Ενώ υπάρχει παραγγελία του ομίλου Γκριμάλντι με το ναυπηγείο China Merchants Heavy Industries Jiangsu για τη ναυπήγηση πέντε πλοίων με δικαίωμα επέκτασης άλλων πέντε πλοίων μεταφοράς αυτοκινήτων, έναντι συνολικής επένδυσης περίπου 1 δισεκατομμυρίου ευρώ, ο όμιλος σχεδιάζει να υπογράψει άλλη μια παραγγελία για άλλα πέντε νέα πλοία.

Σύμφωνα με τις αναλύσεις ναυλομεσιτών, η κίνηση του ομίλου Γκριμάλντι ερμηνεύεται ως μια επενδυτική επιλογή που υπαγορεύεται από την έντονη ζήτηση για θαλάσσια μεταφορά νέων αυτοκινήτων και την ταυτόχρονη χαμηλή διαθέσιμη χωρητικότητα φορτίου.

1

Πρόκειται για ένα μείγμα που την τελευταία περίοδο έχει προκαλέσει την εκτόξευση των ναύλων σε επίπεδα που ιστορικά δεν είχαν φτάσει ποτέ.

Για μια μονάδα PCTC χωρητικότητας 6.500 CEU, ο μέσος ναύλος για αυτήν την περίοδο είναι 105.000 δολάρια την ημέρα, διπλάσιο από το προηγούμενο ρεκόρ που σημειώθηκε το δεύτερο τρίμηνο του 2008.

Τα νεότευκτα που παραγγέλθηκαν τον περασμένο Οκτώβριο από τον όμιλο Grimaldi έχουν χωρητικότητα φορτίου άνω των 9.000 Ceu, έχουν σχεδιαστεί για τη μεταφορά ηλεκτρικών οχημάτων και θα έχουν κλάση για καύσιμο αμμωνίας από το Rina, και οι παραδόσεις των πρώτων πέντε πλοίων έχουν προγραμματιστεί μεταξύ 2025 και στα τέλη του 2026 για να χρησιμοποιηθούν στη συνέχεια στο εμπόριο μεταξύ Ευρώπης, Βόρειας Αφρικής και Ανατολής.

Για τα άλλα πέντε πλοία θα απαιτηθούν επιπλέον 500 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε επίσης:

Γκουίντο Γκριμάλντι: Απο τις 17 Ιανουαρίου καθημερινά δρομολόγια από το Μπάρι στην Πάτρα