ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ένας κατάλογος με πλοία των ναυτιλιακών εταιρειών της οικογένειας Αλαφούζου, τα οποία μετέφεραν ρωσικό πετρέλαιο ήρθε στη δημοσιότητα και εγείρονται πολλαπλά ερωτήματα σχετικά με τη συμμόρφωση των ναυτιλιακών εταιρειών της με τις κυρώσεις που έχουν επιβληθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τις ΗΠΑ.
Από τις 23 Φεβρουαρίου 2022 έως και 23 Οκτωβρίου 2024, καταγράφηκαν συνολικά 191 προσεγγίσεις πλοίων της οικογένειας Αλαφούζου σε ρωσικά λιμάνια για φόρτωση πετρελαίου.
Επίσης, ερωτήματα προκύπτουν και από την πρόσφατη πώληση από την ναυτιλιακή εταιρεία της οικογένειας Αλαφούζου, Kyklades Maritime του δεξαμενόπλοιου Nissos Delos σε μια εταιρεία από το Μπαγκλαντές στην τιμή των 45,3 εκατομμυρίων δολαρίων.
Το αξιοπερίεργο είναι ότι μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής, αποκαλύφθηκε ότι το πλοίο ελλιμενίστηκε στο λιμάνι Πριμόρσκ της Ρωσίας προτού κατευθυνθεί στη Σιγκαπούρη.
Η συναλλαγή αυτή έρχεται σε αντίθεση με σαφείς ευρωπαϊκές οδηγίες που απαγορεύουν τις πωλήσεις πλοίων, τα οποία θα μπορούσαν να ενισχύσουν τον «σκιώδη στόλο» που μεταφέρει ρωσικό πετρέλαιο παρακάμπτοντας τις κυρώσεις.
Επισημαίνεται ότι τον μήνα Μάιο του 2024, ο διευθύνων σύμβουλος της Okeanis Αριστείδης Αλαφούζος ανάρτησε στο Twitter ένα γράφημα σχεδιασμένο με το χέρι που συνέκρινε τις επιδόσεις των εσόδων της εταιρείας του έναντι ομοειδών εταιρειών, σε μια προφανή κίνηση επίδειξης που προέβαλε την υπεραπόδοση κερδών της Okeanis.
Όπως σχολιάζουν ναυτιλιακοί οικονομικοί αναλυτές, μια τέτοια οικονομική υπεραπόδοση πιθανότατα οφείλεται σε υπερκέρδη που συνδέονται με συναλλαγές υψηλού ρίσκου με τη Ρωσία.
Οι ίδιοι οι αναλυτές υποστηρίζουν ότι τα πλοία που ανήκουν στην οικογένεια Αλαφούζου και στην εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρία Okeanis Eco Tankers Corp. (NYSE: ECO) βρίσκονται στο στόχαστρο των ελεγκτικών αρχών για μεταφορά ρωσικού πετρελαίου και εγείρονται σοβαρές ανησυχίες σχετικά με τη συμμόρφωση με τις κυρώσεις που έχουν επιβάλει οι ΗΠΑ και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Τα στοιχεία που υπάρχουν εστιάζονται σε μεταφορτώσεις φορτίων εν πλω (STS) που αφορούν πετρέλαιο από τη Βενεζουέλα και στην πρόσφατη πώληση ενός τάνκερ που τελικά εξυπηρέτησε ρωσικά λιμάνια.
Έρευνες που χρησιμοποιούν στοιχεία από συστήματα παρακολούθησης της ναυτιλιακής κυκλοφορίας και αξιόπιστες πηγές από τον κλάδο της ναυτιλίας αποκαλύπτουν μεταφορτώσεις φορτίων εν πλω (STS), στις οποίες εμπλέκονται δεξαμενόπλοια που έχουν συνδεθεί στο παρελθόν με μεταφορές πετρελαίου από τη Βενεζουέλα, δραστηριότητες που αναγνωρίζονται ευρέως ως πρακτικές καταστρατήγησης των κυρώσεων.
Υπογραμμίζεται ότι διεθνείς ναυτιλιακές εταιρείες που είναι εισηγμένες στα αμερικανικά χρηματιστήρια, όπως η Frontline PLC (NYSE: FRO), η Double Hull Tankers (NYSE: DHT) και η International Seaways Inc. (NYSE: INSW), απέχουν από τις συναλλαγές με τη Ρωσία, προκειμένου να μην εκθέσουν τους επενδυτές τους σε κινδύνους που σχετίζονται με τις κυρώσεις.
Η Okeanis Eco Tankers, σύμφωνα με όσα καταγγέλλονται, αποτελεί τη μόνη εισηγμένη σε αμερικανικό χρηματιστήριο ναυτιλιακή εταιρεία που εμπλέκεται σε τέτοιου είδους εμπορικές συναλλαγές, σε πολλές από τις οποίες τίθενται ερωτήματα και σε ποιο βαθμό έχει τηρηθεί το πλαφόν στις τιμές που επιβάλλει το ισχύον καθεστώς κυρώσεων της ΕΕ και των ΗΠΑ.
Οι ίδιοι κύκλοι υποστηρίζουν ότι υπάρχουν τρία σημαντικά θέματα με τις συναλλαγές αυτές:
Πρώτη επισήμανση: Νομική συμμόρφωση
Οι κυρώσεις της ΕΕ επιβάλλουν αυστηρά ανώτατα όρια τιμών στο ρωσικό πετρέλαιο: 60 δολάρια το βαρέλι για το αργό πετρέλαιο (CN2709), 100 δολάρια το βαρέλι για προϊόντα διύλισης ανώτερης ποιότητας και 45 δολάρια το βαρέλι για τα κατώτερης αξίας προϊόντα διύλισης.
Οι ναυτιλιακοί διαχειριστές οφείλουν να τεκμηριώνουν τη συμμόρφωση, διασφαλίζοντας ότι σε κάθε μεταφορά τηρείται το πλαφόν στις τιμές, το φορτίο έχει επαληθεύσιμη προέλευση, διατηρεί ενεργοποιημένο το σύστημα AIS και πληροί τις κατάλληλες ασφαλιστικές προϋποθέσεις. Τα στοιχεία δείχνουν ότι τα πλοία που διαχειρίζεται η οικογένεια Αλαφούζου συμμετείχαν σε μεταφορές όταν η διεθνής τιμή αναφοράς για το ρωσικό πετρέλαιο (Urals) υπερέβαινε το προβλεπόμενο πλαφόν των 60 δολαρίων, γεγονός που αυξάνει την πιθανότητα παραβίασης των κυρώσεων.
Δεύτερη επισήμανση: Ζητήματα ηθικής
Τα ΜΜΕ ιδιοκτησίας της οικογένειας Αλαφούζου δημοσίως τηρούν φιλοευρωπαϊκή, φιλοαμερικανική και φιλο – ουκρανική στάση. Ωστόσο, οι ναυτιλιακές τους επιχειρήσεις διευκολύνουν ενεργά τις ζωτικές οικονομικές δραστηριότητες της Ρωσίας, στηρίζοντας έμμεσα τη στρατιωτική εκστρατεία του Βλαντιμίρ Πούτιν στην Ουκρανία. Αυτή η αντίφαση μεταξύ των διακηρυγμένων αξιών και των οικονομικών δραστηριοτήτων εγείρει θεμελιώδη ηθικά ερωτήματα.
