ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
«Στο χώρο της Ναυτιλίας επιβεβαιώνονται οι πάγιες θέσεις της ΠΕΝΕΝ ότι η ακολουθούμενη Ναυτιλιακή γραμμή είναι σταθερά στις ράγες της εφοπλιστικής ανταγωνιστικότητας και κερδοφορίας! Στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής αυξάνονται και γιγαντώνονται τα Ναυτεργατικά προβλήματα μέσα και έξω από τα καράβια», τονίζει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού, Αντώνης Νταλακογιώργος.
Στη συνέχεια, ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ, επισημαίνει ότι το σύνολο των Ναυτεργατικών προβλημάτων παραμένουν άλυτα και καθημερινά οξύνονται ως αποτέλεσμα της πολιτικής κυβέρνησης – εφοπλιστών και προσθέτει:
«Συνταξιοδοτικά – εργασιακά, αντεργατικοί νόμοι, ήταν και είναι σε πλήρη ισχύ, είναι δαμόκλειος σπάθη για την υπονόμευση των Ναυτεργατικών δικαιωμάτων τους!
Η πρόσφατη γενική συνέλευση της ΠΕΝΕΝ έθεσε τις βασικές προτεραιότητες στα προβλήματα που η ΠΕΝΕΝ θα αναδείξει το επόμενο χρονικό διάστημα.
Επίσης εξουσιοδότησε την Διοίκηση να προχωρήσει αναλαμβάνοντας την πρωτοβουλία για την οργάνωση της πάλης του κλάδου μας και να προχωρήσει σε πολύμορφες αγωνιστικές και απεργιακές κινητοποιήσεις.
Τέλος, η εισήγηση του ΔΣ καθώς και τα οικονομικά (ισολογισμός- προϋπολογισμός) στη μυστική ψηφοφορία που διεξήχθη εγκρίθηκαν ομόφωνα».
Διαβάστε επίσης:
Ταχύπλοα θαλάσσια taxi στην Πάρο και ημι-υποβρύχιο στον Πόρο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike