ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Performance Shipping, της Αλίκης Παληού και του Ανδρέα Μιχαλόπουλου, η οποία διαχειρίζεται ένα στόλο από οκτώ σύγχρονα δεξαμενόπλοια, τύπου aframax και ναυπηγεί ένα ακόμη LR2 tanker, το οποίο θα μπορεί να καίει LNG και θα παραδοθεί το 2025, επενδύει ο εφοπλιστής Γιώργος Οικονόμου.
Η αγορά μετοχών της εισηγμένης ναυτιλιακής εταιρείας, από τον Γιώργο Οικονόμου, πραγματοποιήθηκε επειδή πιστεύει ότι η μετοχή της Performance Shipping, είναι υποτιμημένη και προσδοκά κέρδη από την επένδυση του στην εταιρεία.
Ο Γιώργος Οικονόμου, αγόρασε μέσω του Χρηματιστηρίου σταδιακά 1,033 εκατ. κοινές μετοχές, καταβάλλοντας 1,48 εκατομμύρια δολάρια, που αντιστοιχεί σε ποσοστό 9,5%. H αγορά έγινε μέσω της εταιρείας Sphinx Investment Corp., η οποία είναι θυγατρική της Maryport Navigation Corp. και ελέγχεται από τον Γιώργο Οικονόμου.
Η Performance Shipping διαθέτει συνολικά 10,91 εκατομμύρια κοινές μετοχές.
Η εκτίμηση του Έλληνα εφοπλιστή είναι ότι “ οι μετοχές της εταιρείας της Αλίκης Παληού είναι υποτιμημένες και αποτελούν ελκυστική επένδυση” και δεν αποκλείεται να αυξήσει το ποσοστό που κατέχει σήμερα ή ακόμη να απαιτήσει συμμετοχή εκπροσώπων στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας.
Ωστόσο, τις επόμενες ημέρες θα κληθεί ο Γιώργος Οικονόμου να ξεκαθαρίσει τις προθέσεις του.
Ο Γιώργος Οικονόμου, θεωρείται ότι είναι ένας από τους μεγαλύτερους Έλληνες πλοιοκτήτες και δραστηριοποιείται μέσω των εταιρειών του, TMS Dry, TMS Tankers και TMS Cardiff Gas.
Ποιοι είναι οι πλοιοκτήτες της Performance
Η εταιρεία Performance, διευθύνεται από το ζεύγος Αλίκης Παληού και Ανδρέα Μιχαλόπουλου.
Η Αλίκη Παλιού, θυγατέρα του Συμεών Παληού, ανέλαβε αρχικά ως σύμβουλος τον Φεβρουάριο του 2020 και ως Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου από την ετήσια συνέλευση των μετόχων του 2022. Επίσης, είναι Διευθύντρια, Αντιπρόεδρος και Ταμίας της Unitized Ocean Transport Limited από τον Ιανουάριο του 2020. Από το 2010 έως το 2015, εργάστηκε ως Διευθύντρια και Ταμίας της Alpha Sigma Shipping Corp. Η Αλίκη Παλιού σπούδασε Θεατρικές Σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Κεντ στο Canterbury, UK και απέκτησε M.A. στη Σκηνογραφία στο Central Saint Martins School of Art and Design στο Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο. Το 2005 αποφοίτησε με άριστα από την Ελληνική Σχολή Καλών Τεχνών στην Αθήνα.
Ο Ανδρέας Μιχαλόπουλος υπηρετεί ως Διευθύνων Σύμβουλος της Performance Shipping Inc. από τον Οκτώβριο του 2020 και ως Διευθυντής από τον Φεβρουάριο του 2020. Από τον Οκτώβριο του 2019 έως τον Οκτώβριο του 2020, διετέλεσε Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος. Από τις 13 Ιανουαρίου 2010 έως τον Οκτώβριο 2020, διετέλεσε και Οικονομικός Διευθυντής μας. Ο Ανδρέας Μιχαλόπουλος διετέλεσε Οικονομικός Διευθυντής και Ταμίας της Diana Shipping Inc. από τον Μάρτιο του 2006 έως τον Φεβρουάριο του 2020 και διετέλεσε Διευθυντής της Diana Shipping Inc. από τον Αύγουστο του 2018 έως τον Φεβρουάριο του 2020. Ξεκίνησε την καριέρα του το 1993 όταν εντάχθηκε στη Merrill Lynch Private Banking στο Παρίσι. Το 1995 έγινε International Corporate Auditor με τη Nestle SA με έδρα το Vevey της Ελβετίας και το 1998 μετακόμισε στη θέση του Trade Marketing and Merchandising Manager. Από το 2000 έως το 2002, εργάστηκε για την McKinsey and Company στο Παρίσι της Γαλλίας ως Associate Generalist Consultant πριν ενταχθεί σε έναν σημαντικό Ελληνικό Φαρμακευτικό Όμιλο με δραστηριότητα Ε&Α στις ΗΠΑ ως Αντιπρόεδρος Διεθνούς Επιχειρηματικής Ανάπτυξης και μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής το 2002 όπου παρέμεινε έως το 2005.
