ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το πλοίο θα μπορεί να μεταφέρει LNG 174.000 κυβικών μέτρων και θα κατασκευαστεί από την Hyundai Samho Heavy Industries Co. στο Yeongam, στην επαρχία South Jeolla, και θα παραδοθεί σε πελάτη που δεν κατονομάστηκε το δεύτερο εξάμηνο του 2024. Φήμες λένε ότι η πλοιοκτήτρια εταιρεία που το παρήγγειλε είναι ελληνικών συμφερόντων.
Η Korea Shipbuilding έχει κερδίσει 37 παραγγελίες πλοίων μέχρι στιγμής φέτος, με συνολική αξία 4,37 δισεκατομμυρίων δολαρίων, επιτυγχάνοντας το 25% του ετήσιου στόχου της για παραγγελίες αξίας 17,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η KSOE είναι η μεγαλύτερη Ναυπηγική εταιρεία στον κόσμο βάσει ανεκτέλεστων παραγγελιών και έχει τρεις θυγατρικές – Hyundai Heavy Industries Co., Hyundai Mipo Dockyard Co. και Hyundai Samho Heavy.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χατζηθεοδοσίου: Σοκ και δέος – Να το δούμε να γίνεται πράξη
- ΥΠΑ: H επιβατική κίνηση στο 10μηνο του 2024 ξεπέρασε αυτή ολόκληρου του 2023
- Eurobank: Οι λόγοι πίσω από το διαχρονικά «φουσκωμένο» ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών
- Χαρδαλιάς από τη Δυτική Αττική: «Χαράσσουμε δρόμους που σώζουν ζωές και μας φέρνουν στο αύριο»