ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αυτή τη φορά αγόρασε ένα capesize, έναντι 31,75 εκατομμυρίων δολαρίων.
Το πλοίο, είναι κινεζικής κατασκευής το 2012 και έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί τον Αύγουστο του 2022 και μετά την ολοκλήρωση του προγραμματισμένου δεξαμενισμού θα μετονομαστεί σε «Αγία Σοφία».
Τον περασμένο μήνα, η Safe Bulkers αγόρασε άλλο ένα capesize bulker κατασκευής 2012 από την Cara Shipping της Κίνας για 30 εκατομμύρια δολάρια. Εάν αυτή η τελευταία συμφωνία, υποστηρίζουν ναυλομεσίτες, έγινε με την Cara, της Rizhao Steel, τότε το πλοίο είναι το Stella Flora που κατασκευάστηκε από το SWS.
Η εξαγορά ανεβάζει τον στόλο της Safe Bulkers σε 42 πλοία, εκ των οποίων τα οκτώ είναι capesize.
Ο Λουκάς Μπαρμπαρής, πρόεδρος της Safe Bulkers, σχολίασε: «Μετά από τις συμβάσεις χρονικής ναύλωσης για τριετή απασχόληση δύο από τα πλοία μας κατηγορίας Capesize, χρησιμοποιούμε τη ρευστότητά μας για να επεκτείνουμε περαιτέρω τον στόλο μας κατηγορίας Capesize σε οκτώ πλοία, αναμένοντας ότι μια τέτοια εξαγορά θα αυξήσει τα έσοδα και την κερδοφορία μας».
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αμαζόνιος: Συμβολική επίσκεψη Μπάιντεν – Έντεκα δισ. δολάρια για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγή
- Χοληστερίνη: Όσα πρέπει να ξέρετε για να μειώσετε τους κινδύνους
- Τουρκία: Αρνήθηκε τη χρήση του εναέριου χώρου της στο αεροσκάφος του προέδρου του Ισραήλ
- Αθήνα: Άνοιξαν οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής»