ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ειδικότερα ο Πάνος Λασκαρίδης τόνισε ότι η εταιρεία του έχει μεγάλη εμπειρία από τη συνεργασία της με την Κίνα, αφού έχει ολοκληρώσει την κατασκευή 35 πλοίων έχοντας επίσης ιδρύσει έναν μεγάλο αριθμό εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Κίνα.
Στο γενικότερο πλαίσιο, οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν χτίσει περίπου 1.300 πλοία συνολικής αξίας 60 δισ. δολάρια.
Επισημαίνοντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ένας ξένος επενδυτής αναφέρθηκε στην έλλειψη εμπιστοσύνης στο νομικό πλαίσιο της χώρας αφού παρά το γεγονός ότι το Αγγλικό Δίκαιο είναι αποδεκτό, οι αποφάσεις των Αγγλικών δικαστηρίων δεν γίνονται δεκτές.
Αντίστοιχα προβλήματα αντιμετωπίζουν όμως και οι Κινέζικες επενδύσεις στην Ελλάδα εξαιτίας της Ελληνικής γραφειοκρατίας και συγκεκριμένων πολιτικών θέσεων.
Ως παράδειγμα ανέφερε την Cosco και την εγκατάστασή της στην Ελλάδα ενώ διατύπωσε την πεποίθηση ότι οι δύο πλευρές μπορούν να αντιμετωπίσουν τα οποιαδήποτε τέτοια προβλήματα με αποφασιστικότητα προκειμένου να τα επιλύσουν και να συνεχίσουν την συνεργασία τους.
Διαβάστε επίσης:
Διαδικτυακή συνάντηση εκπροσώπων του Shanghai Lujiazui Financial City Development Bureau και του ελληνικού ναυτιλιακού cluster
Υπεγράφη συμφωνία ναυτιλιακής συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και Σαουδικής Αραβίας