ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
«Ένα σημαντικό ζήτημα ανέδειξε η ΠΕΝΕΝ κατά την πρόσφατη συνάντηση που έγινε στα πλαίσια της ΠΝΟ με τον Υπουργό Ε.Ν.Αφορά την έλλειψη προσφοράς εργασίας που εμφανίζεται την τελευταία 2ετία στην εσωτερική Ναυτιλία (Ε/Γ-Ο/Γ, Φορτηγά, Δεξαμενόπλοια, Επαγγελματικά και Περιηγητικά σκάφη) και αφορά όλες τις βασικές ειδικότητες Ναυτεργατών! Αυτή η έλλειψη φέτος έφτασε στην κορύφωσή της με αποτέλεσμα πολλές δεκάδες πλοία να ταξιδεύουν με ελλιπέστατη σύνθεση, με φυσικό επακόλουθο την υπερεργασία και την εντατικοποίηση στη δουλειά να απογειώνεται!».
Αυτά υπογραμμίζει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών, Αντώνης Νταλακογιώργος, ο οποίος τονίζει ότι τον κίνδυνο να χρησιμοποιηθεί αυτή η έλλειψη προσφοράς από εφοπλιστές – κυβέρνηση για την είσοδο αλλοδαπών Ναυτεργατών (χαμηλόμισθων – ανασφαλίστων και χωρίς εργασιακά δικαιώματα) και με τον τρόπο αυτό να επεκταθεί παντού πλέον το καθεστώς γαλέρας!
Ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ, προσθέτει:
«Ο υπουργός ισχυρίστηκε ότι το πρόβλημα είναι διεθνές και πανευρωπαϊκό…. Επισημαίνουμε όταν ο Γ. Πλακιωτάκης μιλάει για ναυτιλία εστιάζει το ενδιαφέρον του και εκδηλώνει το άγχος του στην μεγάλη αρμάδα των εφοπλιστών της ποντοπόρου ναυτιλίας, η οποία δεν έχει την παραμικρή σχέση με αυτόν τον τόπο. Με τον τρόπο αυτό επιχειρεί να ταυτίσει την εσωτερική ναυτιλία με την ποντοπόρο ναυτιλία!!! Προφανώς για τον Υπουργό Ε.Ν έχουν την ίδια και υποδεέστερη κοινωνικο-οικονομική και εθνική διάσταση και σημασία τα εκατοντάδες πλοία του εσωτερικού με αυτά της ποντοπόρου Ναυτιλίας, τα οποία επιχειρηματικά δεν συνεισφέρουν το παραμικρό στην χώρα και ευρύτερα στην κοινωνία. Αυτή η ισοπέδωση και απαξίωση για το παρόν και το μέλλον του ελληνικού εργατικού δυναμικού φανερώνει και αποδεικνύει δύο πράγματα».
Διαβάστε επίσης:
Ανδρέας Μιχαλόπουλος (Performance): Μέσα σε έξι μήνες ο στόλος αυξήθηκε από πέντε σε οκτώ πλοία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike