ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε σημαντική αναθεώρηση επί τα χείρω των εκτιμήσεών της για τη φετινή ανάπτυξη στην αγορά των containerships προχώρησε η Alphaliner, μειώνοντας την πρόβλεψή της από το 3,6% στο 2,5%.
«Η αποδυναμωμένη συνολικά ανάπτυξη στο πρώτο τρίμηνο του έτους και η αναμενόμενη μείωση των όγκων στον Ειρηνικό Ωκεανό ως αποτέλεσμα του κλιμακούμενου εμπορικού πολέμου ΗΠΑ – Κίνας επηρέασαν τις ετήσιες προβλέψεις μας για την ανάπτυξη του όγκου των containerships», αναφέρει στην πιο πρόσφατη εβδομαδιαία έκθεσή της η Alphaliner.
Αντλώντας στοιχεία από ένα δείγμα περισσότερων από 250 λιμανιών, η Alphaliner παρατηρεί πως η αύξηση του όγκου των containerships στο α’ τρίμηνο ανέρχεται σε 2,8% παγκοσμίως, πολύ χαμηλότερα από το 6,6% στο α’ τρίμηνο 2018, αλλά και από το 4,7% στο δ’ τρίμηνο 2018. Τις μεγαλύτερες απώλειες υπέστη το λιμάνι του Χονγκ Κονγκ, όπου σε ετήσια βάση ο όγκος μειώθηκε κατά 9,2%, δίνοντας συνέχεια στην καθοδική του πορεία στην παγκόσμια κατάταξη.
Ήδη οι συνέπειες από τον εμπορικό πόλεμο μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας είναι αισθητές στον Ειρηνικό Ωκεανό, με τις τιμές spot στη δυτική ακτή των ΗΠΑ να είναι πεσμένες κατά 15% τις τελευταίες δύο εβδομάδες.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας