ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δεν ενέκρινε τη Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τα έργα που σχεδιάζει ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιά Α.Ε. στο λιμάνι, το Δημοτικό Συμβούλιο Πειραιά.
Κατά τη διάρκεια των εργασιών του Δημοτικού Συμβουλίου, η εισήγηση του δημάρχου Γιάννη Μώραλη ήταν αρνητική, και αυτό παρά το γεγονός ότι η υπηρεσία του Δήμου στο έγγραφό της δεν έκανε παρατηρήσεις.
Ο κ. Μώραλης επεσήμανε ότι ο δήμος είχε ζητήσει ορισμένα πράγματα τα οποία δεν έχουν συμπεριληφθεί στη μελέτη, ενώ παράλληλα έχουν εντοπιστεί και κάποιες παραλήψεις ή λάθη, και για τους λόγους αυτούς, προσέθεσε, η εισήγησή του ήταν αρνητική και αντίθετη με την πρόταση της υπηρεσίας.
Από την πλευρά του ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης Πειραιάς για Όλους, Νίκος Μπελαβίλας σε ανακοίνωσή του επισημαίνει: «θα προσφύγουμε το αμέσως επόμενο διάστημα κατά των κυβερνητικών αποφάσεων που επιτρέπουν να τραυματίζονται με παράνομα έργα η Πειραϊκή, το Ικόνιο, το Πέραμα, η Σαλαμίνα, η θάλασσα του Σαρωνικού και ο αέρας της πόλης».
Τέλος επισημαίνεται ότι η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά έχει γνωμοδοτικό χαρακτήρα, αφού αρμόδιο για την έγκριση ή μη, της ΣΜΠΕ είναι το υπουργείο Περιβάλλοντος.
Διαβάστε επίσης
Cosco: Επεκτείνει την παρουσία της στη Βόρεια Ευρώπη
Πάνω από 40 κρουαζιερόπλοια φέτος στον Πειραιά – Το μεγάλο στοίχημα του κλάδου
Captain Weng Lin (ΟΛΠ): €300 εκατ. επενδύσεις σε εξέλιξη στο λιμάνι του Πειραιά
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike