• Ναυτιλία

    Νταλακογιώργος: «Τα ταξίδια με ακτοπλοϊκά πλοία έχουν γίνει ασύμφορα για την μέση ελληνική οικογένεια»

    Αντώνης Νταλακογιώργος-Πρόεδρος ΠΕΝΕΝ

    Αντώνης Νταλακογιώργος-Πρόεδρος ΠΕΝΕΝ


    «Για άλλη μια φορά εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες που διακινούνται με τα Ε/Γ – Ο/Γ πλοία για τις διακοπές τους είναι αντιμέτωποι με νέες αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων.»

    Τα ταξίδια με Ακτοπλοϊκά πλοία έχουν γίνει ασύμφορα για την μέση ελληνική οικογένεια.

    Η κατάσταση αυτή φέρνει στο προσκήνιο την έλλειψη οποιασδήποτε προστασίας του επιβατηγού κοινού αφού το αρμόδιο ΥΕΝ ούτε που έχει ασχοληθεί καθόλου και ο Υπουργός Ε.Ν. κ. Στυλιανίδης πετάει το μπαλάκι στην εξέδρα απευθυνόμενος στην επιτροπή ανταγωνισμού”, τονίζει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών, Αντώνης Νταλακογιώργος.

    “Από την άλλη οι εφοπλιστές, συνεχίζει ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ, ακάθεκτοι αξιοποιούν στον μέγιστο βαθμό την διαλυτική εικόνα των εποπτικών και ελεγκτικών αρχών μαζί και την αδιαφορία του ΥΕΝ και το πάρτι της κερδοσκοπίας καλά κρατεί” και στη συνέχεια προσθέτει:

    “Δεν γνωρίζουν στην κυβέρνηση και στο Υπουργείο Ε.Ν. ότι το 70% των δρομολογιακών γραμμών εξυπηρετείται από μια εταιρία με συμβατικά πλοία και το 80% από άλλη εταιρία ταχυπλόων;

    Για ποιόν ανταγωνισμό μιλάνε και υποτίθεται ερευνούν; Τα παραπάνω αποτελούν ή όχι μονοπωλιακή εκμετάλλευση σε όλο το φάσμα της Ακτοπλοΐας;

    Επειδή σε συνέντευξη του ο Πρόεδρος του ΣΕΕΝ μίλησε για ανεπαίσθητες αυξήσεις του ενός ευρώ… δημοσιεύουμε σχετική έρευνα που δυστυχώς για τον ίδιο τον διαψεύδει απόλυτα:

    Την «ανηφόρα» έχουν πάρει οι τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για μια ακόμη χρονιά με τους εφοπλιστές να κατακρεουργούν το λαϊκό εισόδημα. Οι αυξήσεις μάλιστα σύμφωνα με έρευνα της πλατφόρμας Vivanoda φτάνουν ακόμα το 101%.

    Ειδικότερα, σύμφωνα με την έρευνα, οι έξι διαδρομές που είχαν την μεγαλύτερη άνοδο (μέση τιμή ανά άτομο για ταξίδι 100 χλμ) ήταν:

    Πάρος – Σύρος: 101%
    Λέρος – Λειψοί: 73%
    Σίφνος – Φολέγανδρος: 68%
    Μύκονος – Κουφονήσια: 58%
    Νάξος – Κουφονήσια: 29%
    Πάτμος – Πυθαγόρειο: 27%”.

    Διαβάστε επίσης:

    Ελληνική σημαία: Μειώθηκε κατά 60 ποντοπόρα πλοία σε μια διετία

    Ο Όμιλος Γκριμάλντι, έχει κέρδη 483 εκατ. ευρώ, αλλά δεν πληρώνει τις υπερωρίες στους ναυτικούς του «Κνωσσός Παλλάς»!

    Green Award Foundation: Στους Incentive Providers ο Πάνος Ξενοκώστας και η ΟΝΕΧ



    ΣΧΟΛΙΑ