ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για μία συναλλαγή ύψους 139,5 εκατ. δολαρίων, εκ των οποίων τα 80 εκατ. δολάρια θα είναι μετρητά και τα υπόλοιπα με τη διάθεση 4,503 εκατ. κοινών μετοχών της Star Bulk.
Τα πλοία που θα αποκτήσει η ναυτιλιακή έχουν κατασκευαστεί στο κινεζικό ναυπηγείο Jiangsu Hantong και θα είναι εξοπλιστούν με scrubbers. Εννέα εξ αυτών είναι supramaxes με μέση ηλικία 5 έτη, ενώ τα άλλα δύο είναι ultramaxes με μέση ηλικία 3 έτη. Μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας ο στόλος της Star Bulk θα αποτελείται από 120 πλοία χωρητικότητας 13,1 εκατομμυρίων dwt, ηλικίας 7,8 ετών.
Τα μετρητά θα προέλθουν από συμφωνία κεφαλαίου μίσθωσης επταετούς διάρκειας ύψους μέχρι 93,6 εκατ. δολαρίων με την China Merchants Bank Leasing, ενώ επιπλέον ποσό 15 εκατ. δολαρίων θα χρησιμοποιηθεί για τη χρηματοδότηση της τοποθέτησης των scrubbers στα 11 πλοία. Επίσης, προβλέπεται η παροχή επιπλέον ρευστότητας 9 εκατ. δολαρίων στη ναυτιλιακή.
Η τεχνική διαχείριση των 11 πλοίων θα παραμείνει στην Technomar, του εφοπλιστή Γιώργου Γιουρούκου, ενώ η εμπορική διαχείριση θα γίνεται πλέον από τη Star Bulk.
Μετά τη συναλλαγή, θυγατρικές εταιρείες της Kelso & Company θα κατέχουν περίπου 4,6% των κοινών μετοχών της ναυτιλιακής του κ. Παππά. Σημειώνεται ότι σε αντίθεση με τις προηγούμενες συμφωνία εξαγοράς της Star Bulk με τις Songa Bulk και Augustea Holdings, υπάρχει μόνο μετοχική συμφωνία, χωρίς τη συμμετοχή στελέχους της Delhpin Shipping στο διοικητικό συμβούλιο της Star Bulk.