ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Υπάρχει μεγάλη επιθυμία για μια κρουαζιέρα. Όπως φαίνεται από την τάση στις κρατήσεις και το γεγονός ότι η μέση ηλικία των επιβατών συνεχίζει να μειώνεται. Στην Ιταλία έχουμε τον χαμηλότερο μέσο όρο ηλικίας στον κόσμο», τόνισε και πρόσθεσε:
«Οι εταιρείες είναι καλά εξοπλισμένες για να προσαρμόσουν την προσφορά, όσον αφορά τα πλοία, τα δρομολόγια, τις εμπειρίες επί του σκάφους, συμπεριλαμβανομένων γαστρονομικών, εκδρομών στην ξηρά κ.λπ. Τα τελευταία 10 χρόνια έχουμε δαπανήσει πάνω από 75 δισεκατομμύρια για την κατασκευή περίπου 150 νέων πλοίων, επενδύοντας ολοένα μεγαλύτερους πόρους σε περιβαλλοντικές τεχνολογίες. Κάθε νέο πλοίο είναι όλο και πιο αποδοτικό, τεχνολογικό και πιο πράσινο. Τα επόμενα 5 χρόνια, οι εταιρείες θα δαπανήσουν περίπου 34 δισεκατομμύρια για την εκκίνηση 55 νέων πλοίων. Η συντριπτική πλειοψηφία θα τροφοδοτείται από υγροποιημένο φυσικό αέριο, το πιο φιλικό προς το περιβάλλον ορυκτό καύσιμο που διατίθεται σήμερα σε μεγάλη κλίμακα στην αγορά. Τα πλοία υπό ναυπήγηση είναι ήδη έτοιμα να χρησιμοποιήσουν κάποια από τα καύσιμα του μέλλοντος όπως το βιο-LNG και το συνθετικό LNG. Και έχουν παραγγελθεί πλοία ικανά να λειτουργούν με μεθανόλη και υδρογόνο».
«Ο κλάδος μας, επισήμανε ο P.Vago, είναι υποχρεωμένος να κοιτάξει στο μέλλον. Σκεφτόμαστε όλο και περισσότερο από την άποψη της βιωσιμότητας. Για τον κλάδο της κρουαζιέρας, η βιωσιμότητα δεν αποτελεί πλέον επιλογή. Είναι απαραίτητο . Η επιδίωξη περιβαλλοντικών στόχων είναι στην πραγματικότητα επίσης θεμελιώδης κινητήρια δύναμη για την ανάπτυξη των εταιρειών. Γιατί περιλαμβάνει καινοτομία, έρευνα, πρόοδο. Θέλω να αναφέρω ένα πολύ σημαντικό γεγονός: σχεδόν τα μισά από τα 55 νέα πλοία που κατασκευάζονται στον κόσμο θα ναυπηγηθούν στην Ιταλία. Για μια συνολική επένδυση σχεδόν 20 δισ. και τα επόμενα χρόνια θα έχει οικονομικό αντίκτυπο στη χώρα που θα ξεπεράσει τα 80 δισ. Είναι ένα τεράστιο νούμερο. Θα εξασφαλίσει δεκάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας. Στα εργοτάξια και στις χιλιάδες συναφείς εταιρείες. Επιπλέον, η ενεργοποίηση σημαντικού όγκου δραστηριοτήτων έρευνας και ανάπτυξης».
«Η Ιταλία, κατέληξε στην ομιλία του ο προηγούμενος πρόεδρος της Clia, είναι η ευρωπαϊκή χώρα που ωφελείται περισσότερο από τον τομέα της κρουαζιέρας, με αντίκτυπο άνω των 15 δισεκατομμυρίων κάθε χρόνο, που είναι διπλάσιο από αυτό της Γερμανίας και της Γαλλίας. Ο κλάδος εγγυάται πάνω από 100.000 θέσεις εργασίας, άμεσες και έμμεσες. Ωστόσο, ο αντίκτυπος ενός πλοίου δεν τελειώνει με την κατασκευή του, αλλά συνεχίζεται για δεκαετίες. Κάθε φορά που το πλοίο ανεφοδιάζεται, πηγαίνει στο ναυπηγείο για δουλειά, φτάνει στα λιμάνια αποβιβάζοντας χιλιάδες επιβάτες κρουαζιέρας. Δίνοντας έτσι ισχυρή ώθηση στον τουρισμό και την τοπική οικονομία. Τα 60 ιταλικά λιμάνια θα καταγράψουν περίπου 5.200 κρουαζιερόπλοια φέτος και περισσότεροι από τους μισούς επιβάτες επιστρέφουν για να επισκεφθούν τις τοποθεσίες τα επόμενα χρόνια, δείχνοντας έτσι την αποτελεσματικότητα των κρουαζιέρων ως εργαλείο τουριστικού μάρκετινγκ».
Διαβάστε επίσης:
Performance (Α.Μιχαλόπουλος – Αλίκη Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 211,4 εκατ. δολάρια
Εντυπωσιακή ελληνική παρουσία στην Ευρωπαϊκή έκθεση κρουαζιέρας στη Γένοβα
Brave Maritime (όμιλος Βαφειά): Συνεχίζει τις επιλεκτικές κινήσεις στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!