ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το πλοίο ονομάζεται Great Casablanca και προορίζεται να αυξήσει περαιτέρω την ποιότητα των υπηρεσιών θαλάσσιων μεταφορών που προσφέρει η ναπολιτάνικη εταιρεία μεταξύ της Βόρειας Ευρώπης και της Δυτικής Αφρικής.
Το πλοίο είναι μήκους 250 μέτρων, πλάτους 38 μέτρων και χωρητικότητας 45.684 τόνων νεκρού βάρους.
Τα πλοία της κατηγορίας G5 μπορούν να μεταφέρουν 4.700 γραμμικά μέτρα κυλιόμενου φορτίου και 2.000 TEU.
Σε σύγκριση με την προηγούμενη κατηγορία G4, οι νέες μονάδες έχουν αμετάβλητη ικανότητα κύλισης, ενώ αυτή για τα εμπορευματοκιβώτια έχει διπλασιαστεί.
Το Great Casablanca ξεχωρίζει για τις πολυάριθμες τεχνολογικές λύσεις αιχμής που στοχεύουν στην αύξηση της ενεργειακής απόδοσης και στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Το αποτέλεσμα είναι μια σημαντική μείωση των εκπομπών CO 2 ανά μεταφερόμενο τόνο: έως και 43% λιγότερο από άλλα πλοία πολλαπλών χρήσεων con-ro του στόλου του ομίλου.
«Χάρη στις επενδύσεις μας, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στους πελάτες μας τακτικές υπηρεσίες με υψηλή μεταφορική ικανότητα με μέγιστο σεβασμό στο περιβάλλον», δήλωσε ο Τζιαν Λούκα Γκριμάλντι.
Από τον προσεχή Οκτώβριο, το Great Casablanca θα λειτουργεί τακτικά στη θαλάσσια γραμμή που συνδέει τα κύρια λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης με αυτά της Δυτικής Αφρικής.
Διαβάστε επίσης:
Σερβία: Συμφωναία για την απόκτηση 12 Rafale έναντι 2,7 δισ. ευρώ
Ποιους υπουργούς συνάντησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης και τι συζήτησαν ενόψει ΔΕΘ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