ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Το Non paper της ΟΛΠ αναφέρει ότι σε καμία περίπτωση η Διοίκηση δεν επιθυμεί τη συρρίκνωση μιας κύριας λιμενικής δραστηριότητας, όπως αυτή της επισκευής των πλοίων. Απεναντίας επιθυμεί την επέκταση αυτής και την πλήρη αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, και αυτό αποδεικνύεται από το τις εργασίες αναβάθμισης που αυτή τη στιγμή ήδη εκτελούνται στο Πέραμα και αλλού.
Τα τελευταία 5 χρόνια η ΟΛΠ A.E. επενδύει έγκαιρα στη ναυπηγοεπισκευαστική υποδομή με πρωταρχικό στόχο την ανάπτυξη της ανταγωνιστικότητας της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης Περάματος, ως βασική προτεραιότητα στο αναπτυξιακό σχέδιο του λιμανιού. Από το 2016 έχουν πραγματοποιηθεί μια σειρά από επενδύσεις και επιτεύγματα, ξεκινώντας από τη νέα πλωτή δεξαμενή με την ονομασία «Πειραιάς ΙΙΙ», χωρητικότητας 80.000 τόνων, η οποία έχει εξυπηρετήσει μέχρι σήμερα περισσότερα από 100 πλοία.
Η νέα πλωτή δεξαμενή εξασφάλισε τη δυνατότητα ελλιμενισμού για επισκευή των μεγάλων τοπικών ακτοπλοϊκών πλοίων και πλοίων τύπου Panamax που στο παρελθόν μπορούσαν να εξυπηρετηθούν μόνο από τα ναυπηγεία της Τουρκίας ή άλλων χωρών.
Επιπλέον, η ΟΛΠ Α.Ε. κατάφερε να δημιουργήσει ένα υγιές και ασφαλές περιβάλλον στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος μέσω της αναβάθμισης των εγκαταστάσεων ασφαλείας και της απομάκρυνσης επικίνδυνων χημικών ουσιών που συσσωρεύτηκαν εδώ και πολλά χρόνια.
Τα συστηματικά έργα αναβάθμισης και οι στοχευμένες επενδύσεις στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος που ξεκίνησαν το 2016 από τον Όμιλο COSCO SHIPPING συνέβαλαν συνολικά στην ενίσχυση του Ναυπηγοεπισκευαστικού κλάδου στη χώρα μας. Όλοι οι σχετικοί δείκτες απόδοσης βελτιώνονται χρόνο με το χρόνο, παράλληλα με τις λύσεις τελευταίας τεχνολογίας, τη διευρυμένη δυναμική σε χωρητικότητα και τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας που παρέχονται.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2016 ελλιμενίστηκαν μόνο 69 πλοία σε πλωτές δεξαμενές του ΟΛΠ, ενώ το έτος 2022 αναμένεται να φτάσουν τα 150 περίπου πλοία. Οι ημέρες εργασίας στις δεξαμενές αυξήθηκαν ομοίως από 435 το 2016 σε 1306 το 2022.
Σημειώνεται ότι το επενδυτικό σχέδιο του ΟΛΠ βασίζεται στη Σύμβαση Παραχώρησης η οποία έχει υπογραφεί με την Ελληνική Κυβέρνηση.
Πιο συγκεκριμένα, η υποχρεωτική επένδυση 11β’ στοχεύει στην περαιτέρω αναβάθμιση των υποδομών και των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων για την ενίσχυση της παραγωγικότητας τους και την πλήρη κάλυψη των αναγκών τροφοδοσίας και παροχής ρεύματος και νερού στις θέσεις ελλιμενισμού της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης.
Αντίστοιχα, όλη η προηγούμενη και διαρκής εξέλιξη που έχει επιτύχει ο ΟΛΠ, θα διατηρήσει την άμεση συμβολή στους τοπικούς φορείς για την αύξηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων τους και στην περαιτέρω δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στις τοπικές κοινωνίες.
Πρόσφατα ο ΟΛΠ ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση των έργων αναβάθμισης υποδομής μεγάλης κλίμακας στην Ανατολική πλευρά του Προβλήτα ΙΙ στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος, που εντάσσεται στη δεύτερη φάση ενός ευρύτερου έργου βελτίωσης υποδομών.
Διαβάστε επίσης:
Καταγγέλλεται συρρίκνωση της Ναυπηγοεπισκευής στο Πέραμα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