ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως αναφέρει ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ, Αντώνης Νταλακογιώργος, “έπειτα από σχετική έρευνα διαπιστώθηκε ότι στα πλοία, κατά παράβαση του άρθρου 6 του Π.Δ 152 Φ.Ε.Κ124/Α 23.5.2003, περί οργάνωσης του χρόνου εργασίας των Ναυτικών σε συμμόρφωση προς τις οδηγίες 1999/63/ΕΚ και 1999/95/ΕΚ και ειδικότερα της Υ.Α3522.2/08/2013/05-07-2013 (ΦΕΚ 1671 β΄/2013) άρθρο 8 παρ 5 απασχολούνται χωρίς να τηρούνται οι προβλεπόμενες διατάξεις” και προσθέτει:
“Συγκεκριμένα διαπιστώθηκε ότι πολλά πλοία που έχουν εκτελέσει την απογευματινή βάρδια 14:00 -22:00, αναλαμβάνουν υπηρεσία και συνεχίζουν την επόμενη μέρα στην πρωινή βάρδια 06:00-14:00. Διαπιστωθήκαν επίσης περιπτώσεις όπου μετά την πρωινή βάρδια 06:00-14:00 τα πληρώματα αναλαμβάνουν και εκτελούν νυχτερινή βάρδια 22:00-06:00.
Και στις δυο περιπτώσεις για τα πληρώματα των πλοίων αυτών (εάν υπολογίσουμε το χρόνο εργασίας στην προετοιμασία και αποκατάσταση) δεν τηρούνται οι ελάχιστες ώρες ανάπαυσης σε μια περίοδο είκοσι τεσσάρων (24) ωρών, οι δέκα ώρες δηλαδή που προβλέπει η νομοθεσία, αλλά συνήθως είναι επτά ή και λιγότερες.
Η περιοδική συχνότητα που συμβαίνει αυτή η αυθαιρεσία και το μεγάλο πλήθος των περιπτώσεων αποδεικνύει ότι αυτό γίνεται με την ανοχή και την συγκάλυψη των Λιμενικών Αρχών.
Απαιτούμε να τροποποιηθούν άμεσα τα δρομολόγια ούτως ώστε να τηρούνται απαρέγκλιτα οι ώρες ανάπαυσης, να δοθούν αντισταθμιστικές ώρες ανάπαυσης στα μέλη των πληρωμάτων των πλοίων και να καταβληθεί η αμοιβή για τις υπερωρίες αυτές”.
Διαβάστε επίσης:
Στη Θεσσαλονίκη για πρώτη φορά το «Celestyal Journey»
Πάνος Λασκαρίδης: Πάνω από 30 εκατ. ευρώ οι δωρεές του προς το Πολεμικό Ναυτικό!
Drewry: Στα 1.369,06 δολάρια η μεταφορά κοντέινερ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χατζηθεοδοσίου: Σοκ και δέος – Να το δούμε να γίνεται πράξη
- ΥΠΑ: H επιβατική κίνηση στο 10μηνο του 2024 ξεπέρασε αυτή ολόκληρου του 2023
- Eurobank: Οι λόγοι πίσω από το διαχρονικά «φουσκωμένο» ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών
- Χαρδαλιάς από τη Δυτική Αττική: «Χαράσσουμε δρόμους που σώζουν ζωές και μας φέρνουν στο αύριο»