ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αυτό ανακοινώθηκε στην εκδήλωση «Ένας καφές στη Βίλα Μποργκέζε … για την ανάπτυξη της βιώσιμης Ιταλίας», κατά την διάρκεια της οποίας, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Εμανουέλε Γκριμάλντι, όταν μίλησε για το ρόλο της εταιρείας του στη βιωσιμότητα των θαλάσσιων μεταφορών, αποκάλυψε:
«Χθες το βράδυ υπογράψαμε για άλλα δύο πλοία, βρισκόμαστε πλέον σε μία φάση κατασκευής 27 νέων πλοίων με μια επένδυση περίπου 2,5 δισ. ευρώ, μια πραγματικά σημαντική επένδυση. Αλλά πάνω από όλα, πρέπει να επενδύσουμε μόνο σε πλοία που είναι τουλάχιστον 50% πιο αποδοτικά, τα οποία επομένως παράγουν το 50% των εκπομπών. Αυτό οδηγεί σε μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και μεγαλύτερη ασφάλεια του σκάφους».
Τα δύο νέα πλοία, προβλέπονταν σε προηγούμενη συμφωνία για τη δυνατότητα για δύο επιπλέον μονάδες PCTC (καθαρά φορτηγά αυτοκίνητα) που περιλαμβάνονται στην παραγγελία που ανακοινώθηκε τον περασμένο Ιανουάριο στα ναυπηγεία Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding Company Limited (SWS) και China Shipbuilding Trading Company Limited (Sws).
Επίσης, ο Εμανουέλε Γκριμάλντι, πρόσθεσε: «Το ερευνητικό μας γραφείο έχει τον μέγιστο στόχο τη μείωση των εκπομπών, που σημαίνει επίσης μείωση των εκπομπών τόσο με περιβαλλοντικό όφελος όσο και από πλευράς μείωσης κόστους και επομένως εξοικονόμηση δαπανών. Περίπου 700.000 τόνοι καυσίμων εξοικονομούνται χάρη σε αυτό που κάνουμε και είναι συνεχής πρόοδος».
Διαβάστε επίσης:
Με μια φαντασμαγορική συναυλία ξεκίνησαν οι «Ημέρες Θάλασσας 2023»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα