ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Επισημαίνεται ότι η Τράπεζα Ανάπτυξης της Κορέας (KDB) κατέχει μερίδιο 55,7% στη ναυπηγική εταιρεία. Με την προϋπόθεση ότι η Hanwha θα επιλεγεί μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ως πλειοδότης, η KDB θα μειώσει το μερίδιο της στο 28,2%.
Υπενθυμίζεται ότι η προηγούμενη προσπάθεια εξαγοράς της Daewoo, το 2019, από την ανταγωνιστική Hyundai Heavy Industries είχε σταματήσει μετά από το βέτο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, επειδή η συνένωση μεταξύ των δύο κολοσσών θα έπληττε σημαντικά τον ανταγωνισμό.
Η Daewoo Shipbuilding, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα, είχε λειτουργικές ζημίες 577 δισεκατομμυρίων γουόν το πρώτο εξάμηνο του 2022, επεκτείνοντας τις λειτουργικές ζημίες 1,7 τρισεκατομμυρίων γουόν το 2021, σύμφωνα με όσα δημοσιοποίησε η εταιρεία.
«Ένας στρατηγικός επενδυτής που δεν ασχολείται με τη ναυπηγική είναι ο μόνος τρόπος για να λυθεί το πρόβλημα», δήλωσε ο πρόεδρος της KDB Kang Seog-hoon.
Ο Όμιλος Hanwha, ο έβδομος μεγαλύτερος όμιλος ετερογενών δραστηριοτήτων της Νότιας Κορέας με περιουσιακά στοιχεία 80 τρισεκατομμυρίων γουόν, δραστηριοποιείται στους τομείς της ενέργειας, της άμυνας και του χρηματοπιστωτικού τομέα.
Διαβάστε επίσης:
Πόλυς Β. Χατζηϊωάννου (Safe Bulkers): Πούλησε πλοίο με 15,84 εκατ. δολάρια
Τραυλού: Ο ελληνικός εφοπλισμός στηρίζει διαχρονικά, ουσιαστικά και με συνέπεια το ΕΣΥ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!