ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
“Η συνεχιζόμενη φυγή από την ελληνική σημαία καταδεικνύει την παταγώδη αποτυχία των ασκούμενων κυβερνητικών πολιτικών που έχουν γίνει στο όνομα της προσέλκυσης πλοίων στο εθνικό νηολόγιο και μεταξύ των άλλων περιλαμβάνεται και η κατάργηση της κλαδικής ΣΣΕ στην ποντοπόρο Ναυτιλία η οποία έγινε προ διετίας και με την οποία ο πρώην Πρόεδρος της Ε.Ε.Ε και οι Μητσοτάκης – Πλακιωτάκης διαφήμιζαν ότι θα έχουν ενίσχυση και επαναφορά πλοίων στην ελληνική σημαία αλλά και μαζική επάνοδο των Ελλήνων Ναυτεργατών”.
Με δήλωση του ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού, Αντώνης Νταλακογιώργος επισημαίνει επίσης ότι “την περίοδο Απρίλη 2020 έως τον Απρίλη του 2022 ο ελληνικός εμπορικός στόλος μειώθηκε κατά 58 ποντοπόρα πλοία και 2.328.732 κόρους” και πρόσθεσε: “Μέσα σε αυτά περιλαμβάνονται 37 δεξαμενόπλοια και 21 φορτηγά σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ! Το ίδιο διάστημα σημειώθηκε αύξηση στα επιβατηγά πλοία κατά 27 και 11 παραπάνω στα πλοία διαφόρων άλλων τύπων”.
Διαβάστε επίσης
ΟΛΠ: Υπογραφή νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας με τους Επόπτες-Αρχιεργάτες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike