ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αυτά υπογραμμίζει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών, Αντώνης Νταλακογιώργος, ο οποίος τονίζει ότι τον κίνδυνο να χρησιμοποιηθεί αυτή η έλλειψη προσφοράς από εφοπλιστές – κυβέρνηση για την είσοδο αλλοδαπών Ναυτεργατών (χαμηλόμισθων – ανασφαλίστων και χωρίς εργασιακά δικαιώματα) και με τον τρόπο αυτό να επεκταθεί παντού πλέον το καθεστώς γαλέρας!
Ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ, προσθέτει:
«Ο υπουργός ισχυρίστηκε ότι το πρόβλημα είναι διεθνές και πανευρωπαϊκό…. Επισημαίνουμε όταν ο Γ. Πλακιωτάκης μιλάει για ναυτιλία εστιάζει το ενδιαφέρον του και εκδηλώνει το άγχος του στην μεγάλη αρμάδα των εφοπλιστών της ποντοπόρου ναυτιλίας, η οποία δεν έχει την παραμικρή σχέση με αυτόν τον τόπο. Με τον τρόπο αυτό επιχειρεί να ταυτίσει την εσωτερική ναυτιλία με την ποντοπόρο ναυτιλία!!! Προφανώς για τον Υπουργό Ε.Ν έχουν την ίδια και υποδεέστερη κοινωνικο-οικονομική και εθνική διάσταση και σημασία τα εκατοντάδες πλοία του εσωτερικού με αυτά της ποντοπόρου Ναυτιλίας, τα οποία επιχειρηματικά δεν συνεισφέρουν το παραμικρό στην χώρα και ευρύτερα στην κοινωνία. Αυτή η ισοπέδωση και απαξίωση για το παρόν και το μέλλον του ελληνικού εργατικού δυναμικού φανερώνει και αποδεικνύει δύο πράγματα».
Διαβάστε επίσης:
Ανδρέας Μιχαλόπουλος (Performance): Μέσα σε έξι μήνες ο στόλος αυξήθηκε από πέντε σε οκτώ πλοία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