Η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering υπέγραψε μια αρχική συμφωνία με τον όμιλο Hanwha, ο οποίος έχει δεσμευτεί να επενδύσει 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια με αντάλλαγμα να αποκτήσει το 49,3% των μετοχών του Ναυπηγείου και με δικαιώματα διαχείρισης στην ναυπηγική εταιρεία.

Επισημαίνεται ότι η Τράπεζα Ανάπτυξης της Κορέας (KDB) κατέχει μερίδιο 55,7% στη ναυπηγική εταιρεία. Με την προϋπόθεση ότι η Hanwha θα επιλεγεί μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ως πλειοδότης, η KDB θα μειώσει το μερίδιο της στο 28,2%.

Υπενθυμίζεται ότι η προηγούμενη προσπάθεια εξαγοράς της Daewoo, το 2019, από την ανταγωνιστική Hyundai Heavy Industries είχε σταματήσει μετά από το βέτο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, επειδή η συνένωση μεταξύ των δύο κολοσσών θα έπληττε σημαντικά τον ανταγωνισμό.

Η Daewoo Shipbuilding, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα, είχε λειτουργικές ζημίες 577 δισεκατομμυρίων γουόν το πρώτο εξάμηνο του 2022, επεκτείνοντας τις λειτουργικές ζημίες 1,7 τρισεκατομμυρίων γουόν το 2021, σύμφωνα με όσα δημοσιοποίησε η εταιρεία.

«Ένας στρατηγικός επενδυτής που δεν ασχολείται με τη ναυπηγική είναι ο μόνος τρόπος για να λυθεί το πρόβλημα», δήλωσε ο πρόεδρος της KDB Kang Seog-hoon.

Ο Όμιλος Hanwha, ο έβδομος μεγαλύτερος όμιλος ετερογενών δραστηριοτήτων της Νότιας Κορέας με περιουσιακά στοιχεία 80 τρισεκατομμυρίων γουόν, δραστηριοποιείται στους τομείς της ενέργειας, της άμυνας και του χρηματοπιστωτικού τομέα.

Διαβάστε επίσης:

Πόλυς Β. Χατζηϊωάννου (Safe Bulkers): Πούλησε πλοίο με 15,84 εκατ. δολάρια

Τραυλού: Ο ελληνικός εφοπλισμός στηρίζει διαχρονικά, ουσιαστικά και με συνέπεια το ΕΣΥ