Τρίτη επισήμανση: Πιθανή παραβίαση των κυρώσεων της ΕΕ (άρθρο 3q του Κανονισμού 833/2014 του Συμβουλίου)
Η κλίμακα των συναλλαγών που πραγματοποιούνται από τον όμιλο Αλαφούζου, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης Okeanis Eco Tankers, θα μπορούσε να ερμηνευθεί ως συστηματική υποστήριξη της ρωσικής ενεργειακής αλυσίδας. Νομικοί εμπειρογνώμονες έχουν εκφράσει ανησυχίες ότι τέτοιες ενέργειες ενδέχεται να παραβιάζουν το άρθρο 3q του Κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 833/2014 του Συμβουλίου, ο οποίος περιορίζει την πώληση, την προμήθεια, τη μεταβίβαση ή την εξαγωγή δεξαμενόπλοιων σε ρωσικούς φορείς ή σε όσους εμπλέκονται στο ρωσικό εμπόριο πετρελαίου.
Κυρώσεις και «γκρίζες ζώνες»
Οι κυρώσεις σχεδιάστηκαν αρχικά ως εργαλείο για την άσκηση οικονομικής πίεσης στη Ρωσία, ώστε να σταματήσει την επιθετικότητά της κατά της Ουκρανίας. Ωστόσο, δεδομένου του κομβικού ρόλου της Ρωσίας στις παγκόσμιες ενεργειακές αγορές, οι πλήρεις απαγορεύσεις θα μπορούσαν να προκαλέσουν σοβαρές δυσλειτουργίες. Επιπλέον, σημαντικές μη δυτικές χώρες, όπως η Κίνα, αρνήθηκαν να επιβάλλουν κυρώσεις, αμβλύνοντας τον αντίκτυπό τους.
Για να αντιμετωπιστεί αυτό, οι χώρες της Δύσης θέσπισαν ανώτατα όρια τιμών για το ρωσικό πετρέλαιο που διακινείται σε τρίτες χώρες, τα οποία επιβλήθηκαν μέσω αυστηρών απαιτήσεων τεκμηρίωσης. Παρά τις ρυθμίσεις αυτές, οι αντιφάσεις στο πλαίσιο των κυρώσεων δημιούργησαν σημαντικά «παραθυράκια» και «γκρίζες ζώνες». Οι δυτικές αρχές φαίνεται ότι συχνά παραβλέπουν αυτές τις ασάφειες, επιτρέποντας σε ορισμένες ναυτιλιακές εταιρίες να επωφελούνται από τη μεταφορά πετρελαίου –άλλοτε τηρώντας και άλλοτε υπερβαίνοντας το επιβεβλημένο πλαφόν στις τιμές–, ενώ παράλληλα εφαρμόζουν πρακτικές που διευκολύνουν την παράκαμψη των κυρώσεων.
Οι δραστηριότητες του ομίλου
Τα υπάρχοντα δεδομένα από την παρακολούθηση της ναυτιλιακής κίνησης αποκαλύπτουν εκτεταμένη ανάμειξη πλοίων που συνδέονται με την οικογένεια Αλαφούζου στο ρωσικό εμπόριο πετρελαίου μετά την εισβολή στην Ουκρανία.
Τα τάνκερ της Okeanis Eco Tankers μετέφεραν συχνά φορτία από σημαντικά ρωσικά λιμάνια όπως το Νοβοροσίσκ, το Πριμόρσκ και το Ουστ-Λούγκα σε προορισμούς στην Κίνα, την Ινδία και τη Νοτιοανατολική Ασία.
Σε έρευνα που έχει γίνει αποκαλύπτεται ότι δύο πλοία της Okeanis Eco Tanker, το Kimolos και το Folegandros, πραγματοποίησαν μεταφορτώσεις εν πλω στα ανοικτά της Μαλαισίας το 2021 με δεξαμενόπλοια (M/T Mirame και M/T Kitakaze) που είναι γνωστά για τη μεταφορά πετρελαίου από τη Βενεζουέλα, για το οποίο έχουν επιβληθεί κυρώσεις.
Σύμφωνα με τον ναυτιλιακο ιστότοπο Tradewinds, στις επιχειρήσεις αυτές ενεπλάκησαν πλοία που είχαν σκόπιμα απενεργοποιήσει τα σήματα AIS – μια συνήθης μέθοδος παράκαμψης των κυρώσεων.
