ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Το λιμάνι του Μπάρι ενισχύεται σημαντικά με το δίκτυο των συνδέσεων με νέο πλοίο του ομίλου Grimaldi που θα εξυπηρετεί το δρομολόγιο Βενετία-Μπάρι-Πάτρα.
Την Τετάρτη 4 Μαΐου, στα ήδη δρομολογημένα πλοία Eurocargo Alexandria και Eurocargo Genova, θα προστεθεί το Eurocargo Cagliari που, που θα ταξιδεύει με την ιταλική σημαία.
«Μια περαιτέρω και σημαντική επένδυση του Ομίλου Grimaldi που στοχεύει στην ενίσχυση της κυκλοφορίας Ro-Ro, ενός στρατηγικού τομέα για το λιμάνι της Αδριατικής και που έχει αποδειχθεί ότι αντέχει ακόμη και στις πιο δύσκολες στιγμές της πανδημίας».
Το Eurocargo Cagliari έχει μεταφορική ικανότητα 3.850 γραμμικών μέτρων, δηλαδή, μπορεί να μεταφέρει 250 ρυμουλκούμενα. Όπως τα δύο πλοία που χρησιμοποιούνται ήδη , είναι εξοπλισμένο με συστήματα καθαρισμού καυσαερίων για τη μείωση των εκπομπών θείου και σωματιδίων.
«Η κυκλοφορία Ro-Ro (στο παρελθόν περιοριζόταν κυρίως στις συνδέσεις με τα νησιά) βρίσκεται σε ισχυρή ανάπτυξη ως εναλλακτική λύση σε όλα τα οδικά ταξίδια μεγάλης διάρκειας. Αυτοί είναι οι λεγόμενοι «θαλάσσιοι αυτοκινητόδρομοι», ένα αποτελεσματικό σύστημα θαλάσσιων μεταφορών ικανό να αυξήσει την αποτελεσματικότητα και την ανταγωνιστικότητα του συνδυασμένου τρόπου οδικής-θαλάσσιας μεταφοράς», εξηγεί ο Grimaldi.
«Εκτός από την απομάκρυνση 250 ρυμουλκούμενων από τους δρόμους της χώρας, αποσυμφορώντας έτσι το οδικό δίκτυο και αποφέροντας οφέλη για την πρόληψη ατυχημάτων, η σύνδεση συμβάλλει στη μείωση της ρύπανσης που παράγεται από τις οδικές μεταφορές, αυξάνοντας εκθετικά τη μεταφορική ικανότητα του τροχαίου υλικού από το λιμάνι του Μπάρι – σχολιάζει ο πρόεδρος της Αρχής Λιμενικού Συστήματος Νότιας Αδριατικής Θάλασσας Ugo Patroni Griffi . Οι επιπτώσεις σε ολόκληρο τον οικονομικό τομέα της επικράτειας θα είναι σημαντικές. Η επένδυση της Grimaldi, στην πραγματικότητα, εξαρτάται και ενσωματώνει τις υπηρεσίες της διαπεριφερειακής SEZ της Αδριατικής, ενισχύοντας τη στρατηγική σύνδεση μεταξύ βιομηχανίας, logistics και λιμένων».
Τα νέα δρομολόγια
Με την εισαγωγή του τρίτου πλοίου στη γραμμή, ο Grimaldi θα προσφέρει επιπλέον αναχωρήσεις από Πάτρα προς Μπάρι και Βενετία (τις Τετάρτες στις 8.00), από Βενετία προς Μπάρι και Πάτρα (την Παρασκευή στις 18.00), από Μπάρι προς Πάτρα (τα Σάββατα στις 18.00) και από Μπάρι προς Βενετία (Πέμπτες στις 04.00). Συνολικά, η υπηρεσία θα διαθέτει οκτώ δρομολόγια την εβδομάδα από κάθε ένα από τα τρία λιμάνια.
