Η Πανελλήνια Ένωση Αρχιθαλαμηπόλων και Θαλαμηπόλων Εμπορικού Ναυτικού, αποσαφηνίζει τις θέσεις της και για όσα ανέφερε στην τελευταία ανακοίνωση της η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.

Αναλυτικότερα, τονίζει ότι «αναφορικά με την πρόσφατη ανακοίνωση του Γ.Γ. της ΠΝΟ, διαπιστώνουμε ότι ο Γενικός Γραμματέας αποφάσισε με τη γνωστή απολυταρχία που τον διακρίνει να εφαρμόσει για άλλη μια φορά το διαίρει και βασίλευε, επιτιθέμενος με την επίσης γνωστή επιχειρηματολογία του στην ιστορική και πολυπληθή Ένωση μας» και προσθέτει:

«Δεν θα του κάνουμε τη χάρη να βάλουμε νερό στο μύλο της λασπολογίας που έχει εγκαινιάσει ως άμυνα στο δικαίωμα της Ένωσης μας να δρα για το συμφέρον του κλάδου, σύμφωνα με τις αποφάσεις των οργάνων της. Φαίνεται δεν του αρέσει οι Ενώσεις να έχουν δικαιώματα. Έχει συνηθίσει άλλωστε από την «πλειοψηφία» που τον στηρίζει υποτακτικά.

Το περίγραμμα του κλάδου μας, στο οποίο αναφέρεται, είναι έκδοση του ΙΝΕ/ΓΣΕΕ, και σε κανένα σημείο του δεν αναφέρει την κατάργηση της Ελληνομάθειας και σε κάθε περίπτωση δεν ανοίγει το δρόμο σε αλλοδαπά πληρώματα. Όπως έχουμε πει και στο παρελθόν το περίγραμμα μας είναι στη διάθεση κάθε συναδέλφου μας, οι οποίοι είναι και οι μόνοι αρμόδιοι να το κρίνουν. Βέβαια η εμμονή του αυτή θυμίζει τις ιστορίες του Δον Κιχώτη.

Η Ένωση μας μιλάει ξεκάθαρα και σε όλους του τόνους για την μη εφαρμογή του Κανονισμού 3577/1992 για την άρση του cabotage, την κατάργηση του Ν. 4150/2013 και αγωνίζεται σε κάθε πλοίο ξεχωριστά, σε όλες τις γραμμές, για τα δικαιώματα του κλάδου (εξάλλου η Ένωση μας ήταν η πρώτη που ανέδειξε την επικινδυνότητα του Ν. 4150/2013 και τα καταστροφικά του αποτελέσματα).

Αυτή είναι η μόνη αλήθεια την οποία γνωρίζουν οι συνάδελφοι μας.

Να γνωρίζουν καλά οι αυτόκλητοι προστάτες των Ναυτεργατών (σ.σ. Ειδικό Τμήμα και οι ακόλουθοι του) ότι τα πληρώματα από όλες τις ειδικότητες τους έχουν πάρει χαμπάρι και τους έχουν γυρίσει την πλάτη. Αλλά το ερώτημα παραμένει, τι ετοιμάζουν άραγε και ψάχνουν το εξιλαστήριο θύμα να του φορτώσουν την ενοχή;».

Διαβάστε επίσης:

Εμανουέλε Γκριμάλντι: Τα νέα σχέδια για τα λιμάνια Ηγουμενίτσας-Ηρακλείου και τη Minoan

Ενισχύεται το λιμάνι της Βαλένθια – Η Cosco πουλά το 49% στην Γαλλική CMA CGM

Οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν 204 πλοία και πούλησαν 288 πλοία στο 12μηνο – Τεράστια κέρδη από τις υπεραξίες

──────────────────

Εκλογές 2023