ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ειδικότερα, στο β’ τρίμηνο 2018 η Star Bulk παρουσίασε καθαρά κέρδη της τάξεως των 10,7 εκατ. δολαρίων, έναντι ζημιών 10,3 εκατ. δολαρίων κατά το β’ τρίμηνο 2017, που μεταφράζονται σε 21 σεντς του δολαρίου ανά μετοχή, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για 0,18 δολάρια ανά μετοχή.
Την ίδια περίοδο ο τζίρος της εταιρείας εκτοξεύθηκε σε ποσοστό σχεδόν 70%, φτάνοντας τα 132,6 εκατομμύρια δολάρια, κατά κύριο λόγο χάρη στη σημαντική αύξηση των τιμών ναύλωσης στην αγορά, που έφεραν τη μέση τιμή ναύλωσης για τα πλοία της Star Bulk στα 13.567 δολάρια ημερησίως, έναντι 9.747 δολαρίων κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2017, μία αύξηση της τάξεως του 39%.
Σύμφωνα με την Star Bulk, στο τέλος του β’ τριμήνου 2018 είχε εξασφαλίσει ναύλωση για το 60% των διαθέσιμων ημερών των πλοίων της για το γ’ τρίμηνο του έτους, με μέση τιμή στα 13.882 δολάρια ημερησίως. Συγκεκριμένα, το 46% των ημερών των capesizes της εταιρείας για το τρίτο τρίμηνο έχουν εξασφαλιστεί έναντι 19.848 δολαρίων ημερησίως, το 64% των ημερών των panamaxes έναντι 12.252 δολαρίων ημερησίως, και το 70% των ημερών των supramaxes έναντι 11.689 δολαρίων ημερησίως.
“Με ικανοποίηση αναφέρουμε το τρίτο διαδοχικό κερδοφόρο μας τρίμηνο, όπου πετύχαμε έσοδα από ναυλώσεις ύψους 90 εκατ. δολαρίων”, δήλωσε ο Πέτρος Παππάς, τονίζοντας πως “είμαστε αισιόδοξοι για τα θεμελιώδη μεγέθη της αγοράς, δεδομένου του ρυθμού ενίσχυσης και του περιβάλλοντος της αξίας των πλοίων”.
Ο ίδιος επεσήμανε πως “η προσφορά ξηρού φορτίου σήμερα επεκτείνεται με τον χαμηλότερο ρυθμό της τελευταίας δεκαετίας, την ώρα που η ζήτηση υποστηρίζεται από μία υγιή ανάπτυξη, χάρη στη συνεχιζόμενη κινεζική ζήτηση για πρώτες ύλες υψηλής ποιότητας”.