Η τακτική γραμμή ro-ro μεταξύ Τεργέστης και Ambarli, στην Τουρκία, που λειτουργεί εδώ και ένα μήνα από τον όμιλο Grimaldi, προσέθεσε ενδιάμεσο προορισμό, το λιμάνι της Πάτρας.

«Μια καινοτομία στρατηγικής σημασίας, που θα επιτρέψει όχι μόνο να συνδεθεί απευθείας η Ελλάδα με την Τουρκία, αλλά και να καταστήσει τις συνδέσεις μεταξύ αυτών των χωρών και της Ιταλίας ακόμη πιο διαδεδομένες και αποτελεσματικές», ανέφερε σε ανακοίνωση του ο ναπολιτάνικος ναυτιλιακός όμιλος.

1

Η νέα γραμμή Τεργέστη-Πάτρα-Αμπαρλί θα είναι ουσιαστικά ενεργή από τις 23η Οκτωβρίου και θα λειτουργεί από τις δίδυμες μονάδες Eco Mediterranea και Eco Malta η καθεμία με δυνατότητα μεταφοράς άνω των 500 ημιρυμουλκούμενων.

Ο όμιλος Γκριμάλντι διευκρινίζει ότι, «με δύο εβδομαδιαίες αναχωρήσεις από κάθε ένα από τα τρία λιμάνια, η υπηρεσία Τεργέστη-Πάτρα-Αμπαρλί ενσωματώνει τέλεια την προσφορά σύνδεσης Grimaldi Lines.

Πρώτον, η νέα απευθείας σύνδεση Ελλάδας-Τουρκίας αντιπροσωπεύει μια σημαντική καινοτομία στο πλαίσιο των θαλάσσιων αυτοκινητοδρόμων που διαχειρίζεται ο όμιλος στη Μεσόγειο.

Επιπλέον, σε συνδυασμό με το δρομολόγιο Βενετία-Μπάρι-Πάτρα τριών εβδομάδων (που εκτελείται επίσης από δύο πλοία Eco) και μέσω μεταφόρτωσης στο ελληνικό λιμάνι, η γραμμή θα επεκτείνει επίσης την εμβέλειά της στη Νότια Ιταλία, με κυλιόμενα φορτία που μπορούν εύκολα να μετακινηθούν σε και από την Τουρκία περνώντας από το λιμάνι της Απουλίας.

Ταυτόχρονα, μέσω της ίδιας μεθόδου, η Βενετία θα αποτελέσει μια περαιτέρω πύλη για το τροχαίο υλικό που κινείται μεταξύ Βόρειας Ιταλίας και Τουρκίας».

Τελικά, για τους πελάτες του ναπολιτάνικου ομίλου, οι δύο ακτές της Αδριατικής θα είναι σύντομα ακόμη πιο κοντά: τέσσερα Eco πλοία θα κινούνται μεταξύ Βόρειας Ιταλίας (Βενετία, Τεργέστη) και Ελλάδας (Πάτρα), πραγματοποιώντας συνολικά πέντε αναχωρήσεις. ανά εβδομάδα και προς τις δύο κατευθύνσεις – Δευτέρα, Τετάρτη, Πέμπτη, Σάββατο και Κυριακή.

«Η νέα γραμμή Τεργέστη-Πάτρα-Αμπαρλί είναι μια ακόμη απόδειξη των τεράστιων δυνατοτήτων του δικτύου Αυτοκινητοδρόμων της Θάλασσας που προσφέρει ο όμιλός μας: με την προσθήκη ενδιάμεσου σταθμού, το εύρος της υπηρεσίας επεκτείνεται εκθετικά, αξιοποιώντας τη συχνότητα και αποτελεσματικότητα των συνδέσεών μας συνολικά», δήλωσε ο Emanuele Grimaldi, Διευθύνων Σύμβουλος του ναπολιτάνικου ομίλου.

«Συνεχίζουμε με δέσμευση και πεποίθηση στην πορεία μας προς όλο και πιο αποτελεσματικές θαλάσσιες μεταφορές, προς όφελος των πελατών μας και στο όνομα της βιωσιμότητας.

Από αυτή την άποψη, ένα τρίτο αδελφό πλοίο Eco Mediterranea και Eco Malta, που καθελκύστηκε πρόσφατα στα κινεζικά ναυπηγεία Jinling, θα χρησιμοποιηθεί σύντομα σε αυτή τη γραμμή μεταξύ Ιταλίας και Τουρκίας και δεν μπορεί να αποκλειστεί η προσθήκη μιας τέταρτης μονάδας Eco class.” κατέληξε ο Εμανουέλε Γκριμάλντι.

Διαβάστε επίσης:

Νέα επένδυση στη Βραζιλία από την MSC του Τζιανλουίτζι Απόντε ύψους 768 εκατ. δολαρίων

Το Nobu στο Maui: Μια vέα εποχή γαστρονομικής πολυτέλειας

Η διοίκηση του Χρηματιστηρίου και το Δελφινάριο, τι θα συμβεί σε 4 μετοχές, το διπλό χτύπημα στον Μπίτζιο, οι επικίνδυνοι Νικόλας και Μάνος, το beef Μάριου με Ιβάν κι ένα πονηρό quiz για το ΠΑΣΟΚ