«Η χρήση τρίτου πλοίου στη γραμμή Βενετία-Μπάρι-Πάτρα είναι η απάντηση του Ομίλου Grimaldi στην ανάγκη για πιο συχνές, αποτελεσματικές και οικολογικά βιώσιμες υπηρεσίες μεταφορών μεταξύ των ιταλικών και ελληνικών ακτών της Αδριατικής», δήλωσε ο Emanuele Grimaldi , Επικεφαλής Εκτελεστικός Διευθυντής του Ομίλου Grimaldi. «Η επιλογή αυτή επιβεβαιώνει, εκτός από τη δέσμευση προς τους πελάτες μας, τη μεγάλη εμπιστοσύνη στις δυνατότητες των λιμανιών της Απουλίας».
Η Grimaldi ανακοίνωσε πρόσφατα σημαντικές νέες καινοτομίες και για το λιμάνι του Μπρίντιζι όσον αφορά τη γραμμή Ro-Pax Brindisi-Ηγουμενίτσα. Από την Πέμπτη 28 Απριλίου, το πλοίο “Ηγουμενίτσα” αντικατέστησε ουσιαστικά το πλοίο Florencia, φέρνοτας ουσιαστική βελτίωση στις προσφερόμενες υπηρεσίες, τόσο ως προς τη μεταφορική ικανότητα όσο και την άνεση επί του πλοίου.
Το πλοίο “Ηγουμενίτσα” , που φέρει ιταλική σημαία, μπορεί να μεταφέρει περίπου 800 επιβάτες και 3.120 γραμμικά μέτρα τροχαίου (αυτοκίνητα, φορτηγά, φορτηγά, ημιρυμουλκούμενα).
Η μονάδα διαθέτει 191 καμπίνες (σε σύνολο 459 κλινών) διαφόρων τύπων (εσωτερικές, εξωτερικές και ανώτερες), όλες εξοπλισμένες με ιδιωτικό μπάνιο και κλιματισμό, μερικές από τις οποίες είναι εξοπλισμένες για επιβάτες με μειωμένη κινητικότητα. Επιπλέον, με την αγορά ενός ειδικού κιτ για κατοικίδια, όλες οι καμπίνες μπορούν να φιλοξενήσουν κατοικίδια που ταξιδεύουν με ρυμούλκηση.
Στη διάθεση των επιβατών υπάρχει επίσης πολυθρόνες με 320 άνετα ανακλινόμενα καθίσματα, ένα εστιατόριο self-service, ένα μπαρ, ένα κατάστημα και ένας παιδότοπος εξοπλισμένος για παιδιά.
Σε σύγκριση με το πλοίο Florencia , μέσω της χρήσης του πλοίου “Ηγουμενίτσα”, ο Grimaldi «πραγματοποιεί σημαντική αναβάθμιση της υπηρεσίας που προσφέρεται σήμερα στη γραμμή Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα, με 1.100 γραμμικά μέτρα περισσότερο αφιερωμένα στο φορτίο και περίπου 100 περισσότερες καμπίνες (και 70 κλίνες) διαθέσιμο σε επιβάτες και οδηγούς. Το “Ηγουμενίτσα” αναχωρεί καθημερινά από το Μπρίντιζι στις 13.00, με αναμενόμενη άφιξη στην Ηγουμενίτσα στις 21.30 . Από το ελληνικό λιμάνι, από την άλλη πλευρά, καθημερινές αναχωρήσεις είναι προγραμματισμένες στις 23.59, με άφιξη στο λιμάνι της Αδριατικής στις 9.00 την επόμενη μέρα».
Διαβάστε επίσης
Όμιλος Grimaldi – Enel X: Συνεργασία για την ηλεκτροδότηση των πλοίων – Περιλαμβάνονται και τα πλοία των Μινωϊκών Γραμμών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γεραπετρίτης: Η ένταξη της Σερβίας στην ΕΕ αποτελεί γεωπολιτικής φύσεως αναγκαιότητα
- Ρωσία: Ο έλεγχος των πυρηνικών εξοπλισμών ανήκει στο παρελθόν
- Στέφανος Γκίκας από Ζάκυνθο: «Δρομολογούμε σημαντικά λιμενικά έργα στα νησιά μας, που θα φέρουν αλματώδη ανάπτυξη»
- Philip Lane (ΕΚΤ): Ευελιξία στο ζήτημα των περαιτέρω μειώσεων των επιτοκίων