Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Ναυτιλία

Νταλακογιώργος: Προβλήματα με το πλήρωμα του Ωκεανογραφικού «Αιγαίο»

Αντώνης Νταλακογιώργος-Πρόεδρος ΠΕΝΕΝ

Αντώνης Νταλακογιώργος-Πρόεδρος ΠΕΝΕΝ

Σε διαδοχικές συσκέψεις που πραγματοποίησε κλιμάκιο της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού με το πλήρωμα του Ωκεανογραφικού «ΑΙΓΑΙΟ» αναδείχθηκαν μια σειρά από σοβαρά προβλήματα, που όπως τονίζει ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ, Αντώνης Νταλακογιώργος, επιβάλλεται να αντιμετωπιστούν και να επιλυθούν από τους αρμόδιους φορείς που έχουν την ευθύνη για το συγκεκριμένο πλοίο.

Αναλυτικότερα: Αποτελεί ομόφωνη απόφαση του πληρώματος η επαναφορά της ΣΣΕ της Ακτοπλοΐας στο μισθολόγιο και τα υπόλοιπα δικαιώματα τους.

Σημειώνεται ότι από το 2010 καταργήθηκε η ανωτέρω ΣΣΕ και αντικαταστάθηκε με άλλη η οποία στην ουσία «εγκλώβισε» τα δικαιώματα του πληρώματος στα ισχύοντα περί δημοσίου!

Με τον τρόπο αυτό οι μισθοί μειώθηκαν, τα δώρα Χριστουγέννων – Πάσχα καταργήθηκαν, ενώ αντίθετα εξακολουθούν να παρακρατούνται οι εισφορές προς τα ασφαλιστικά ταμεία σύμφωνα με την ΣΣΕ Ακτοπλοΐας!

Ταυτόχρονα όλα αυτά τα χρόνια αναδείχθηκαν μια σειρά προβλήματα που επιδεινώνουν τα εργασιακά τους δικαιώματα.Αυτά είναι:

– Η δημιουργία Συμβάσεων και δικαιωμάτων δυο ταχυτήτων, αυτής των παλιών με σύμβαση αορίστου χρόνου και των νέων με Σύμβαση ορισμένου χρόνου.

Στην πράξη με αυτή την πρακτική επιχειρείται η υποβάθμιση των νέων προσλαμβανομένων στο πλοίο!

– Σε αρκετές περιπτώσεις έξοδα ιατρικών εξετάσεων και νοσηλείας δεν καταβάλλονται στα μέλη του πληρώματος.

– Επίσης παράνομα δεν τους παρέχονται αποδείξεις για το αντίτιμο τροφής όταν το πλοίο βρίσκεται σε ταξίδια εκτός Πειραιά στο εσωτερικό της χώρας ή εκτός αυτής…

Όμως ενώ επιστρέφουν τα χρήματα για την εξασφάλιση της διατροφής τους αυτά φορολογούνται και φαίνονται ως μέρος των μηνιαίων αποδοχών τους!

Επιπλέον η επιστασία των θαλαμηπόλων επιβαρύνεται εργασιακά με το έργο της καβοδεσίας γεγονός που δεν συνάδει με τους κανόνες ασφαλείας και επίσης η συγκεκριμένη εργασία δεν είναι στα καθήκοντα τους!

Με βάση όλα τα προαναφερόμενα το πλήρωμα του πλοίου επισημαίνει τις ευθύνες των εμπλεκόμενων φορέων και υπηρεσιών και υπογραμμίζει την ανάγκη να δοθούν σαφείς απαντήσεις και λύσεις στα δίκαια και ώριμα αιτήματα τους.

Σε διαφορετική περίπτωση προειδοποιούμε, καταλήγει η ΠΕΝΕΝ, ότι το πλήρωμα είναι αποφασισμένο να προχωρήσει σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις για την διεκδίκηση των αιτημάτων τους.

Διαβάστε επίσης:

Γιώργος Προκοπίου (Dynagas): Πούλησε δύο υπερσύγχρονα FSRU στην Energos

O Νικόλας Μουνδρέας πούλησε πλοίο με 80 εκατ. δολάρια

Εκλογή διοικητικού συμβουλίου στο Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος