:
Νικόλας Πατέρας: Τιμήθηκε με το βραβείο «Ευκράντη» – Τι είπε ο Θανάσης Μαρτίνος
Evalend Shipping (Κρίτων Λεντούδης): Άλλη μία παραγγελία 4 πλοίων αξίας 190 εκατ. δολ.
doValue: Επαναδειοδοτήθηκε απο την ΤτΕ ως διαχειριστής πιστώσεων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οικογένεια Γεωργούδη: Οι ελαιοπαραγωγοί από το Πήλιο που κατακτούν τον… Parthenon της παγκόσμιας αγοράς ελιάς
- Τι φέρνει το νέο νομοσχέδιο για τα μέλη ΔΣ των εταιρειών: Οι ποσοστώσεις και η δυσκολία εξεύρεσης κατάλληλων στελεχών
- Εφιαλτικά τα σενάρια για την ελληνική ακτοπλοΐα – Η κυβέρνηση αναζητά λύσεις για να μην εκτοξευτούν τα εισιτήρια
- Στον «αέρα» το Mega News, έρχεται το Athletico, γιατί δεν πουλάει ο Ιβάν, νέες συνεργασίες για Κοκλώνη και 2 δημοσιογράφοι γίνονται… ηθοποιοί