Ο όμιλος CMA CGM κατέγραψε καθαρά κέρδη 661 εκατομμυρίων δολαρίων κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2024, ωστόσο, είναι μειωμένα κατά 670 εκατομμύρια (-51%) σε σύγκριση με πέρυσι.

Τα έσοδα του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 13,1 δισ. δολάρια σημειώνοντας αύξηση 6,8%. Αυτή η αύξηση αποδίδεται στα σταθερά έσοδα από έτος σε έτος για τον κλάδο των θαλάσσιων μεταφορών και στην ταυτόχρονη αύξηση των εσόδων για τον κλάδο logistics, κυρίως λόγω της ενσωμάτωσης της Bolloré Logistics από τον Φεβρουάριο του 2024.

1

Τα Ebitda ανήλθαν σε 2,48 δισ. δολάρια, σημειώνοντας μείωση 4,3% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Τα ενοποιημένα έσοδα από τις θαλάσσιες μεταφορές ήταν 8,29 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίμηνο, σημειώνοντας μείωση 0,8% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2023.

Τα Ebitda διαμορφώθηκαν στα 2 εκατομμύρια δολάρια, μειωμένα κατά 9 μονάδες σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2023.

Ο Rodolphe Saadé, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της CMA CGM, δήλωσε: «Σε ένα πλαίσιο σταθερής ζήτησης, ο όμιλός μας σημείωσε σταθερή απόδοση το δεύτερο τρίμηνο, με δυναμική ναυτιλιακή δραστηριότητα και αυξανόμενο πυλώνα τα logistics.

Ήμασταν σε θέση να προσαρμοστούμε αναδιατάσσοντας τη χωρητικότητα ως απάντηση στις επιχειρησιακές προκλήσεις που προκαλούνται από μεγάλες διακοπές σε βασικές ναυτιλιακές διαδρομές. Ο όμιλος έχει πραγματοποιήσει βασικές επενδύσεις για να επιταχύνει την απεξάρτηση από τις ανθρακούχες εκπομπές του κλάδου ανανεώνοντας και αναβαθμίζοντας τον στόλο του και για να συνεχίσει τον ψηφιακό του μετασχηματισμό αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη.

Ο όγκος των μεταφορών αυξήθηκε σημαντικά σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2023, όταν οι διανομείς των ΗΠΑ άρχισαν να μειώνουν τα αποθέματά τους, καθώς και το πρώτο τρίμηνο του 2024. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το ΑΕΠ στις δυτικές χώρες παρέμεινε σταθερό, καθώς και οι δαπάνες των νοικοκυριών, αλλά ο πληθωρισμός μετριάστηκε μετά από νομισματικά μέτρα”, σύμφωνα με την ανάλυση του ομίλου.

Συνολικά, το δεύτερο τρίμηνο του 2024 διακινήθηκαν 6 εκατομμύρια TEU, σημειώνοντας αύξηση 6,8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

Εν τω μεταξύ, η γαλλική εταιρεία συνέχισε να επενδύει στα νεότευκτα, παραγγέλνοντας δώδεκα πλοία 15.000 TEU με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) από την Hyundai Heavy Industries.

Αυτή η παραγγελία αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας εκσυγχρονισμού του στόλου, η οποία στοχεύει στην επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών άνθρακα έως το 2050. Τα νέα πλοία θα τεθούν σε υπηρεσία στα τέλη του 2027.

Διαβάστε επίσης:

Ποιοι φορολογούμενοι θα ελεγχθούν για την επιστροφή φόρου

Εξωδικαστικός μηχανισμός: Λύση για πολλές επιχειρήσεις και το δημόσιο – Ρυθμίστηκαν 6,7 δισ. ευρώ

Δυο νέα προγράμματα για φθηνή στέγη – «Σπίτι μου ΙΙ» και «Κοινωνική αντιπαροχή»