Από το 2005 έως το 2006, εντάχθηκε στην Diana Shipping Agencies S.A. ως Project Manager. Ο Ανδρέας Μιχαλόπουλος αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο Paris IX Dauphine με Άριστα το 1993 αποκτώντας MSc στα Οικονομικά και μεταπτυχιακό στις Επιστήμες Διοίκησης με ειδίκευση στα Χρηματοοικονομικά. Το 1995 απέκτησε επίσης μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Imperial College του Πανεπιστημίου του Λονδίνου. Ο Ανδρέας Μιχαλόπουλος είναι παντρεμένος με την Αλίκη Παλιού, η οποία είναι επίσης εκ των Διευθυντών μας και νυν Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου.
Τα οικονομικά στοιχεία
Η Performance είχε κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους κέρδη που αποδίδονται στους κοινούς μετόχους, τα οποία διαμορφώθηκαν σε 17,9 σε εκατομμύρια δολάρια.
Την ίδια περίοδο του 2022 το εισόδημα ήταν 3,9 εκατομμύρια δολάρια και το καθαρό εισόδημα που αποδόθηκε σε κοινούς μετόχους ήταν 3,7 εκατομμύρια δολάρια.
Τα κέρδη ανά μετοχή, για το δεύτερο τρίμηνο του 2023 είναι 1,53 δολάρια.
Τα συνολικά έσοδα της εταιρείας ήταν 31,5 εκατομμύρια δολάρια για το δεύτερο τρίμηνο του 2023, σε σύγκριση με 16,7 εκατομμύρια δολάρια για την ίδια περίοδο το 2022.
Ο μέσος ναύλος για το δεύτερο τρίμηνο του 2023 ήταν 41.868 δολάρια, σε σύγκριση με το μέσο ναύλο 24.921 δολάρια, που ήταν την ίδια περίοδο το 2022.
Τα καθαρά έσοδα για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023, ανήλθαν σε 34,1 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με καθαρό εισόδημα 1,8 εκατομμυρίων δολαρίων για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2022.
Τα καθαρά έσοδα που αποδίδονται σε κοινούς μετόχους για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023, ανήλθαν σε 22,5 εκατομμύρια δολάρια και είχαν ως αποτέλεσμα κέρδη ανά μετοχή, 2,43 και 1,00 δολάρια, αντίστοιχα.
Τα ταμειακά διαθέσιμα στο τέλος του δευτέρου τριμήνου ανέρχονταν σε περίπου 70,7 εκατ. δολάρια, ποσό αυξημένο κατά 78% σε σχέση με τα διαθέσιμα στο τέλος του 2022.
Διαβάστε επίσης
Ο Γιώργος Οικονόμου με την TMS ναυπηγεί δύο πλοία
Γιώργος Οικονόμου: Παρήγγειλε άλλα δύο νεότευκτα – Έφτασε τα 15 πλοία υπό ναυπήγηση
Γιώργος Οικονόμου: Ο λάτρης του Ωραίου και ο θρύλος του
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΕΕ: Άμεση η εκταμίευση κονδυλίων σε επιχειρήσεις και γεωργούς που πλήττονται από φυσικές καταστροφές
- Dreame: Κάνει πραγματικότητα το σπίτι των ονείρων μας
- Η αστερόσκονη και η τέχνη – Όταν το σύμπαν εμπνέει εικαστικά
- Προμηθευτές Ενέργειας: Ποιος πληρώνει τον “μουτζούρη” των ληξιπρόθεσμων-Πώς εγκλωβίζονται και ρευματοδοτούν χωρίς να εισπράττουν