ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών, Αντώνης Νταλακογιώργος, προέβη στην σχετική καταγγελία και τονίζει ότι μέλη του πληρώματος εισέρχονται σε αυτούς τους χώρους, χωρίς να έχουν προηγηθεί μετρήσεις της καταλληλότητας του χώρου, ενώ δεν έχουν εγκατασταθεί κατάλληλα συστήματα εξαερισμού.
Ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ, επισημαίνει επίσης ότι «δεν διατίθενται μέσα ατομικής προστασίας στο πλήρωμα που εκτελεί αυτές τις εργασίες» και προσθέτει: «Από την φωτογραφία αποδεικνύεται ότι σε αυτούς τους χώρους υπάρχουν και απομακρύνονται επικίνδυνα υλικά, τα οποία απαιτούν ειδική μεταχείριση λόγω της επιβλαβούς φύσης τους κατά την αποκομιδή τους.
Είναι προφανές ότι η εταιρεία Levante Ferries αυθαιρετεί και παρανομεί σε βάρος της υγείας και της ασφάλειας του πληρώματος.
Είναι απολύτως απαράδεκτο να υπονομεύονται οι κανόνες ασφαλείας και η προστασία των Ναυτεργατών.
Απαιτούμε την άμεση διακοπή των παράνομων εργασιών που θέτουν σε σοβαρό κίνδυνο την υγεία του πληρώματος.
Ζητούμε την άμεση παρέμβαση των Λιμενικών Αρχών της Λεμεσού και την επιβολή αυστηρών κυρώσεων στην Levante Ferries για τις επικίνδυνες αντεργατικές πρακτικές της.
Η άμεση παρέμβαση των αρμόδιων υπηρεσιών είναι επιτακτική, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια και η υγεία των Ναυτεργατών, αλλά και να αποκατασταθεί η νομιμότητα.
Προειδοποιούμε ότι δεν δεχόμαστε καμία απολύτως παρέκκλιση στους κανόνες ασφαλείας και στην προστασία της υγείας του πληρώματος».
Διαβάστε επίσης:
Λονδίνο: Φωτιά σε πολυώροφο κτίριο κατοικιών
Λαβρόφ προς ΗΠΑ: Μην αστειεύεστε με τις «κόκκινες γραμμές» της Ρωσίας
Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Η μάχη για τα χαρτοφυλάκια των Επιτρόπων και η «μοιρασιά» της Φον ντερ Λάιεν
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!