ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την πώληση των δύο από τα τέσσερα συνολικά supramaxes που έχει στον στόλο της φέρεται να επιδιώκει η ναυτιλιακή Ivy Shipping του Έλληνα εφοπλιστή Πάρη Κασιδόκωστα-Λάτση, σύμφωνα με Ευρωπαίους ναυλομεσίτες.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι το ένα πλοίο για το οποίο η Ivy Shipping αναζητά αγοραστή είναι το Ivy Unicorn (χωρητικότητας 55.900 dwt, κατασκευής 2011), το οποίο η εταιρεία απέκτησε από ιαπωνική εταιρεία, χωρίς ωστόσο να έχει γίνει γνωστό ούτε το πότε, ούτε το ποσό έναντι του οποίου το απέκτησε.
Αυτήν την εβδομάδα η εταιρεία ακούγεται ότι έβαλε πωλητήριο και σε δεύτερο πλοίο supramax, χωρίς να γίνει γνωστό αν πρόκειται για το Ivy Alliance, το Ivy Blue ή το Ivy Delta, που όλα τους είναι αδελφά πλοία του Ivy Unicorn, κατασκευασμένα επίσης το 2011.
Τα τέσσερα supramaxes διαχειρίζεται η Marla Shipmanagement, η οποία έχει πάρει το όνομά της από τη μητέρα του Πάρη Κασιδόκωστα-Λάτση, Μαριάννα Λάτση.
Εφόσον επιβεβαιωθούν οι κινήσεις αυτές, όπως αναφέρει το TradeWinds, ο Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης φαίνεται πως θεωρεί ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να αποκομίσει κέρδη από την έξυπνη κίνησή του να μπει στην αγορά του ξηρού φορτίου το 2017, όταν οι τιμές κινούνταν σε ιστορικά χαμηλά, αγοράζοντας τα τέσσερα supramaxes. Σημειώνεται ότι για το εγχείρημα αυτό ο Έλληνας εφοπλιστής συνεργάζεται με δύο “διεθνείς επενδυτές”, η ταυτότητα των οποίων δεν έχει αποκαλυφθεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Κούστας: Πώς η Danaos γλίτωσε χρέη ύψους 550 εκατ. δολαρίων
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το colpo grosso της οικογένειας Αλαφούζου στην αγορά των τάνκερ
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Clarksons: Στο «σφυρί» βγαίνουν σήμερα έξι νεότευκτα πλοία της Toisa
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- H FED ισοπέδωσε τη Wall Street: Βουτιά 3% για τον Nasdaq, 1.100 μονάδες πτώσης για τον Dow Jones
- Πετρέλαιο: Μικρή άνοδος μετά τα νέα στοιχεία για τα αποθέματα στις ΗΠΑ
- Τζερόμ Πάουελ: Δύσκολη απόφαση η σημερινή μείωση επιτοκίων – Θα είμαστε πιο προσεκτικοί πλέον
- Βουλγαρία; Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε θεση για την ένταξη της Βόρειας Μακεδονίας στην ΕΕ