ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το πλοίο αυτό διαθέτει τη μεγαλύτερη χωρητικότητα που δρομολογήθηκε ποτέ στην θάλασσα της Αδριατικής.
Στην γραμμή λειτουργεί και το ro-pax, το Kydon Palace, που παρέχει δύο τακτικές καθημερινές αναχωρήσεις από κάθε ένα από τα δύο λιμάνια.
Το Europalink, θα ταξιδεύει με ιταλική σημαία, μπορεί να μεταφέρει 930 επιβάτες και 3.900 γραμμικά μέτρα για φορτηγά αυτοκίνητα και Ι.Χ. Με άλλα λόγια μπορεί να μεταφέρει 220 φορτηγά αυτοκίνητα.
Σε σύγκριση με το πλοίο Igoumenitsa, σε κάθε ταξίδι το νέο πλοίο θα μπορεί να μεταφέρει 20% περισσότερους επιβάτες και περίπου 50% περισσότερα φορτηγά.
Σε αυτή τη σημαντική αύξηση της χωρητικότητας προστίθεται και η ποιότητα της υπηρεσίας που προσφέρεται σε επιβάτες και οδηγούς, επειδή το Europalink διαθέτει 201 καμπίνες, με ένα σύνολο 632 κλινών διαφόρων τύπων: εσωτερικές, εξωτερικές και junior σουίτες, όλες εξοπλισμένες με κλιματισμό. Ορισμένες από αυτές είναι για επιβάτες με μειωμένη κινητικότητα.
«Ο όμιλος Grimaldi ενισχύει τους μεταφορείς και οι μεταφορείς ενισχύουν το λιμάνι. Βασική φόρμουλα της ναυτιλιακής οικονομίας, που εφαρμόζεται εδώ και 12 χρόνια στο λιμάνι του Μπρίντιζι από τη ναπολιτάνικη εταιρεία που δεν φείδεται προσπαθειών και δέσμευσης, εφαρμόζοντας ολοένα και περισσότερες διαδρομές με αποτελεσματικές, άνετες και οικολογικά βιώσιμες συνδέσεις», σχολίασε ο πρόεδρος της Λιμενικής Αρχής της Νότιας Αδριατικής, Ugo Patroni Griffi.
«Η εισαγωγή του Europalink στην γραμμή ro-pax Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα αντιπροσωπεύει μια νέα αναβάθμιση για μια ήδη αποτελεσματική και ανταγωνιστική υπηρεσία, μια ουσιαστική πλέον γέφυρα για πραγματικά αποτελεσματικές και βιώσιμες μεταφορές μεταξύ Ιταλίας και Ελλάδας από κάθε άποψη, από οικονομική έως στην περιβαλλοντική», δήλωσε ο Εμανουέλε Γκριμάλντι, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Grimaldi.
«Αυτή η καινοτομία ταιριάζει καλά στην ευρύτερη επενδυτική μας στρατηγική στην Ελλάδα, η οποία, μεταξύ άλλων ορόσημων, μας οδήγησε να αποκτήσουμε το μεγαλύτερο μέρος του λιμανιού της Ηγουμενίτσας πέρυσι. Συνολικά, η παρουσία μας θα διευκολύνει την αξιοποίηση του πλήρους δυναμικού του ελληνικού λιμανιού, χάρη στη βελτίωση των υπηρεσιών του και τη χρήση ολοένα μεγαλύτερων και πιο σύγχρονων πλοίων στα δρομολόγια που το συνδέουν με την Ιταλία», κατέληξε ο Εμανουέλε Γκριμάλντι.
Ο Όμιλος Grimaldi δραστηριοποιείται και στη γραμμή Ανκόνα-Ηγουμενίτσα για τη μεταφορά εμπορευμάτων και επιβατών μεταξύ Ιταλίας και Ελλάδας. Όπως και η σύνδεση Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα, αυτή η υπηρεσία περιλαμβάνει επιπλέον προσεγγίσεις στην Κέρκυρα κατά την περίοδο του Πάσχα και την καλοκαιρινή περίοδο.
Μεταξύ των δύο ακτών της Αδριατικής, η εταιρεία λειτουργεί επίσης την υπηρεσία Βενετία-Μπάρι-Ηγουμενίτσα-Πάτρα, μεταφέροντας φορτηγά αυτοκίνητα και εμπορεύματα με τη αξιοποίηση των μεγαλύτερων πλοίων ro/ro στον κόσμο.
Διαβάστε επίσης
Δάνεια €70 εκατ. για 2 πλοία προηγμένης τεχνολογίας για τον όμιλο Γκριμάλντι
Μήπως κλέβει το κράτος ο πονηρός Εμμανουέλε Γκριμάλντι των Μινωϊκών Γραμμών; Αρθρο παρέμβαση
Το κόλπο του Γκριμάλντι για να μην πληρώνει το τέλος άνθρακα στην ακτοπλοΐα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Hilton: Επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των resorts της με νέα ξενοδοχεία σε κορυφαίους προορισμούς της Μεσογείου
- Χρυσοχοΐδης: Δίνουμε μάχη καθημερινά για τα ζητήματα της κοινωνικής αστυνόμευσης
- Goldman Sachs: Περιθώριο ανόδου 5% ως τις 1.475 μονάδες το Χρηματιστήριο
- Χρηματιστήριο: Ισπανική υποχώρηση στις ελληνικές τράπεζες