ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
“Η Ρωσία με δηλώσεις του ίδιου του Πούτιν κατέστησε σαφές ότι αποχωρεί από την συμφωνία για την ασφαλή μεταφορά των σιτηρών και ταυτόχρονα κήρυξε την Μαύρη θάλασσα ως επικίνδυνη ζώνη. Η εξέλιξη αυτή καθιστά πλέον τις εξαγωγές και την μεταφορά των σιτηρών μέσω της Μαύρης θάλασσας από την Ουκρανία ως ριψοκίνδυνη ενέργεια που ελλοχεύει τεράστιους κινδύνους για τα εμπλεκόμενα πλοία και τους Ναυτεργάτες που τα επανδρώνουν!”.
Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών, Αντώνης Νταλακογιώργος, το ένα τρίτο του Παγκόσμιου σιταριού παράγεται από την Ρωσία και την Ουκρανία και προσθέτει:
“Επικίνδυνη είναι η κλιμάκωση που σημειώνεται στην πολεμική αναμέτρηση ΗΠΑ- ΝΑΤΟ- ΕΕ- Ουκρανία με την Ρωσία. Καινούργια στοιχεία που συνθέτουν αυτόν τον πολεμικό ανταγωνισμό είναι: Η καταγγελία της Ρωσίας ότι μονάδα του Βασιλικού Ναυτικού ανατίναξε τον αγωγό φυσικού αερίου NORD STREAM στη θάλασσα της Βαλτικής. Η προχθεσινή αποκάλυψη ότι τα Ουκρανικά Drones επιτέθηκαν από τον αποκαλούμενο «ασφαλή διάδρομο» εναντίον πλοίων του στόλου της Ρωσίας στην Κριμαία. Οι νέες επιθέσεις της Ρωσίας εναντίον πολλών μεγάλων πόλεων της Ουκρανίας που στόχευαν υποδομές στην ενέργεια, τα καύσιμα ακόμη και τις εγκαταστάσεις για την ύδρευση!
Η κατάσταση αυτή επιδεινώνεται ακόμη περισσότερο αφού με τις σχετικές δηλώσεις των αντιμαχόμενων ιμπεριαλιστικών μπλοκ πυροδοτείται μια νέα και πιο επικίνδυνη αντιπαράθεση τα όρια της οποίας δεν μπορούν ακόμη να προσδιοριστούν.
Η Ουκρανία παράγει, εξάγει και προμηθεύει πάνω από 45 εκατομμύρια τόνους σιτηρών κάθε χρόνο και κατατάσσεται μεταξύ των 5 κορυφαίων Παγκόσμιων εξαγωγέων κριθαριού- σιταριού και καλαμποκιού.
Οι εξελίξεις με το μπλόκο της Ρωσίας αναμένεται να εκτινάξουν τις τιμές των σιτηρών και ό,τι παρασκευάζεται από αυτά σε νέα ιλιγγιώδη επίπεδα ενώ δημιουργεί σε ορισμένες χώρες του Τρίτου Κόσμου σοβαρό επισιτιστικό πρόβλημα!
Αποδεικνύεται έτσι ότι αυτή η πολεμική σύγκρουση που ξεδιπλώνεται στην περιοχή είχε και έχει τεράστιες επιπτώσεις στους λαούς και τους εργαζόμενους όλων των χωρών και αυτό καθρεφτίζεται και αντανακλά στην ραγδαία αύξηση του πληθωρισμού, στις τιμές στην ενέργεια, στα καύσιμα και στα λαϊκά καταναλωτικά αγαθά και με τον τρόπο αυτό καταβροχθίζεται το λαϊκό – εργατικό εισόδημα!
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται είναι ξεκάθαρο ότι καθιστούν την Μαύρη θάλασσα και την διέλευση των πλοίων για την μεταφορά σιτηρών εξαιρετικά επικίνδυνη περιοχή για αυτό επιβάλλεται να διακοπεί άμεσα η οποιαδήποτε κίνηση εμπορικών πλοίων ωσότου επανέλθει η Ρωσία στην συμφωνία που είχε συνομολογηθεί.
Σε διαφορετική περίπτωση οι Ναυτεργάτες που επανδρώνουν τα πλοία αυτά είναι εκτεθειμένοι σε θανάσιμο κίνδυνο για την ασφάλεια και την ίδια τους την ζωή.
Τους κινδύνους αυτούς οφείλουν να τους αντιληφθούν άμεσα οι διεθνείς οργανισμοί, οι χώρες που ανήκουν τα πλοία, οι εφοπλιστές και Ναυλωτές και να μην επιχειρήσουν να μετατρέψουν τους Ναυτεργάτες σε θύματα των αδυσώπητων ανταγωνισμών που έχουν κορυφωθεί τις τελευταίες ημέρες στην περιοχή από τις αντιμαχόμενες ιμπεριαλιστικές δυνάμεις”.
Διαβάστε επίσης:
Βαγγέλης Μαρινάκης: Άλλο ένα πλοίο LNG για την Capital Gas – Διαθέτει 7 πλοία και ναυπηγεί άλλα 8
Κορκίδης: «Μήνα με το μήνα» οι επιδοτήσεις μετά την «από αναβολή σε αναβολή» ευρωπαϊκή συμφωνία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike