Ο Γεώργιος Πλευράκης, πρώην αντιπρόεδρος για την Παγκόσμια Αειφορία του American Bureau of Shipping (ABS) ανέλαβε διευθύνων σύμβουλος στον όμιλο επιχειρήσεων του εφοπλιστή Δημήτρη Μελισσανίδη.

Ο Γιώργος Πλευράκης, μετά από μία αξιόλογη καριέρα στον Αμερικάνικο Νηογνώμονα και με σημαντική προσφορά προς τους πλοιοκτήτες και τους διαχειριστές εταιρειών για να να αναπτύξουν στρατηγικές καυσίμων και λειτουργιών για την επίτευξη των στόχων βιωσιμότητας, προχώρησε στο επόμενο βήμα και ανέλαβε διευθύνων σύμβουλος στον όμιλο HEC (Hellenic Environmental Center) του Δημήτρη Μελισσανίδη.

Πριν ενταχθεί στο ABS και στον όμιλο του Δημήτρη Μελισσανίδη, ο Γιώργος Πλευράκης κατείχε μια σειρά από θέσεις ευθύνης που  κάλυπταν από την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας έως τις υπηρεσίες classification.

Με άλλα λόγια, ο Γιώργος Πλευράκης, έχει θητεύσει στις θέσεις του Διευθυντή Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Class Society και Επικεφαλής Διευθυντή σταθμών ηλεκτροπαραγωγής και στροβιλομηχανών και Marine New Buildings για την MAN Diesel & Turbo με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και την περιοχή των Βαλκανίων.

Ο Γιώργος Πλευράκης είναι κάτοχος MEng Μηχανολόγου Μηχανικού από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Επισημαίνεται ότι στο 12ο ετήσιο συνέδριο της Capital Link Greek Shipping Forum – New Opportunity and Challenges – στην Αθήνα, ο Γιώργος Πλευράκης, ως Vice President for Global Sustainability – ABS, τόνισε τα εξής:

“Η απανθρακοποίηση αποτελεί τεράστια πρόκληση για τη ναυτιλία. Τα τελευταία δύο χρόνια έχουν υπάρξει πολιτικές παγκόσμιας εμβέλειας οι οποίες έχουν επηρεάσει τον τρόπο που ατενίζουμε το μέλλον. Η ΕΕ έχει ανακοινώσει τα μέτρα του μηχανισμού Fit for 55, τα οποία έρχονται να προστεθούν στους στόχους του IMO. Είναι σαφές πως η ενεργειακή μετάβαση θα βασιστεί στις αλυσίδες αξίας του άνθρακα και του υδρογόνου, υιοθετώντας την ολιστική προσέγγιση της ανάλυσης κύκλου ζωής για τον καθορισμό του ενεργειακού μας αποτυπώματος. Αν η παραγωγή συμπεριληφθεί σε αυτόν τον υπολογισμό, ακόμη και με τη χρήση πράσινων καυσίμων, θα υπάρχουν εκπομπές βλαβερών ουσιών. Απαιτείται λοιπόν σημαντική αύξηση της παραγωγής ενέργειας μέσω ανανεώσιμων πηγών. Σε σύγκριση με την τωρινή παραγωγή αιολικής και ηλιακής ενέργειας, θα χρειαστεί τριπλασιασμός, ενδεχομένως και τετραπλασιασμός της, ώστε να γίνει πραγματικότητα η απανθρακοποίηση της ναυτιλίας.”

Ο Γιώργος Πλευράκης, σε μια πρόσφατη συνέντευξη του:

Διαβάστε επίσης

3ο Επιστημονικό Συνέδριο: Η σημασία της συνεργασίας των λιμένων με την πανεπιστημιακή κοινότητα

Naval Group: Εκπρόσωποι 13 ελληνικών εταιρειών επισκέφθηκαν το ναυπηγείο της Lorient