ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Η μετεξέλιξη και αλλαγή επωνυμίας, αποτελούν σημαντικά ορόσημα στην στρατηγική στροφή της εταιρείας προς τη μεταφορά πολλαπλών μορφών ενέργειας, συμπεριλαμβανομένου του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί τον Νοέμβριο του 2023. Για την επίτευξη της στρατηγικής της στόχευσης, τον Νοέμβριο του 2023 η CCEC προχώρησε σε συμφωνία απόκτησης 11 νεότευκτων πλοίων LNG, εκ των οποίων πέντε έχουν ήδη παραδοθεί και εκτελούν δρομολόγια και τα υπόλοιπα έξι πλοία αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ του πρώτου τριμήνου 2026 και του πρώτου τριμήνου 2027.
Παράλληλα, τον Ιούνιο 2024, η εταιρεία προχώρησε στην παραγγελία, 10 υπερσύγχρονων και υψηλών προδιαγραφών πλοίων μεταφοράς αερίου, συμπεριλαμβανομένων 4 μοναδικών πλοίων πολλαπλής μεταφοράς, που μπορούν να μεταφέρουν υγροποιημένο CO2. Μαζί με τα νεότευκτα πλοία LNG/C, διαμορφώνουν ένα στόλο πλοίων με εστίαση στην ενεργειακή μετάβαση. Αυτή η επένδυση ύψους 3,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αποδεικνύει τη δέσμευση της Capital Clean Energy Carriers Corp. να γίνει ο κορυφαίος πάροχος μεταφοράς LNG και άλλων καθαρών καυσίμων.
Η εταιρεία έχει ήδη σημειώσει σημαντική πρόοδο στον μετασχηματισμό της δραστηριότητάς της με 12 πλοία LNG / C τελευταίας γενιάς που ήδη εκτελούν το μεταφορικό τους έργο, ενώ παράλληλα κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, προέβη στην πώληση επτά παλαιών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Με την ολοκλήρωση της παράδοσης των υπόλοιπων πλοίων με εστίαση στην ενεργειακή μετάβαση, η CCEC αναμένεται να γίνει η μεγαλύτερη ιδιοκτήτρια στόλου τελευταίας γενιάς πλοίων μεταφοράς LNG στο αμερικανικό χρηματιστήριο, προσφέροντας στους βιομηχανικούς πελάτες της ένα πλήρες φάσμα λύσεων μεταφοράς, γεγονός που εκτιμάται ότι θα συμβάλει στην περαιτέρω επέκταση της επενδυτικής της βάσης και βελτίωση της ρευστότητάς της.
Ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Capital Clean Energy Carriers Corp., δήλωσε: «Παρότι η σημερινή ανακοίνωση είναι συμβολική, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην ανάπτυξη και εξέλιξη της εταιρείας. Βασίζεται στη δεδηλωμένη πρόθεσή μας να γίνουμε η μόνη εισηγμένη στις ΗΠΑ ναυτιλιακή εταιρεία που διασφαλίζει τη μεταφορά όλων των τύπων αερίου, προσηλωμένη στην ενεργειακή μετάβαση, καθώς τα πλοία αυτά μπορούν να μεταφέρουν LPG, αμμωνία, βουτάνιο, προπυλένιο και υγρoποιημένο CO2, πέραν του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), όπου έχουμε ήδη παρουσία. Ο μετασχηματισμός σε μία παραδοσιακή εταιρική δομή θα ενισχύσει την εταιρική μας διακυβέρνηση και έχει ως στόχο να καταστήσει την εταιρεία πιο ελκυστική επενδυτικά. Έχουμε δομήσει την εταιρεία με τρόπο που πιστεύουμε ότι θα προσελκύσει θεσμικούς επενδυτές, διευρύνοντας περαιτέρω την επενδυτική μας βάση και βελτιώνοντας τη ρευστότητα των συναλλαγών μας».\
Διαβάστε επίσης
Χρήστος Στυλιανίδης: Τρεις δεσμεύσεις για τα θέματα των πλοιάρχων και των ακτοπλοϊκών πλοίων
Νέα αποβάθρα επιβατικών πλοίων στο λιμάνι της Καλύμνου
Τα τριάντα μεγαλύτερα λιμάνια στον κόσμο αύξησαν 7% την διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα