ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τι συμβαίνει σε ATTICA και ΟΠΑΠ, ο Προκοπίου, ο ΔΔ, η Λάτση και ο Αστέρας, η εισαγγελέας του ΑΠ στην Εθνική ΤΡΑΠΕΖΑ, τι συμβαίνει στις Σπέτσες, γιατί ο Άδωνις μένει στο Υγείας, ο ταβερνιάρης Τσαγκρίδης και ποιοι πήγαν Ρέμο για την ΕΛΕΠΑΠ
Συμφωνία με τον πετρελαϊκό κολοσσό Total για τη ναύλωση νεότευκτου MR τάνκερ του στόλου της έκλεισε, σύμφωνα με πηγές, η ναυτιλιακή Sun Enterprises συμφερόντων της οικογένειας Λιβανού.
Η γαλλική εταιρεία ναύλωσε το χωρητικότητας 50,000 dwt το πλοίο Hull No 2764 που βρίσκεται υπό κατασκευή στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard, για χρονική διάρκεια μέχρι 3,5 χρόνια.
Η σύμβαση προβλέπει τη δυνατότητα επέκτασης της ναύλωσης για άλλους 18 μήνες, ενώ τα ναύλα σύμφωνα με πληροφορίες διαμορφώθηκαν στα 17,000 δολάρια ημερησίως.
Η ελληνική ναυτιλιακή, όπως αναφέρει το tradewinds, ξεκίνησε το ναυπηγικό της πρόγραμμα στο συγκεκριμένο ναυπηγείο τον Απρίλιο 2019. Στο πλαίσιο ανανέωσης του στόλου της η Sun Enterprises έχει εκεί υπό κατασκευή τρία MR τάνκερ κόστους 37,5 εκατ. δολαρίων έκαστο. Τα δύο, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, αναμένεται να παραδοθούν τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο 2020 και το τρίτο τον Ιανουάριο 2021.
Επίσης, έχει υπό κατασκευή δύο aframax τάνκερ στο ναυπηγείο Daehan Shipbuilding της Νοτίου Κορέας, τα οποία θα παραλάβει την επόμενη χρονιά. Τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers, ενώ στα τέλη του 2019 είχε γίνει γνωστό ότι η ελληνική ναυτιλιακή βρίσκονταν σε διαπραγματεύσεις με τον αμερικανικό γίγαντα του κλάδου ενέργειας Chevron, για συμφωνία, πενταετούς διάρκειας, ναύλωσης τους.
Εν αναμονή της παραλαβής των νέων πλοίων της η Sun Enterprises προχώρησε τον περασμένο μήνα στην πώληση του παλαιότερης κατασκευής τάνκερ του στόλου της, πετυχαίνοντας μάλιστα, σύμφωνα με τις πληροφορίες, τιμή υψηλότερη από την εκτιμώμενη αξία του.
Σύμφωνα με την Lion Shipbrokers η ναυτιλιακή πούλησε το panamax Amazon Gladiator, χωρητικότητας 72,910 dwt και κατασκευής 2001, στην τιμή των 9,3 εκατ. δολαρίων.
Εκτός από τον κλάδο των τάνκερ, οι οικογένειες των Γεώργιου Σ. Λιβανού και Σταύρου Γ. Λιβανού δραστηριοποιούνται και στην αγορά μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, μέσω της εταιρείας τους Alios Bulkers, που διαθέτει στόλο με πέντε πλοία εκ των οποίων τρία panamax και δυο kamsarmax.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γερμανικές εκλογές: Έτοιμος να παραιτηθεί ο Λίντερ αν οι Φιλελεύθεροι μείνουν εκτός βουλής
- Τραμπ: Μεγάλη μέρα για τη Γερμανία και για τις ΗΠΑ
- Γερμανικές εκλογές: Ανοιχτός στο ενδεχόμενο συνασπισμού με CDU και SDF ο Χάμπεκ των Πρασίνων
- Ζελένσκι: To θέμα των εκλογών τίθεται για άσκηση πίεσης – Αρνείται ότι χρωστάει στις ΗΠΑ τα 500 δις που έλαβε ως βοήθεια