Αναλυτές υποστηρίζουν ότι τα ευρήματα αυτά αναδεικνύουν την επείγουσα ανάγκη στενότερου ελέγχου από τις αμερικανικές, ευρωπαϊκές και ελληνικές ρυθμιστικές αρχές που είναι αρμόδιες για την εφαρμογή των κυρώσεων.
Η Ελλάδα, ως κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, έχει ιδιαίτερη ευθύνη να διασφαλίσει ότι η ελληνική ναυτιλία της συμμορφώνεται με τις διεθνείς κυρώσεις. Εάν δεν το πράξει, κινδυνεύει να υπονομεύσει την αποτελεσματικότητα των κυρώσεων της Δύσης και να επιτρέψει τη συνέχιση της ροής εσόδων που χρηματοδοτούν τον πόλεμο της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Αναλυτικά ο κατάλογος των μεταφορών ρωσικού πετρελαίου μέσω πλοίων που ελέγχονται από την οικογένεια Αλαφούζου και την ΟΕΤ:
Δεξαμενόπλοια Suezmax
1) Zeno I από το Novorossiysk προς Cochin – 23 Οκτ 2024
2) Zeno I από το Primrorsk προς Vadinar – 19 Αυγ 2024
3) Zeno I από το Murmansk προς Tianjin – 15 Μαρτ 2024
4) Zeno I από το Murmansk προς Ma Day Island – 29 Δεκ 2023
5) Zeno I από το Ust-Luga προς Cochin – 14 Οκτ 2023
6) EM Faith από το Ust-Luga προς Sikka – 04 Σεπτ 2024
7) EM Faith από το Murmansk προς Tianjin – 20 Μαΐ 2024
8) EM Faith από το Murmansk προς Ma Day Island – 18 Φεβ 2024
9) EM Faith από το Murmansk προς Sikka – 10 Δεκ 2023
10) EM Faith από το Murmansk προς Vadinar 16 Μαρτ 2023
11) EM Faith από το Novorossiysk προς Tutunciftlik – 10 Φεβ 2023
12) EM Faith από το Taman προς Tanjung Pelepas – 04 Νοεμ 2022
13) EM Faith από το Ust-Luga προς Sikka – 09 Αυγ 2022
14) Constantios από το Ust-Luga προς Sea of Marmara – 20 Νοεμ 2023
15) Constantios από το CPC προς Tianjin – 25 Μαΐ 2023
16) Constantios από το Ust-Luga προς Sikka – 27 Οκτ 2022
17) Constantios από το Ust-Luga προς Sikka – 18 Αυγ 2022
18) Nissos Antimilos από το CPC (Novorossiysk) / Rotterdam – 27 Δεκ 2024
19) Nissos Antimilos από το Primorsk / Aliaga – 14 Νοεμ 2024
20) Nissos Antimilos από το CPC (Novorossiysk) / Thessaloniki – 21 Οκτ 2024
21) Nissos Antimilos από Ust-Luga / Tutunciftlik – 23 Σεπτ 2024
22) Nissos Antimilos από CPC (Novorossiysk) – Rotterdam – 23 Αυγ 2024
23) Nissos Antimilos από Primorsk – Tutunciftlik – 17 Ιουλ 2024
24) Nissos Antimilos από Novorossiysk προς Varna – 28 Απρ 2024
25) Nissos Antimilos από Ust Luga προς Singapore – 16 Δεκ 2023
26) Nissos Antimilos από Novorossiysk προς Ma Day Island – 26 Αυγ 2023
27) Nissos Antimilos από Primorsk προς Paradip – 08 Ιουν 2023
28) Nissos Antimilos από Taman προς Tanjung Pelepas – 05 Μαρτ 2023
29) Nissos Antimilos από Murmansk προς Mumbai – 04 Ιαν 2023
30) Nissos Antimilos από CPC προς Rotterdam – 27 Νοεμ 2022
31) Nissos Antimilos από Novorossiysk προς Tutunciftlik – 04 Νοεμ 2022
32) Nissos Antimilos από Novorossiysk προς Tutunciftlik – 23 Οκτ 2022
33) Nissos Antimilos από Novorossiysk προς Aliaga – 09 Οκτ 2022
34) Nissos Antimilos από Novorossiysk προς Aliaga – 23 Σεπτ 2022
35) Nissos Antimilos από Novorossiysk προς Tutunciftlik – 01 Σεπτ 2022
36) Nissos Antimilos από Novorossiysk προς Aliaga – 18 Αυγ 2022
37) Nissos Antimilos από Novorossiysk προς Aliaga – 29 Ιουλ 2022
38) Nissos Antimilos από Ust-Luga προς Dongjiangkou – 08 Μαΐ 2022
39) Nissos Antimilos από Novorossiysk προς Paradip – 01 Μαρτ 2022
40) Nissos Tinos από Primorsk – Sea of Marmara — 26 Δεκ 2024
41) Nissos Tinos από Primorsk – Aliaga — 14 Οκτ 2024
42) Nissos Tinos από Primorsk – Tutunciftlik — 16 Αυγ 2024
43) Nissos Tinos από Murmansk προς Tema – 08 Αυγ 2023
44) Nissos Tinos από Novorossiysk προς Huizhou – 20 Απρ 2023
45) Nissos Tinos από Novorossiysk προς Aliaga – 21 Μαρτ 2023
46) Nissos Tinos από Novorossiysk προς Sikka – 18 Ιαν 2023
47) Nissos Tinos από CPC προς Tianjin – 01 Νοεμ 2022
48) Nissos Tinos από Ust-Luga προς Tanjung Bin – 10 Αυγ 2022
49) Nissos Tinos από CPC προς Qingdao – 22 Μαρτ 2022
50) Kinyras από Primorsk – Bayuquan — 31 Οκτ 2024
51) Kinyras από Ust-Luga – Aliaga — 17 Σεπτ 2024
52) Kinyras από Primorsk – Aliaga — 09 Αυγ 2024
53) Kinyras από Ust-Luga – Aliaga — 15 Μαΐ 2024
54) Kinyras από Ust-Luga – Tutunciftlik — 16 Μαρτ 2024
55) Kinyras από Novorossiysk προς Pakistan / WCI – 24 Νοεμ 2023
56) Kinyras από Novorossiysk προς Cochin – 01 Οκτ 2023
57) Kinyras από CPC προς Sikka – 20 Ιουλ 2023
58) Kinyras από Ust-Luga προς Aliaga – 04 Ιουν 2023
59) Kinyras από Ust-Luga προς Tanjung Pelepas – 02 Ιαν 2023
60) Nissos Koufonissi από Primorsk – Tutunciftlik — 02 Ιαν 2025
61) Nissos Koufonissi από CPC (Novorossiysk) – Yosu – 26 Ιουν 2024
62) Nissos Koufonissi από Novorossiysk – Constantza – 13 Ιουν 2024
63) Nissos Koufonissi από Primorsk – Tutunciftlik — 02 Μαΐ 2024
64) Nissos Koufonissi από Novorossiysk προς Lanshan – 21 Σεπτ 2023
65) Nissos Koufonissi από Ust-Luga προς Aliaga – 22 Αυγ 2023
66) Nissos Koufonissi από Murmansk προς Lanshan – 26 Απρ 2023
67) Nissos Koufonissi από Ust-Luga προς Gulei – 27 Σεπτ 2022
68) Nissos Ios από Novorossiysk – Mediterranean – 17 Ιαν 2025
69) Nissos Ios από Primorsk – Tutunciftlik – 28 Νοεμ 2024
70) Nissos Ios από Novorossiysk – Falconara – 28 Σεπτ 2024
71) Nissos Ios από Ust-Luga – Aliaga – 25 Αυγ 2024
72) Nissos Ios από CPC (Novorossiysk) – Muara – 18 Μαρτ 2024
73) Nissos Ios από Novorossiysk προς North China – 09 Νοεμ 2023
74) Nissos Ios από Novorossiysk προς Cochin – 11 Αυγ 2023
75) Nissos Ios από Murmansk προς Paradip – 18 Μαΐ 2023
76) Nissos Ios από Murmansk προς Visakhapatnam – 12 Μαρτ 2023
77) Nissos Ios από Murmansk προς Sikka – 27 Δεκ 2022
78) Nissos Ios από Ust-Luga προς Ningbo – 10 Σεπτ 2022
79) Nissos Ios από Novorossiysk προς Sikka – 28 Ιουν 2022
80) Nissos Ios από Novorossiysk προς Vadinar – 25 Απρ 2022
81) Milos από CPC προς Sikka – 14 Σεπτ 2023
82) Milos από CPC προς Incheon – 03 Απρ 2023
83) Milos από CPC προς Aliaga – 04 Φεβ 2023
84) Milos από Ust-Luga προς Quanzhou – 23 Αυγ 2022
85) Milos από Ust-Luga προς Cochin – 27 Μαΐ 2022
86) Milos από Ust-Luga προς Vatika Bay – 03 Απρ 2022
87) Folegandros από Primorsk προς Sikka – 24 Οκτ 2023
88) Folegandros από Murmansk προς Paradip – 07 Μαΐ 2023
89) Folegandros από Murmansk προς Vadinar – 27 Φεβ 2023
90) Folegandros από Novorossiysk προς Dongjiangkou – 28 Απρ 2022
91) Kimolos από Ust-Luga προς Tutunciftlik – 03 Νοεμ 2023
92) Kimolos από προς – Sikka – 15 Μαΐ 2023
93) Kimolos από Ust-Luga προς Sikka – 26 Μαρτ 2023
94) Kimolos από Kozmino προς Sikka – 10 Οκτ 2022
95) Kimolos από Kozmino προς Lanshan – 11 Σεπτ 2022
96) Kimolos από Ust-Luga προς Lanshan – 12 Ιουλ 2022
97) Poliegos από CPC προς Port Said – 15 Δεκ 2024
98) Poliegos από Ust-Luga προς Sikka – 31 Ιουλ 2023
99) Poliegos από CPC προς Sikka – 21 Μαΐ 2023
100) Poliegos από CPC προς Sikka – 31 Μαρτ 2023
101) Poliegos από Murmansk προς Vadinar – 05 Φεβ 2023
102) Poliegos από Ust-Luga προς Tanjung – Bin 24 Σεπτ 2022
103) Poliegos από Ust-Luga προς Lanshan – 07 Ιουν 2022
104) Poliegos από CPC προς Quanzhou – 24 Φεβ 2022
105) Poliegos από Novorossiysk προς Constantza – 03 Φεβ 2022
106) Nissos Sikinos από CPC (Novorossiysk) – Trieste – 02 Οκτ 2024
107) Nissos Sikinos από CPC (Novorossiysk) – Rotterdam – 08 Μαΐ 2024
108) Nissos Sikinos από CPC (Novorossiysk) – Augusta – 02 Απρ 2024
109) Nissos Sikinos από CPC προς Tianjin – 03 Νοεμ 2023
110) Nissos Sikinos από Novorossiysk προς Zhanjiang – 07 Ιαν 2023
111) Nissos Sikinos από Novorossiysk προς Aliaga – 04 Σεπτ 2022
112) Nissos Sikinos από CPC προς Daesan – 11 Ιουν 2022
113) Nissos Sifnos από CPC προς Pakistan / WCI – 13 Ιαν 2025
114) Nissos Sifnos από Novorossiysk προς Le Havre – 30 Μαρτ 2024
115) Nissos Sifnos από CPC προς Yosu – 18 Αυγ 2023
116) Nissos Sifnos από Ust-Luga προς Sikka – 13 Οκτ 2022
117) Nissos Sifnos από Ust-Luga προς Aliaga – 01 Ιουλ 2022
118) Nissos Sifnos από Ust-Luga προς Tutunciftlik – 25 Μαΐ 2022
119) Nissos Sifnos από CPC προς Shuidong – 10 Μαρτ 2022
Δεξαμενόπλοια Aframax
120) Khalissa από Primorsk προς Vadinar – 06 Οκτ 2023
121) Khalissa από Ust-Luga προς Chennai – 06 Ιουλ 2023
122) Khalissa από Saint Petersburg fb Ust-Luga προς Shuqaiq – 18 Απρ 2023
123) Khalissa από Saint Petersburg fb Ust-Luga προς Rabigh – 28 Φεβ 2023
124) Osperous από Primorsk προς Lanshan – 18 Ιουν 2023
125) Osperous από Ust-Luga προς Singapore – 05 Φεβ 2023
126) Osperous από Primorsk προς Chennai – 31 Οκτ 2022
127) Nissos Christiana από Primorsk – Pakistan / West Coast India — 15 Ιαν 2025
128) Nissos Christiana από Primorsk – Tutunciftlik — 03 Οκτ 2024
129) Nissos Christiana από Ust-Luga – Aliaga — 13 Ιουν 2024
130) Nissos Christiana από Saint Petersburg – Tanjung Bin — 19 Δεκ 2023
131) Nissos Christiana από Ust-Luga προς Mundra – 06 Σεπτ 2023
132) Nissos Christiana από Ust-Luga προς Sikka – 19 Μαΐ 2023
133) Nissos Christiana από Ust-Luga προς Tanjung Pelepas – 03 Μαρτ 2023
134) Nissos Christiana από CPC προς Aliaga – 26 Ιαν 2023
135) Nissos Christiana από Novorossiysk προς Milazzo – 22 Δεκ 2022
136) Nissos Christiana από Novorossiysk προς Singapore – 28 Σεπτ 2022
137) Nissos Christiana από Primorsk προς Sikka – 09 Ιουλ 2022
138) Nissos Christiana από Novorossiysk προς Trieste – 04 Ιουν 2022
139) Nissos Christiana από CPC προς Pachi – 16 Μαΐ 2022
140) Nissos Christiana από CPC προς Aliaga – 09 Μαρτ 2022
141) Nissos Delos από CPC (Novorossiysk) – Santa Panagia – 08 Νοεμ 2024
142) Nissos Delos από Novorossiysk – Tutunciftlik – 16 Οκτ 2024
143) Nissos Delos από Ust-Luga – Tutunciftlik – 09 Σεπτ 2024
144) Nissos Delos από Ust-Luga – Sikka – 14 Μαΐ 2024
145) Nissos Delos από Novorossiysk – Santa Panagia – 19 Ιαν 2024
146) Nissos Delos από Ust-Luga προς Tutunciftlik – 02 Νοεμ 2023
147) Nissos Delos από Primorsk προς Mundra – 30 Ιουν 2023
148) Nissos Delos από Novorossiysk προς Lanshan – 29 Μαρτ 2023
149) Nissos Delos από Tuapse προς Sikka – 14 Δεκ 2022
150) Nissos Delos από Primorsk προς Sikka – 05 Οκτ 2022
151) Nissos Delos από Primorsk προς Cochin – 04 Ιουλ 2022
152) Nissos Delos από Novorossiysk προς Colombo – 23 Μαρτ 2022
153) Nissos Serifos από Novorossiysk – Tutunciftlik – 06 Ιαν 2025
154) Nissos Serifos από Primorsk – Tutunciftlik – 05 Δεκ 2024
155) Nissos Serifos από Ust-Luga – Tutunciftlik – 26 Σεπτ 2024
