ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο αναλυτής Φώτης αναβάθμισε τη μετοχή της εταιρείας από equal-weight σε overweight και αύξησε την τιμή-στόχο από τα 20 δολάρια στα 22 δολάρια. Όπως εξήγησε, “οι κινεζικοί δασμοί στο αμερικανικό LNG πιθανόν να έχουν περιορισμένη επίπτωση στη ναυτιλιακή ζήτηση, όμως έχουν δημιουργήσει ένα ελκυστικό risk-reward για τη μετοχή της GasLog”.
Ο ίδιος θεωρεί πως η GasLog αναπτύσσεται ταχύτερα από την αγορά του LNG και αναμένει πως η παγκόσμια ζήτηση για LNG θα ξεπεράσει τις προσδοκίες, χάρη στις περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες της Κίνας, με τις τιμές spot για πλοία LNG να ανέρχονται στα 74.000 δολάρια ημερησίως περίπου, θεαματικά αυξημένες σε ετήσια βάση.
“Η GasLog αυτή τη στιγμή έχει πέντε πλοία TFDE που συμμετέχουν στην αγορά spot, τα οποία μέχρι πρόσφατα επιβάρυναν τα οικονομικά της αποτελέσματα και τώρα μπορούν να εκμεταλλευθούν την άνοδο των τιμών”, σημείωσε ο αναλυτής, σύμφωνα με το TradeWinds, προσθέτοντας: “Ακόμα δύο μη δεσμευμένα νεότευκτα X-DF με χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμων και λιγότερα αέρια εξάτμισης λογικά θα μπορέσουν να αναζητήσουν συμβόλαια στο πιο ευνοϊκό περιβάλλον τιμών”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Λ. Κολλάκης: Τα παλιά τάνκερ φεύγουν, τα νέα έρχονται
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δωρεά 500.000 ευρώ από τον εφοπλιστή Πήτερ Λιβανό στο Λύρειο Παιδικό Ίδρυμα
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Βρέθηκε αγοραστής για ένα από τα παλιά πλοία της NEL Lines. Όλες οι εξελίξεις
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κοινή δήλωση 6 κρατών: Η Ρωσία επιτίθεται συστηματικά στην ευρωπαϊκή αρχιτεκτονική ασφαλείας
- Coca Cola HBC: Αντλεί 500 εκατ. ευρώ μέσω του 8ετούς ομολόγου – Στο 3,125% το κουπόνι
- Πώς μοιράζεται η πίτα της αγοράς στη συνδρομητική τηλεόραση – mononewsTV
- Χρηματιστήριο: Σπάνε margin calls, μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά – Ο Πούτιν, ο Σαμαράς και ο MSCI