156) Nissos Serifos από Novorossiysk – Aliaga – 23 Ιουλ 2024
157) Nissos Serifos από Ust-Luga – Aliaga – 20 Ιουν 2024
158) Nissos Serifos από Ust-Luga – Aliaga – 22 Απρ 2024
159) Nissos Serifos από Ust-Luga προς Duqm – 12 Οκτ 2023
160) Nissos Serifos από Ust-Luga προς Chennai – 03 Αυγ 2023
161) Nissos Serifos από Primorsk προς Mundra – 23 Μαΐ 2023
162) Nissos Serifos από Novorossiysk προς Tutunciftlik – 10 Ιαν 2023
163) Nissos Serifos από CPC προς Fos – 04 Δεκ 2022
164) Nissos Serifos από Kozmino προς Dongjiangkou – 13 Αυγ 2022
165) Nissos Serifos από Primorsk προς Dongjiangkou – 09 Ιουν 2022
166) Nissos Serifos από CPC προς Bilbao – 17 Μαΐ 2022
167) Nissos Serifos από Novorossiysk προς Augusta – 28 Απρ 2022
168) Nissos Serifos από Novorossiysk προς Burgas – 11 Απρ 2022
169) Nissos Serifos από Novorossiysk προς Midia – 25 Μαρτ 2022
170) Nissos Serifos από CPC προς Trieste – 23 Φεβ 2022
171) Hai II από Kozmino προς Longkou – 12 Ιουλ 2023
172) Hai II από Kozmino προς Dongjiangkou – 27 Ιουν 2023
173) Hai II από Kozmino προς Lanshan – 28 Μαΐ 2023
174) Hai II από Kozmino προς Lanshan – 16 Μαΐ 2023
175) Hai II από Kozmino προς Yantai – 27 Απρ 2023
176) Hai II από Kozmino προς Yantai – 05 Μαρτ 2023
177) Hai II από Kozmino προς Yantai – 17 Ιαν 2023
178) Hai II από Ust-Luga προς Qingdao – 06 Νοεμ 2022
179) Nissos Paros από CPC (Novorossiysk) – Genoa – 07 Ιαν 2025
180) Nissos Paros από CPC (Novorossiysk) – Uncertain – 04 Δεκ 2024
181) Nissos Paros από Ust-Luga – Tutunciftlik – 26 Οκτ 2024
182) Nissos Paros από Ust-Luga – Tutunciftlik – 06 Σεπτ 2024
183) Nissos Paros από Ust-Luga – Tutunciftlik – 10 Ιουλ 2024
184) Nissos Paros από Ust-Luga προς Fujairah – 20 Ιουλ 2023
185) Nissos Paros από Saint Petersburg fb Ust-Luga προς Shuqaiq – 24 Απρ 2023
186) Nissos Paros από Novorossiysk fb Taman προς Fujairah – 09 Φεβ 2023
187) Nissos Paros από Ust-Luga προς Milazzo – 01 Νοεμ 2022
188) Nissos Paros από Primorsk προς Aliaga – 02 Σεπτ 2022
189) Nissos Paros από Novorossiysk προς Trieste – 28 Ιουλ 2022
190) Nissos Paros από Primorsk προς Sikka – 03 Ιουν 2022
191) Nissos Paros από CPC προς Rotterdam – 12 Απρ 2022
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 5,93 εκατ. δολάρια
- Wall Street: Ήπια κέρδη παρά την απογοήτευση για την καταναλωτική εμπιστοσύνη
- Ναι μεν, αλλά… και από Μόσχα: Επιβεβαιώνει την συμφωνία για τη Μαύρη Θάλασσα – Η Ζαπορίζια υπό ρωσικό έλεγχο, επιμένει
- «Κληρώνει» αύριο για τον κατώτατο μισθό – Στο υπουργικό οι ανακοινώσεις για την αύξηση
